Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han røske ta for noen herlige harmoni-riff det er på Darkthrone sin Slottet i det Fjerne...får jo frysninger her. Sånn skal svartmetall være..monotont og sånne riff som bare skjærer gjennom grusomheten i vokalen.

 

Edit: HÅHÅ False Dawn høres jo akkurat sånn riktig ut! Dæven røske ta. Og blandingen av akustist gitar og nedstemt riffing var jo rått på andre låten.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Han røske ta for noen herlige harmoni-riff det er på Darkthrone sin Slottet i det Fjerne...får jo frysninger her. Sånn skal svartmetall være..monotont og sånne riff som bare skjærer gjennom grusomheten i vokalen.

 

Edit: HÅHÅ False Dawn høres jo akkurat sånn riktig ut! Dæven røske ta. Og blandingen av akustist gitar og nedstemt riffing var jo rått på andre låten.

6891423[/snapback]

Jeg liker gorgoroth sin versjon av Slottet i det fjerne enda bedre, den er rå!

 

Jeg kjøpte nettopp Ragnarok - Blackdoor Miracle, jævlig feit. Noen av sangene (samt en video) kan høres/ses på Ragnarok sin myspace.

Lenke til kommentar

Har ei gorgoroth-plate, syns det ble litt sånn..kjedelig.

Om man kan si det om blackmetal i det tempoet.

 

Søkte akkurat på "drittmusikk" i google. Dette er første jeg fant, en post fra en blogg. Ufattelig bra kommentar der.

 

""Det er ikke før du oppdager at sangen du har nynnet til sånn småsløvt i 3 minutter er Despre Tine med O-Zone, at du sletter hele MP3-samlinga di, ligger timesvis i fosterstilling på gulvet, hulkende, bedende, klynkende i all din avmakt og skam.

 

Noen timer med The Pogues og en grundig skrubb med stålull og aceton hjelper mot skammen. Men det er på håret. Alltid. Hver gang lover du deg selv å aldri låne bort ipoden din igjen. Men som den syndige sjelen du er, glemmer du deg. Arme, arme menneske.

 

 

#1 Kommentar fra cscs91:

 

skjønte ikke hva du mente jeg.. hehe"

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...