Jernlov Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Hangman, Blood In Our Wells var jo fett alikevel. Hører på det andre gang nå (ja jeg er treg) og det er drit digg. Vokalen og soloene er jeg ikke helt sikkre på da men Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Ahhh! Tømmermenn er jo ballefett! Skal ble FETT å se dem på Motstøy! 6822867[/snapback] Enig. Gleder meg skikkelig til å se de live. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Tømmermenn spilte her jeg bor, i Risør. Vi var vell ca 10 stykk alt i alt som var publikum. Konserten skulle egentlig spilles kl 1, men ble utsatt ca to timer. Mens vi satt og kjeda oss fikk vi gratis vente ØL. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Stemmer det at Filth kommer til Norge 12. desember? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Spiller ingen rolle, du må unngå å se de for enhver pris. Utrolig kjipt liveband. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Spiller ingen rolle, du må unngå å se de for enhver pris. Utrolig kjipt liveband. 6826589[/snapback] Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Confirmed, står på nettsida deres. 12 December Rockefeller Oslo, Norway. Så kan jo bare de som ikke liker det drite i å komme da. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Så kan jo bare de som ikke liker det drite i å komme da. 6826749[/snapback] Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 NP: Justin Timberlake-Cry me a River Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 NP: Prince Buster - Whine And Grine Men seriøst; Cradle of Filth er et DÅRLIG liveband. Låter fett på skive, låter kjeeeedelig live. Livløst og stillestående som fy. Til og med My Dying Bride er mer underholdende enn CoF på en scene. Dette er en seriøs oppfordring til å IKKE se CoF. Jeg angret hardt begge gangene. Lenke til kommentar
embark Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 NP: Cradle Of Filth - No Time To Cry Men jeg tror jeg får med meg noen kompiser og siger over til hovedstaden den 12. desember. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆHHH Jeg vil ha plata NÅ! http://www.myspace.com/anaalnathrakh Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Noen som har hørt Sopor Aeternus? Ambient aktig, selve musikken er ikke noe bra men vokalen er sterk å takle altså. Rene sortedøden som kommer vandrende: Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Ambient metall? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Jeg vet det er en metal tråd. Søk på amazon.com og se på noen samples fra noen av platene. Men det er ikke noe bra altså Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Hun/han skal ha for dritkule promobilder i alle fall: Gallery .Er mange fler på hjemmesiden Sopor-aeternus.de (nyere side: Soporaeternus.de) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Noen som har forslag til en kul sjanger jeg kan forype meg litt i? Trenger litt ny musikk. Ikke noen form for metal og slike ting. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Okei. Du kan fordype deg i EKSPERIMENTELL musikk. Du har omtrendt hele livet på deg til å utforske denne sjangeren... PS: Legg meg til på msn og jeg kan anbefale deg en fantastisk låt hver eneste dag. Endret 9. september 2006 av cun Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Da burde du spørre i Musikkkafèen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Nei nei, Backstage er oldschool. Her får man fremdeles napp i de som vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg