Bytex Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Det minner litt om fotballaget til Grovfjord. De hadde ikke råd til å være i førstedivisjon og reise rundt i Norge, så de rykket ned til 2. div. igjen med vilje. Var jævla mye tombola og dugnader i bygda det året, for å si det sånn. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 fra "Metal: A headbangers Journey". Blir rett og slett sur når Alice Cooper kommer frem og begynner å snakke. Han burde lese litt mer før han uttaler seg om ting. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Så bare noen tullinger og snakk om kirkebranner jeg. Hva med å ta opp musikken? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 (endret) Sakset fra ordbok om 10 år: Black Metal er en sammensetning av ord som betegner norske kirkebranner og satanisme. Eksisterte også en musikksjanger for lenge siden som gikk under samme navnet, men nå brukes det kun om de to nevnte emnene. Endret 21. september 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Noen som skal til Odda (Lurer på hvorfor han valgte det stedet av alle plasser) og gå på Steve Harley konserten? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Syns black metal går mer på livstro enn musikk. Min mening, etter som jeg har oppfattet det. Tror det stemmer rimelig bra, tenker på band som Gorgoroth, Satyricon, Burzum, Enslaved osv. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 NP: Leeway - Catholic High School. Herregud så bra Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Syns black metal går mer på livstro enn musikk. Min mening, etter som jeg har oppfattet det. Tror det stemmer rimelig bra, tenker på band som Gorgoroth, Satyricon, Burzum, Enslaved osv. 6912751[/snapback] Livstro, nei. Men er 80% image vil jeg si. Selv så driter jeg i hva de trur på, hvem de har drept, hva de har brent osv. Det er om det er bra som teller. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Jeg har ikkeno satanistisk livstro. Jeg bare liker musikken. Oppfører meg normalt, brenner ikke kirker i fritida og fantaserer ikke om å drepe folk. Klarer meg helt fint bare med musikken jeg. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Sang fra den nye Borknagar skiva Origin: Earth Imagery (velg den på høyresiden). Hele skiva skal visst være akkustisk. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Sang fra den nye Borknagar skiva Origin: Earth Imagery (velg den på høyresiden). Hele skiva skal visst være akkustisk. 6913702[/snapback] Takk takk takk takk takk! Jeg har ventet så lenge på dette. Hører på klippet nå. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Kun jeg som fikk en liten "kveldssanger" følelse av den? Ihvertfall starten. Fin låt. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Tja, man kan si at mye rolig musikk som har laget av metallband har litt til felles. Bare se på Green Carnation - Acoustic Verses og Opeth - Damnation. De bruker liksom litt sånn metall-ting i den rolige musikken... greier ikke helt å sette fingeren på det. Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Er litt irritert på CDON nå. Bestilte 4 CD-er på mandag, og det står fortsatt ikke sendt på ordrestatusen min. Står heller ingenting om at de ikke har noen av platene inne. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Er litt irritert på CDON nå. Bestilte 4 CD-er på mandag, og det står fortsatt ikke sendt på ordrestatusen min. Står heller ingenting om at de ikke har noen av platene inne. 6915029[/snapback] Sist jeg bestilte derifra var på våren, fikk CDene på slutten av Juli. Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Er litt irritert på CDON nå. Bestilte 4 CD-er på mandag, og det står fortsatt ikke sendt på ordrestatusen min. Står heller ingenting om at de ikke har noen av platene inne. 6915029[/snapback] Sist jeg bestilte derifra var på våren, fikk CDene på slutten av Juli. 6915032[/snapback] Bestilte noen CD-er her i sommer, da tok det 3 dager før de kom. Jeje, har de sikkert på mandag, forhåpentligvis... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Så bare noen tullinger og snakk om kirkebranner jeg. Hva med å ta opp musikken? 6911132[/snapback] Mange som klager på det. Det som folk glemmer er at den norske delen er under kapittelet "Religion and Satanism" hvor han skal underskjøke om de norske black metal bandet er virkelige satanister. Dokumentaren i seg selv er jo minst like mye dokumentar om metal-miljøet rundt om i verden, enn selve musikken. Ang. CDON har de vært ganske så raske når jeg har bestilt derfra tidligere. Bestilte en bunke med 8 album derfra på onsdag, håper de kommer innnen rimelig tid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 (endret) Headbanger's Journey er ikke en musikkvideo, og den tar heller ikke opp musikken til de forskjellige bandene som intervjues. Det er mere en skråkikk på metalmiljøet verden over og hvorfor det er blitt som det er. Bruce Dickinson promoterer ikke den nye Maiden-skiva der. Ei snakker Gorgoroth om musikken sin. Sam Dunn prøver ikke å utdanne folk om forskjellige musikkstiler, det vet jo fans av musikken like godt selv, som det han kunne fortalt dem. Det er på ingen måte noe advertising for enkelte band. Se hele filmen så skjønner dere. Mayhem fremstår som idioter fordi de ikke tok intervjuet på Wacken seriøst. Sam ville egentlig ikke ha med det klippet, men en annen producer syntes det var morsomt og ville ha det inn. Han prøver å stille de seriøse spørsmål om norsk blackmetal, og Necrobutcher sitter bare og bjeffer "FUCK YOU! FUCK THEM! WHO SAID THAT! FUCK YOU!" mens Blasphemer sitter og sier ingenting. Også klagde Mayhem i etterkant hvordan de ble "fremstilt". Hehe. Endret 22. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Mayhem intervjuet er jo genialt da. Elsker å se åssen Blasphemer småler av Necro innimellom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg