Jernlov Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Javel, men enig i cun. Eksperimentel musikk er helt fantastisk når det lykkes. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Death - Scavenger Of Human Sorrow er feeeeit! og resten av The Sound Of Percerverance er forøvrig ballesnacks det og! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Nye Mastodon-skiva eier. Leste at den har fått enorme anmeldelser også: Metal Hammer - 10 av 10 Strong Contender For Album of the Decade! Kerrang! - Goodbye Metallica, Hello Mastodon! Rocksound - Meet the best band on the planet. The Atlanta Quartet are the future of metal. Metalrage - 100 % av 100 % - Man there’s just too much to mention, but not one thing about it is bad! PaHardcore - 100/100 - Prepare your ears for what is possibly the greatest metal album you may ever hear. Playlouder - 5\5 - Will be seen as the metal release of this year, on whichever level you care to mention. Metal-archives.com - 98% av 100% - Defining album of the decade. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Får vel lytte litt på den. Dagens hysteriske klipp: Må få med meg en konsert med de i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Nå er Amputechture sluppet og jeg gleder meg som en unge til jeg får tak i det! Torsdag kan være en bra dag siden jeg allerede er i byn da. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Mastodon - Blood Mountain. Fy faen for en skive!! Årets metal-utgivelse... Sjekk ut The Wolf is Loose, Sleeping Giant og Circle of Cysquatch Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Trenger ny elektronica. Noen som vet om noe jeg burde høre på, eller er det bare metal/rock folk her i Backstage? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Nye Mastodon-skiva eier. Leste at den har fått enorme anmeldelser også: *Ekstreme kritikker* 6837467[/snapback] Fy faen for noen kritikker... Dette kan bli mitt neste album, hvis det er så rått! 100/100 to ganger og 98/100 en gang og resten 10/10 eller 5/5. Og Album of the Decade-potensiale. Beste jeg noen gang har sett. DÆVEN! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Da har jeg fått meg Cannibal Corpse lue ^^ Endelig en lue jeg er fornøyd med *klappe på lua si* Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Trenger ny elektronica. Noen som vet om noe jeg burde høre på, eller er det bare metal/rock folk her i Backstage? 6844295[/snapback] Jeg har blitt forelsket i Ugress i det siste. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Trenger ny elektronica. Noen som vet om noe jeg burde høre på, eller er det bare metal/rock folk her i Backstage? 6844295[/snapback] Daft punk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Se på videoen til Ugress, Makina Fifth. Skikkelig Commodore-64 musikk med en tragisk historie om badeender. Loungemeister er også dritfet. Der bruker de Nintendo pixel-grafikk i hele videoen som følger et rockeband gjennom en dag. Endret 11. september 2006 av Bitex Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Trenger ny elektronica. Noen som vet om noe jeg burde høre på, eller er det bare metal/rock folk her i Backstage? 6844295[/snapback] Seinere Ulver, Røyksopp, Daft Punk og Ugress. Lenke til kommentar
embark Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Trenger ny elektronica. Noen som vet om noe jeg burde høre på, eller er det bare metal/rock folk her i Backstage? 6844295[/snapback] Infected Mushroom Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 Se på videoen til Ugress, Makina Fifth. Skikkelig Commodore-64 musikk med en tragisk historie om badeender. Loungemeister er også dritfet. Der bruker de Nintendo pixel-grafikk i hele videoen som følger et rockeband gjennom en dag. 6845385[/snapback] Amen! Trenger ny elektronica. Noen som vet om noe jeg burde høre på, eller er det bare metal/rock folk her i Backstage? 6844295[/snapback] Som jeg nevnte i noen sider tilbake: Leftfield er vel mer house/dance/chillout/dub/"intelligent dance music"(dette jeg har snappet opp at bandet er ) enn trance, men det err veldig sånn behagelig å høre på, ikke sååå veldig melodiøst(er melododier, men som med mye elektronisk musikk så er det relativt repetivt.) Uansett, sjekk ut albumet Leftism. Noe at det beste innen elektronisk musikk. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 11. september 2006 Rapporter Del Skrevet 11. september 2006 YEAH! Nye skiva til Mastodon røsker jo som bare den, dæven! Noe så jævla kult, styggråe riff og veldig melodiøst denne gangen. Denne skiva skal spilles flere ganger ja! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Jeg synes Mastodon-skiva var knallkjedelig. Treige, uinspirerte saker som i mine øyne passer best på Svisj. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Jeg synes Mastodon-skiva var knallkjedelig. Treige, uinspirerte saker som i mine øyne passer best på Svisj. 6846876[/snapback] Fy fy, elskern. Jævlig mye fet riffing og varisjon gjennom hele plata. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Jeg synes Mastodon-skiva var knallkjedelig. Treige, uinspirerte saker som i mine øyne passer best på Svisj. 6846876[/snapback] Fy fy, elskern. Jævlig mye fet riffing og varisjon gjennom hele plata. 6846983[/snapback] Hand Of Stone! Mastodon har alltid vært litt spesiellt, bra live også. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Hvordan er det mulig å ikke like 666 International?? Glint og dere andre som mente dette var den dårligste bm skiva Norge hadde å by på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg