Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har aldri likt ABBA, og det er mange grunner til det. Hovedsaklig fordi det musikalske er lite tiltrekkende. Har aldri likt den typen musikk de fremførte.

Hvorfor liker du dem? Er det vanlig å like dette bandet?

6872590[/snapback]

ABBA ist Krieg!!!!!!!!!!

 

Gratulerer med scenedebut Eivindr. Ser frem til at du kommer til Hamar. :wee:

Lenke til kommentar
Bare hyggelig!

Er det fortsatt noen som assosierer meg med nicket anth altså? Var helt feil nick jeg registrerte meg med her for lenge siden for å få svar på noe jeg ikke forstod med en PC.

Så neitakk er mitt riktige nick jeg konsekvent har brukt på alle forum utenom dette. :)

6873378[/snapback]

For meg vil du alltid være anth. Mye tøffere nick, a gitt ;)

6873645[/snapback]

Hva hvis jeg sier at det er en forkortning for det fulle navnet mitt, og at det dermed uttales "aenntehå", og ikke "annt" som de fleste har trodd? Klarer jeg å knekke assosiasjonen da?

 

Grunnen til at jeg kaller meg "neitakk" er fordi jeg for en tid siden startet et nettsted med motoet "hitlistemusikk nei takk".

Lenke til kommentar

Det må jeg si, coveret var veldig oldschool. Lurer på hvordan plata er, jeg.

Er ingen hemmelighet at promocd'r alltid kommer på nett flere uker før release lengre. Disse sendes jo ut i hytt og pine til magasiner og websider for å bli anmeldt før plata kommer i butikken. Så at en av de ripper den og sprer via ei eller annen MP3-gruppe er jo normalt. Men man trenger ikke laste ned for det.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Det må jeg si, coveret var veldig oldschool. Lurer på hvordan plata er, jeg.

Er ingen hemmelighet at promocd'r alltid kommer på nett flere uker før release lengre. Disse sendes jo ut i hytt og pine til magasiner og websider for å bli anmeldt før plata kommer i butikken. Så at en av de ripper den og sprer via ei eller annen MP3-gruppe er jo normalt. Men man trenger ikke laste ned for det.

6874349[/snapback]

Hvor har du sett coveret?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...