Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Kom igjn folkens! EN TO TRE FIR KING! Er dere med meg??! Kjøp nye skiva vår a! KOM IGJEN A! EEER DERE MED MEG, BEEERGEN?! EYH YO!"

 

Jeg ble så dritflau. Å fy faen. Dette her er visst black metal. Dani Filth ville snudd seg i grava!

6782994[/snapback]

Hehehe, forståelig. Jeg syns ikke noe om Satyricomersial. Jeg skal se Keep Of Kalessin, så best for dem at de varmer opp.

 

___

 

Fikk Arcturus DVD'n i posten nå :D Nå skal jeg kose meg!!

Lenke til kommentar
Satyricon har transformert seg til verdens kjipaste liveband.

Herregud så dårlig.

6782965[/snapback]

No shit.

 

Såg den på quarten.

 

Herregud så skuffet jeg ble, DRITTkjedelig.

 

Og ja Satyr som prøver å være så "tøff". "Jeg elsker å plage de som er jeg ikke liker. OG DERE SOM ER BAK I SCENEN, dere liker jeg ikke!!111"

 

 

ooooh så tøff... :roll:

 

 

og "King" live ja. Det var bare flaut.

Lenke til kommentar

Satyricon skulle egentlig spille i Hamar igår, før Dio entret scenen. Men Dio satte selvsagt opp rigget sitt først, og nekta Satyricon å flytte på noe, så enten måtte de bygge ut scenen eller spille på Dio sine instrumenter og med Dio sitt lys, og det endte med at de dro hjem. Både fansen og Satyr selv var visstnok ganske forbanna sto det å lese i lokalavisa idag. :)

Lenke til kommentar
Satyricon skulle egentlig spille i Hamar igår, før Dio entret scenen. Men Dio satte selvsagt opp rigget sitt først, og nekta Satyricon å flytte på noe, så enten måtte de bygge ut scenen eller spille på Dio sine instrumenter og med Dio sitt lys, og det endte med at de dro hjem. Både fansen og Satyr selv var visstnok ganske forbanna sto det å lese i lokalavisa idag. :)

6783239[/snapback]

 

Ha, ha.. Eid.

Lenke til kommentar

STEIKE

 

Har endelig fått tommelen ut av rævva og begynt så smått å sjekke ut Root. ÆLZKR det jeg har hørt så langt. Jævla kul vokal også, selv om mange sikkert kommer til å få avsmak for den. Dramatisk renvokal må jeg si. Minner om en blanding av Glen Danzig, Moonspell-fyren og Roy Orbison (faktisk).

 

The Book, Madness of the Graves og Hell Symphony er definitivt album jeg må kjøpe. Er alle studioplatene deres like gode? Må nesten prøve å få tak i en av de tidlige demoene deres også, hører de er siiiinsvakt bra.

Lenke til kommentar

Da var Arcturus - Shipwrecked In Oslo sett.

 

Det må jeg si var en utrolig bra konsert, variert låtvalg fra platene, bra prestert og flotte vokale prestasjoner av Simen. Var litt spent til åssen Simen ville høres ut på La Masquerade Infernale låter osv. men han gjorde en utrolig bra jobb. Rene teateret. Min kjærlighet for Simen har grodd enda mer etter denne opplevelsen. Virkelig en kjernekar. Virkelig verdt alle pengene x3. Dette slår Live After Death av Iron Maiden som var min konsert DVD favoritt. Løp og kjøp!

 

 

ter5stor.gif+

 

Min post nr. 2000 i kategorien Musikk :)

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
STEIKE

 

Har endelig fått tommelen ut av rævva og begynt så smått å sjekke ut Root. ÆLZKR det jeg har hørt så langt. Jævla kul vokal også, selv om mange sikkert kommer til å få avsmak for den. Dramatisk renvokal må jeg si. Minner om en blanding av Glen Danzig, Moonspell-fyren og Roy Orbison (faktisk).

 

The Book, Madness of the Graves og Hell Symphony er definitivt album jeg må kjøpe. Er alle studioplatene deres like gode? Må nesten prøve å få tak i en av de tidlige demoene deres også, hører de er siiiinsvakt bra.

6783965[/snapback]

Steike, Glint har funnet noe helt sykt her!

 

Flink mann!

Lenke til kommentar
Jeg skal løpe å kjøpe ASAP!

 

Har akkurat "oppdaget" Arcturus, liker godt det jeg hører.

6784071[/snapback]

Kjøp metal case'n :wee:

 

____

 

Keep of Kalessin skal ikke varme opp. Det skal Oceans Of Time :( Skal se om jeg kan få penga tilbake.

 

Edit: og det fikk jeg :) Eller mora mi da :p

 

Edit2: Og når ASAP nevnes, Adrian Smith And Project anyone? :D

Endret av Jernlov
Lenke til kommentar
Steike, Glint har funnet noe helt sykt her!

 

Flink mann!

6784361[/snapback]

 

Mp3: The Book

 

Fy SATAN for en stemme! Og det der må være tidenes beste outro også...frysninger!

6784372[/snapback]

 

Total avsmak på vokalen som du sa, og outro`en var da alldeles ingenting å skråle for!

 

Hatt ein jævlig dag på jobb....muligens feil tidspunkt.

 

:p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...