Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er vi jo egentlig inne på denne diskusjonen om miljø og arv. Noen nekter på at miljø former person, fordi personlighet er medfødt, mens andre mener miljø har en vesentlig stor del av utformingen. Jeg mener dette gjelder for musikksmaken også, og det er vel kanskje svaret på hvorfor alle er så forskjellige når det kommer til musikk?

Jeg kjenner ikke en eneste person som liker akkurat det samme som meg selv, men kjenner folk jeg har mer musikalsk til felles med enn andre. Regner med det er slik for de fleste av dere?

Lenke til kommentar

Jaja, spilte jo min første konsert som noen sikkert fikk med seg igår, og jeg tror det gikk ganske bra, fikk mye gode tilbakemeldinger og slikt. Var jo selvfølgelig en del slurv og noen feil, men det så ut som det var mest vi som merket det. Så no sitter jeg her etter atlfor hard festing med Jack og rølpete musikk så no har jeg mest lyst til å dø. Tjohei.

Lenke til kommentar

Håhhå, var du like bajs-nervøs som jeg var før første giggen? Vi gjorde i tillegg tabben å spise på McDonalds 1 time før. Gjett om jeg satt på dass og dreit mye den siste halvtimen? Etterhvert som Rockin fyltes opp ble jeg mere og mer vettskremt, og satt bare i trappa backstage og hadde lyst å dø. Så var det på tide å gå på, klapp på skuldra og ble skjøvet ut på scena.

 

1 minutt ute i første låten gikk alt som det skulle og nervøsiteten forsvant.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Et tips, ikke spis junkfood hvertfall. Det kommer kjapt ut igjen når man er litt nervøs i magan.

 

Lydsjekken vår var bare sånn "Okei kan du slå litt på skarptromma? Og basstromma? Kan du spille litt på gitaren? Dra noen toner på bassen! Okay, spill noe på keyboardet" og that's it.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Bare hyggelig!

Er det fortsatt noen som assosierer meg med nicket anth altså? Var helt feil nick jeg registrerte meg med her for lenge siden for å få svar på noe jeg ikke forstod med en PC.

Så neitakk er mitt riktige nick jeg konsekvent har brukt på alle forum utenom dette. :)

6873378[/snapback]

For meg vil du alltid være anth. Mye tøffere nick, a gitt ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...