TLZ Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) http://rootan.net/?language=en§ion=shop&show=list Umulig? 6789090[/snapback] Nå er du bare ond, det er som å vifte med en godteri foran en liten unge. (og som har brukt alt for mye penger på slikt allerede) For å være på den seriøse siden: Musikken er knallphet. Fantastisk bra, skal ikke se bort i fra at jeg skaffer noe av det. Endret 2. september 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Meat Loaf - Bat Out Of Hell III! The Monster Is Loose Ute 23. oktober, med blandt annet Steve Vai og Marion Raven. Spennende. 13år etter II'rn kom ut. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 http://rootan.net/?language=en§ion=shop&show=list Umulig? 6789090[/snapback] Nå er du bare ond, det er som å vifte med en godteri foran en liten unge. (og som har brukt alt for mye penger på slikt allerede) For å være på den seriøse siden: Musikken er knallphet. Fantastisk bra, skal ikke se bort i fra at jeg skaffer noe av det. 6789130[/snapback] Jeg har nettopp bestilt alle platene deres fra Evil Legends Records. $73 totalt uten porto. Merk at her er det snakk om oldschool-bestilling over mail og paypal-betaling. Vil du kjøpe fra Roots-siden, må du sende penger i post til folka. Kredittkort er for pjasker! Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Nå trenger jeg noen nye musikktips. Jeg har falt veldig for Woods Of Belial, Zaraza og P.H.O.B.O.S, og jeg ønsker å finne mer musikk i samme stil. Noen som vet om noe? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Har veldig lyst å se et skikkelig liveshow med Meatloaf fra den tidlige perioden (mens han var feit og brukte dekadente klær)..han var visst en fantastisk performer. Har bare sett små liveklipp, mannen ser ut som et spøkelse i sminke, fløyelsklær og klissvåt av svette. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Fett. Hadde vært moro å se. Bat Out Of Hell II er en av de mest gjennomførte plater syns jeg. Selv om det ikke er hva jeg vanligvis hører på så syns jeg den er genial. Alt er perfekt. Edit: En liten smakebit fra Bat Out of Hell III her, og making of her Endret 2. september 2006 av Jernlov Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Ok, da bruker jeg min post nr. 3000 på å spørre hva jeg skal skaffe av In the Woods... Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Ok, da bruker jeg min post nr. 3000 på å spørre hva jeg skal skaffe av In the Woods... 6790177[/snapback] AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALT _____ Head Control System - Murder Nature En litt hardere, mer elektronisk utgave av The great Cold Distance (av Katatonia)? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Black Debbath på Studentersamfundet klokka 2200 i kveld. Gleder meg. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Det bør du gjøre, fantastisk band Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Mere Root for de som ikke har sjekka de nærmere ut: Corabeu - Part Two Remember Me Mirror of the Soul Endowment The Festival of Destruction Har kjøpt alle albumene inkl. demosamlingen. Dette her er noe av det feteste jeg noensinne har hørt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Mere Root for de som ikke har sjekka de nærmere ut: Corabeu - Part Two Remember Me Mirror of the Soul Endowment The Festival of Destruction Har kjøpt alle albumene inkl. demosamlingen. Dette her er noe av det feteste jeg noensinne har hørt. 6790622[/snapback] Se her ja! Hørte de to første, var jaggu lyttbart dette *høre meir* Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Jeg SA jo dette var dritfett. De to nye Metallica-låtene derimot: http://www.youtube.com/watch?v=snPAOzp2YOA ER EEEELENDIGE. Fysatan, jeg som trodde de nådde bunnen med St. Anger. Hetfield MÅ på flaska igjen snarest, det er eneste utvei. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Glint, bodde ikke du i Trondheim? Dårlig gjort at du har stukket av. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Glint, bodde ikke du i Trondheim? Dårlig gjort at du har stukket av. 6790800[/snapback] Ble smått utbrent/dritlei av studier gitt. Kjekt å jobbe. Mæn i e no innom byn å flyg ætte tausin ma jamne myllårom! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Metallica sangen var tørre ja. Hva skjedde med And Justice for All osv inspirasjonene? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 Metallica sangen var tørre ja. Hva skjedde med And Justice for All osv inspirasjonene? 6790831[/snapback] Ble vel tørrlagt sammen med resten av folka. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 I helvette, det er det jeg sier, dop og alkohol til musikere er nødvendig! Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 http://www.youtube.com/watch?v=snPAOzp2YOA 6790772[/snapback] Synes denne var ganske bra jeg. Ganske Power Metalsih. Men siden det er Metallica, så er vel ikke det så positivt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. september 2006 Rapporter Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Jeg SA jo dette var dritfett. De to nye Metallica-låtene derimot: http://www.youtube.com/watch?v=snPAOzp2YOA ER EEEELENDIGE. Fysatan, jeg som trodde de nådde bunnen med St. Anger. Hetfield MÅ på flaska igjen snarest, det er eneste utvei. 6790772[/snapback] Jeg elsker den første sangen. Deilige riff, deilig solo, deilig progressivt. Fikk ...And Justice For All-vibber der jeg. New Song No.2 liker jeg ikke, den har noen gode partier i låta jeg liker, men som nevnt tidligere er det der "wooohooo"-greine bare noen partier uten tekst, siden sangen ikke er ferdig. Btw, sangen har tøft riff. Endret 2. september 2006 av NightKeeper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg