Bytex Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Jo, har sett det nevnt, bare ikke hørt om det før jeg så navnet i tråden, mente jeg. Jah. Logge på DC++ Edit: Ser ut som både Autumn Aurora og Forgotten Legends bør skaffes. Endret 18. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Åja. False Dawn vår åpningslåta mi inn til the gates of drudkh. \m/ Dystert Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Han røske ta for noen herlige harmoni-riff det er på Darkthrone sin Slottet i det Fjerne...får jo frysninger her. Sånn skal svartmetall være..monotont og sånne riff som bare skjærer gjennom grusomheten i vokalen. Edit: HÅHÅ False Dawn høres jo akkurat sånn riktig ut! Dæven røske ta. Og blandingen av akustist gitar og nedstemt riffing var jo rått på andre låten. Endret 18. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Det falt i smak? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Det må en vel si. Har bare hørt de 2 første på Forgotten men det klinger veldig bra i ørene. Stussa litt på hvorfor det bare var 4 låter på plata, men så varer jo låtene i 10-15 minutter da. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 De senere utgivelsene trengs visst mer tid har jeg erfart. Men knall utgivelser alt sammen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 De har fanget litt av den gamle DT-feelingen, bare litt bedre trommelyd. Mye herlig riffing her..og innslag av diverse rare instrumenter, syns akkurat jeg hørte ei munnharpe innimellom her. Og en bitteliten dæsj synth. Selv om Fenris mener det bare er tull. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 Han røske ta for noen herlige harmoni-riff det er på Darkthrone sin Slottet i det Fjerne...får jo frysninger her. Sånn skal svartmetall være..monotont og sånne riff som bare skjærer gjennom grusomheten i vokalen. Edit: HÅHÅ False Dawn høres jo akkurat sånn riktig ut! Dæven røske ta. Og blandingen av akustist gitar og nedstemt riffing var jo rått på andre låten. 6891423[/snapback] Jeg liker gorgoroth sin versjon av Slottet i det fjerne enda bedre, den er rå! Jeg kjøpte nettopp Ragnarok - Blackdoor Miracle, jævlig feit. Noen av sangene (samt en video) kan høres/ses på Ragnarok sin myspace. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. september 2006 Del Skrevet 18. september 2006 (endret) Har ei gorgoroth-plate, syns det ble litt sånn..kjedelig. Om man kan si det om blackmetal i det tempoet. Søkte akkurat på "drittmusikk" i google. Dette er første jeg fant, en post fra en blogg. Ufattelig bra kommentar der. ""Det er ikke før du oppdager at sangen du har nynnet til sånn småsløvt i 3 minutter er Despre Tine med O-Zone, at du sletter hele MP3-samlinga di, ligger timesvis i fosterstilling på gulvet, hulkende, bedende, klynkende i all din avmakt og skam. Noen timer med The Pogues og en grundig skrubb med stålull og aceton hjelper mot skammen. Men det er på håret. Alltid. Hver gang lover du deg selv å aldri låne bort ipoden din igjen. Men som den syndige sjelen du er, glemmer du deg. Arme, arme menneske. #1 Kommentar fra cscs91: skjønte ikke hva du mente jeg.. hehe" Endret 18. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Headbanging halvnaken. Hvem som filmer sånt og legger det ut på nettet? Forresten, er det gutt eller jente? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Tror det er en gutt som ikke vil vise trynet sitt. Men trusa har han innnngen problemer med å vise. Huff..Håper hans fremtidige barn får en hundevalp, og valpen dør. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 (endret) Headbanging halvnaken. Hvem som filmer sånt og legger det ut på nettet? Forresten, er det gutt eller jente? 6891879[/snapback] Heh. Vil tru det det var jente du. Sjuke folk.. Edit: Mest sansynlig ein gutt.. Endret 19. september 2006 av Ed Hunter Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Headbanging halvnaken. Hvem som filmer sånt og legger det ut på nettet? Forresten, er det gutt eller jente? 6891879[/snapback] HAHA! En av de serriøst bedre Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Kom på noe angående vokaler i svart metall. Moonblood - Taste our german steel (album). Der er det syk vokal. Høres ut som en syk katte. Den musikken er vel kanskje for de spesiellt interesserte Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Headbanging halvnaken. Hvem som filmer sånt og legger det ut på nettet? Forresten, er det gutt eller jente? 6891879[/snapback] Må være kvinnfolk. Kun de som kan headbange så i utakt med musikken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Hørte en MP3 der de hadde lagt "vokalen" til ei papegøye som skriker noe jævlig oppå en instrumental svartmetall-låt. Det var temmelig evil! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Sjekk ut Caninus, grind med pitbuller som vokalister! Caninus Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Headbanging halvnaken. Hvem som filmer sånt og legger det ut på nettet? Forresten, er det gutt eller jente? 6891879[/snapback] Haha, så evil maleri bak på veggen der og da. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Sjekk ut Caninus, grind med pitbuller som vokalister! Caninus 6893321[/snapback] Meget skrudd.... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Sjekk ut Caninus, grind med pitbuller som vokalister! Caninus 6893321[/snapback] Haha, det var jo drifett. Lurer på om det funker bra live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg