Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jan-Erik, jeg syns du skal bytte tilbake. Og Donald-avataren din var så fin.

 

Discovery er nice, men Homework har da noen freshe låter også.

6852330[/snapback]

 

Jeg har planer om å bytte tilbake.

 

Donald? Jeg hadde en pikknisse om jeg ikke husker veeeldig feil :dontgetit:

 

Og nyplata, human after all (05) har et par finfine også, men ikke så melodiøs og funky som disc, det samme gjelder homework(97)

Endret av Hodedeler
Lenke til kommentar
Hvordan er det mulig å ikke like 666 International?? Glint og dere andre som mente dette var den dårligste bm skiva Norge hadde å by på.

6847555[/snapback]

 

Jeg må nok moderere meg selv litt på det utsagnet gitt. Ikke dårligste BM-skiva Kjempers Fødeland har å by på (det er faen ikke BM btw! NEVAR! LIES! TRICKERY!), det er tidenes mest katastrofalt stinkende mannskit av et "musikk"album som noensinne har blitt spydd ut på markedet.

 

Guds død...måtte alle som var involverte i å lage denne musikalske aborten bli kvalt ihjel foran barna sine.

6850148[/snapback]

Hehe, one mans trash is another mans tressuare. Jeg digger det sykt. Masse fete rare snodige partier. Elsker pianoet som ligger oppå selv om det ikke virker som det passer i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Sitter å snuser lit litt på Amon Amarth. Høres godt ut det eg har hørt til no ihverfall :wee:

6852955[/snapback]

Syns det er litt tregt og tamt jeg, med ett unntak. An ancient sign of coming storm er helt konge!

6853051[/snapback]

 

Amon Amarth er dritfett. Svensk death metal med herlige harry tekster om vikinger, drap, plyndring og andre friluftsaktiviteter Catchy som bare det! Nye skiva er RÅ!

 

Jernlov: Du ekje rætt i haua dine! :ohmy:

Lenke til kommentar
Sitter å snuser lit litt på Amon Amarth. Høres godt ut det eg har hørt til no ihverfall :wee:

6852955[/snapback]

Syns det er litt tregt og tamt jeg, med ett unntak. An ancient sign of coming storm er helt konge!

6853051[/snapback]

 

Amon Amarth er dritfett. Svensk death metal med herlige harry tekster om vikinger, drap, plyndring og andre friluftsaktiviteter Catchy som bare det! Nye skiva er RÅ!

6853226[/snapback]

 

Haha så var vi faktisk eig fra første stund. Den nye skiva er faen steike meg noe av de beste eg har hørt på lange tider. Slik musikk som ikkje trenger gjennomlyting fleire ganger,men går rett til skallen på deg er fantastisk .omg:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...