Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns black metal går mer på livstro enn musikk. Min mening, etter som jeg har oppfattet det. Tror det stemmer rimelig bra, tenker på band som Gorgoroth, Satyricon, Burzum, Enslaved osv.

6912751[/snapback]

Livstro, nei. Men er 80% image vil jeg si. Selv så driter jeg i hva de trur på, hvem de har drept, hva de har brent osv. Det er om det er bra som teller.

Lenke til kommentar
Er litt irritert på CDON nå. Bestilte 4 CD-er på mandag, og det står fortsatt ikke sendt på ordrestatusen min. Står heller ingenting om at de ikke har noen av platene inne.

6915029[/snapback]

 

Sist jeg bestilte derifra var på våren, fikk CDene på slutten av Juli. :no:

6915032[/snapback]

Bestilte noen CD-er her i sommer, da tok det 3 dager før de kom. Jeje, har de sikkert på mandag, forhåpentligvis...

Lenke til kommentar
Så bare noen tullinger og snakk om kirkebranner jeg. Hva med å ta opp musikken?

6911132[/snapback]

Mange som klager på det. Det som folk glemmer er at den norske delen er under kapittelet "Religion and Satanism" hvor han skal underskjøke om de norske black metal bandet er virkelige satanister. Dokumentaren i seg selv er jo minst like mye dokumentar om metal-miljøet rundt om i verden, enn selve musikken.

 

 

Ang. CDON har de vært ganske så raske når jeg har bestilt derfra tidligere. Bestilte en bunke med 8 album derfra på onsdag, håper de kommer innnen rimelig tid.

Lenke til kommentar

Headbanger's Journey er ikke en musikkvideo, og den tar heller ikke opp musikken til de forskjellige bandene som intervjues. Det er mere en skråkikk på metalmiljøet verden over og hvorfor det er blitt som det er. Bruce Dickinson promoterer ikke den nye Maiden-skiva der. Ei snakker Gorgoroth om musikken sin. Sam Dunn prøver ikke å utdanne folk om forskjellige musikkstiler, det vet jo fans av musikken like godt selv, som det han kunne fortalt dem.

 

Det er på ingen måte noe advertising for enkelte band. Se hele filmen så skjønner dere.

Mayhem fremstår som idioter fordi de ikke tok intervjuet på Wacken seriøst. Sam ville egentlig ikke ha med det klippet, men en annen producer syntes det var morsomt og ville ha det inn. Han prøver å stille de seriøse spørsmål om norsk blackmetal, og Necrobutcher sitter bare og bjeffer "FUCK YOU! FUCK THEM! WHO SAID THAT! FUCK YOU!" mens Blasphemer sitter og sier ingenting. Også klagde Mayhem i etterkant hvordan de ble "fremstilt". Hehe.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...