Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om det er noe mer enn akkurat den lille tingen som er forsjellig. En låt er ikke verdt 50,- i mitt hode.

6890188[/snapback]

Papircover isteden for plastcover gjør det nok i mitt hode, men det er ikke det jeg spør om. Jeg spør om det er flere forsjeller.

 

edit:

Johnny Cash. Fyfaen så mye bedre cash sin versjon er enn NiN sin.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Er det noen andre meg som elsker svart metall av typen:

Burzum, Urfaust, og Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas. Er jo faen meg så okkult, heslig og uhyggelig som fanden selv. Giev mi mår plx!

 

Edit: Er hovedsaklig vokal jeg tenker på her, er så uhyggelig at jeg gråter meg i søvne.. AIAIAIAI.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Enig med deg der, for en gangs skyld :) Syns den statiske kalde klamme heslige stemninga på Darkthrone sin Transilvanian Hunger også er digg.

Det er så suggerende og statisk at man blir i en slags transe.

Og enkelte partier på Ulver sin Bergtatt. Hele plata er genial, men noen steder er det bare briljant svartmetall.

 

Burzum lo jeg bare av første gangen jeg hørte en låt, men etter å hørt 'Hvis Lyset Tar Oss', var jeg faktisk ganske frelst. Bra musikk, gal mann.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Er det noen andre meg som elsker svart metall av typen:

Burzum, Urfaust, og Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas. Er jo faen meg så okkult, heslig og uhyggelig som fanden selv. Giev mi mår plx!

 

Edit: Er hovedsaklig vokal jeg tenker på her, er så uhyggelig at jeg gråter meg i søvne.. AIAIAIAI.

6891009[/snapback]

Sier meg enig i Burzum og Mayhem. De andre har jeg ikke hørt så mye på, men skivene til Mayhem (L)

Lenke til kommentar

Må vel sjekke ut dette Drudkh..aldri hørt om før i denne tråden.

Fant endel reviews på nettet. Virker som den nyeste Swan Road også er brukbar. Bare litt mere agressiv på alle måter enn den første. Men fortsatt ikke "vanlig kjapp-kjapp-blackmetal". Interesting.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...