Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er du bare ond, det er som å vifte med en godteri foran en liten unge. :(

(og som har brukt alt for mye penger på slikt allerede)

For å være på den seriøse siden: Musikken er knallphet. Fantastisk bra, skal ikke se bort i fra at jeg skaffer noe av det.

6789130[/snapback]

Jeg har nettopp bestilt alle platene deres fra Evil Legends Records. $73 totalt uten porto. Merk at her er det snakk om oldschool-bestilling over mail og paypal-betaling. Vil du kjøpe fra Roots-siden, må du sende penger i post til folka.

Kredittkort er for pjasker!

Lenke til kommentar

Har veldig lyst å se et skikkelig liveshow med Meatloaf fra den tidlige perioden (mens han var feit og brukte dekadente klær)..han var visst en fantastisk performer. Har bare sett små liveklipp, mannen ser ut som et spøkelse i sminke, fløyelsklær og klissvåt av svette.

Lenke til kommentar
Jeg SA jo dette var dritfett.

De to nye Metallica-låtene derimot:

http://www.youtube.com/watch?v=snPAOzp2YOA

ER EEEELENDIGE. Fysatan, jeg som trodde de nådde bunnen med St. Anger. Hetfield MÅ på flaska igjen snarest, det er eneste utvei.

6790772[/snapback]

Jeg elsker den første sangen. Deilige riff, deilig solo, deilig progressivt. Fikk ...And Justice For All-vibber der jeg.

New Song No.2 liker jeg ikke, den har noen gode partier i låta jeg liker, men som nevnt tidligere er det der "wooohooo"-greine bare noen partier uten tekst, siden sangen ikke er ferdig. Btw, sangen har tøft riff.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...