NightKeeper Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Metallica anyone? Noen nyheter? 6874385[/snapback] Metallica er ferdige med Escape from the Studio re-rivisted tour. Akkurat nå sitter de vel i tenkeboksen sammen Rick Rubin og diskuterer ny-skiva. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Sjansen er større for at en av dem sitter og driter akkurat nå, faktisk... Men virkeligheten er jo ikke så romantisk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Hva synes folket her inne om Neitakk sin omtale av Kiss of Death, den nye Motörhead skiva? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Er det ett eventyr eller anmeldelse? Blir for mye skjildringer syns jeg, blir det for mye så vet man ikke helt åssen man skal tolke disse. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Er det ett eventyr eller anmeldelse? Blir for mye skjildringer syns jeg, blir det for mye så vet man ikke helt åssen man skal tolke disse. 6875665[/snapback] Selve anmeldelsen var okey, bortsett i fra at det var utrolig vanskelig å skjønne hva neitakk prøvde å komme fram til. Såvidt jeg kan skjønne, uten å lese sluttkarakteren, ville albumet få 9/10 eller noe, men så gir han det 7/10 isteden. Men bortsett i fra det er det en god anmeldelse om vi tar uenigheten ang. karakteren til side. Jeg synes denne skiva fortjener en 9/10. Absolutt beste Motörhead har liret av seg på flere tiår. Herlig og fengende musikk. edit: Det er en ting jeg lurer på da. Så kommer et sjokkerende øyeblikk, spor nummer seks tikker inn på CD-spilleren. -Hva i alle dager, hvor ble det av Motörhead? Lemmy høres ut som noe helt annet enn en gammel tungmetall-sanger. Her legger han seg helt klart på samme trinn som avdøde Jonnhy Cash og andre sterke vokalister. Lemmy høres nøyaktig lik ut hele veien også i denne låta. Greit at han ikke trøkker like mye på, men å sammenligne hans vokale presantasjon med Johnny Cash(som han i tillegg har stavet galt) blir helt feil, ihvertfall i mitt hode. Endret 16. september 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Jeg kan godt høre likheten mellom Lemmy og Johnny i versene på den låta. Ikke noe feil med det der... Syns heller ikke omtalen og karakteren stemmer helt overens. Omtalen ser ut som en 8/10 i mine øyne. Kaller man plata et "vidunder" så passer ikke 7/10 så godt akkurat. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Jeg kan godt høre likheten mellom Lemmy og Johnny i versene på den låta. Ikke noe feil med det der... 6876024[/snapback] Hvilke Cash låter trekker du paralleler til da? Jeg kan ikke huske å ha hørt noen hvor vokalene ligner nevneverdig mye. Begge har lave wiskeyvokaler, men vil ikke si dette er nok til å si at vokalen til Lemmy bærer "Johnny Cash" preg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Syns bare det ligner generelt på Cash sin synging på de siste platene hans. Lavmælt og grovt. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 16. september 2006 Rapporter Del Skrevet 16. september 2006 Trang fødsel er kos =) Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Dere som stusser over karakteren på anmeldelsen: http://www.kulturo.no/nyheter/annet/slik_e...tersystem/23721 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Synes fortsatt at det ble feil jeg. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 -Nyhus-, kritikk på anmeldelser skal tas opp i den dedikerte tråden, og ikke her. Da er du sikret at forfatter faktisk får med seg kritikken. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 nyeste My Dying Bride virker djevelskt behagelig Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 De pleier å være det. Har alle platene, skal ha denne også, men jeg venter heller til jeg har kjøpt den. Bare sånn jeg er. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Har hørt rykter om at Kaizers skal spille et sted i Bergen i nær fremtid.... noen som vet noe mer? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Fytti helvete å fett Terra::POLARIS er!!!!! Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Nå oppdaget jeg et band som jeg likte veldig godt.. Symphony X. Har kanskje blitt omtalt i denne tråden før? Hvem vet.. Noen andre som liker dem? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Da var metal case'n av Arcturus - Shipwrecked in Oslo bestillt fra play.com! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 nyeste My Dying Bride virker djevelskt behagelig 6881048[/snapback] Den er fantastisk! Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 17. september 2006 Rapporter Del Skrevet 17. september 2006 Noen som liker Totalt jävla mörker? Var på konsert med dem på torsdag på Cementen i Stavanger. Sinnsykt bra konsert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg