TLZ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Animals! (Laaange sanger, sinnsykt bra..dreiv å grein som faen etter dogs. )Atom Heart Mother (eksperimentel, ta denne etter animals.) A Saucerful of secrets. Så får du et lite innblikk av the sanne Pink Floyd, om ikke Piper at the Gates of Dawn. Makuler Momentary og Division Bell har hørt en del at Atom Heart Mother... elsket det, vurderte faktisk å kjøppe den ogå... Momementery og Division Bell er helt ok synes eg, hadde dog vært mye bedre hvis produksjonen ikke hadde hørt så "syntetisk" ut... har The Wall også, man har av en eller annen merkelig grunn kun hørt igjennom første delen... Endret 3. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Gled deg til The Trial på del 2. Pulse kan også få kverna. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Var på nyttårsrock i helga her på sortland og hørte Rocketboys, myoclon og noen andre lokale band. Der fikk jeg høre UnEarth som pausemusikk og damit det var musikk som traff meg rett til hjerte. Skjekk ut Hjemmesiden demmes for noen freebies. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er ikke Unearth punk? Eller blander jeg med noe annet? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Eller blander jeg med noe annet? Tror det. Unearth er metal. Akkurat hvor i metal-sjangeren de bør plasseres er jeg usikker på. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Skal kanskje på MARS VOLTA konserten i Oslo, Rockefeller. Hvem skal? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Eller blander jeg med noe annet? Tror det. Unearth er metal. Akkurat hvor i metal-sjangeren de bør plasseres er jeg usikker på. Står Metalcore på freedb.org men hvor jeg skal plassere UnEarth på sjangerkategorien eier jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Skal kanskje på MARS VOLTA konserten i Oslo, Rockefeller. Hvem skal? Jeg SKAL! Det blir pent! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg SKAL! Det blir pent! *daske* Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hadde eg fått dratt med meg ein kompis eller to, så skulle eg ha reist.. Er generelt kjedelig å reise aleine.. =/ Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hadde eg fått dratt med meg ein kompis eller to, så skulle eg ha reist.. Er generelt kjedelig å reise aleine.. =/ Me 2, men ingen av vennene vil dit.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Skulle egentlig, men har en viktig begivenhet akkurat da. :/ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hadde eg fått dratt med meg ein kompis eller to, så skulle eg ha reist.. Er generelt kjedelig å reise aleine.. =/ Vi kan bli kompiser Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Skulle egentlig, men har en viktig begivenhet akkurat da. :/ Hva i all verden er viktigere enn TMV? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hadde eg fått dratt med meg ein kompis eller to, så skulle eg ha reist.. Er generelt kjedelig å reise aleine.. =/ Vi kan bli kompiser Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Skulle egentlig, men har en viktig begivenhet akkurat da. :/ Hva i all verden er viktigere enn TMV? Han skal... Føde? =/ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg SKAL! Det blir pent! *daske* 10hi Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ser ut som Roskilde 05 blir første "konsert" jeg drar på i år. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Gidder noken å lage ein post om den akutte moderatormangelen vi har på "Tilbakemeldinger" delen? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 http://billboard.com/bb/daily/article_disp...t_id=1000745427 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg