nr.4 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 aero^^: Tecken i Tiden rocka hardt og brutalt. Herlige greier. Takk for tipset. Gidder noken å lage ein post om den akutte moderatormangelen vi har på "Tilbakemeldinger" delen?Gjør det du. Men ja, seriøst, den som gidder ... go ahead. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 aero^^: Tecken i Tiden rocka hardt og brutalt. Herlige greier. Takk for tipset. Du likte det ja? Glimrende! (Jeg har jo gått god for den) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Idag hadde jeg store problemer med å finne ut hva jeg ville høre. Beatles ble redningen, tok et par timer før jeg fant veien til de. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Beatles er temmelig universalt, hehe Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Anelse om det er noe aldersgrense på Mars Volta? Nå vurderer jeg å stikke alikavel. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vet ikke jeg, men er det ikke vanlig med 18 år da? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Gidder noken å lage ein post om den akutte moderatormangelen vi har på "Tilbakemeldinger" delen? Vel, dere er selv skyld i dette. Benytt rapporterings knappen og vips så ordnes problemet. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Nei gud så trist, 18 år. Kjipt. Artig å være sytten når det er aldersgrense for å oppleve musikk. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Nei gud så trist, 18 år. Kjipt. Artig å være sytten når det er aldersgrense for å oppleve musikk. Kjempe gøy å være 15 og... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Nei gud så trist, 18 år. Kjipt. Artig å være sytten når det er aldersgrense for å oppleve musikk. Kjempe gøy å være 15 og... Har sendt mail til Rockefeller"administrasjonen". Håper de skjønner budskapet mitt om at alder og musikk ikke skal ha noen sammenheng. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vel, dere er selv skyld i dette. Benytt rapporterings knappen og vips så ordnes problemet. Vel, virker som det tar evigheter før noe skjer når du er i mil.no og psilocybe holder på med andre ting. Er stort sett kun dere stikker nesa inn iblant. Og Opus. Men som du skjønner føler mange at det ikke holder, og at dedikerte moderatorer for egne deler er veien å gå. Jan-Erik: Ja, kjipt med aldersgrense. Her i byen (Fredrikstad) bestemte politiet seg brått for å sette aldersgrense på 18 år på et arrangement hvor Turboneger spilte. Resultatet ble underskudd... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Heldigvis er jeg atten. Men skjønner veldig godt dere som ikke er det. Å gå glipp av slike events.. Ikke bra. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ja at alkoholservering skal stå foran musikk er faktisk utrolig. Men foreldra mine har jo skjønt det. Roskilde Festival i en alder av 16. Så fikk jeg med meg Nick Cave for 3-4 mnd siden. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ja, dro på Quart'en da jeg var 16. Ikke noe problem det. Har lyst til å dra på Roskilde også, men i år har jeg hverken tid eller penger. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Så fikk jeg med meg Nick Cave for 3-4 mnd siden. Den skulle jeg så absolutt ha vært på.. Bra? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Så fikk jeg med meg Nick Cave for 3-4 mnd siden. Den skulle jeg så absolutt ha vært på.. Bra? SINNSYKT!! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 ..Og hvor? Nick? Oslo Konserthus om det var det du lurte på. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ah, det er så deilig å ha disse liggende. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ah, det er så deilig å ha disse liggende. heldiggris! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg