Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nye Mastodon-skiva eier.

 

Leste at den har fått enorme anmeldelser også:

 

Metal Hammer - 10 av 10 Strong Contender For Album of the Decade!

 

Kerrang! - Goodbye Metallica, Hello Mastodon!

 

Rocksound - Meet the best band on the planet. The Atlanta Quartet are the future of metal.

 

Metalrage - 100 % av 100 % - Man there’s just too much to mention, but not one thing about it is bad!

 

PaHardcore - 100/100 - Prepare your ears for what is possibly the greatest metal album you may ever hear.

 

Playlouder - 5\5 - Will be seen as the metal release of this year, on whichever level you care to mention.

 

Metal-archives.com - 98% av 100% - Defining album of the decade.

Lenke til kommentar
Se på videoen til Ugress, Makina Fifth. Skikkelig Commodore-64 musikk med en tragisk historie om badeender. Loungemeister er også dritfet. Der bruker de Nintendo pixel-grafikk i hele videoen som følger et rockeband gjennom en dag.

6845385[/snapback]

Amen!

 

Trenger ny elektronica. Noen som vet om noe jeg burde høre på, eller er det bare metal/rock folk her i Backstage?

6844295[/snapback]

Som jeg nevnte i noen sider tilbake: Leftfield er vel mer house/dance/chillout/dub/"intelligent dance music"(dette jeg har snappet opp at bandet er ) enn trance, men det err veldig sånn behagelig å høre på, ikke sååå veldig melodiøst(er melododier, men som med mye elektronisk musikk så er det relativt repetivt.)

 

Uansett, sjekk ut albumet Leftism. Noe at det beste innen elektronisk musikk.

Lenke til kommentar
Jeg synes Mastodon-skiva var knallkjedelig. Treige, uinspirerte saker som i mine øyne passer best på Svisj.

6846876[/snapback]

 

Fy fy, elskern. Jævlig mye fet riffing og varisjon gjennom hele plata.

6846983[/snapback]

Hand Of Stone! Mastodon har alltid vært litt spesiellt, bra live også.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...