Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah! Driver og leter etter en ganske tung Ozzy Osbourne låt som var ganske populær for et par-tre år tilbake. Ikke dreamer, men en annen. I videoen står han i et mørkt rom sammen med bandet og synger. Noen som husker hva den heter?

 

Og ja, jeg synes det er større sjanse for å få svar her enn i sticky.

 

edit:

Noen her som har hørt Grim Reaper foresten? Metall fra som startet på starten av 80. tallet? Ganske fett faktisk.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Gah! Driver og leter etter en ganske tung Ozzy Osbourne låt som var ganske populær for et par-tre år tilbake. Ikke dreamer, men en annen. I videoen står han i et mørkt rom sammen med bandet og synger. Noen som husker hva den heter?

 

Og ja, jeg synes det er større sjanse for å få svar her enn i sticky.

 

edit:

Noen her som har hørt Grim Reaper foresten? Metall fra som startet på starten av 80. tallet? Ganske fett faktisk.

6743258[/snapback]

Gets Me Through kanskje? :hmm:

Lenke til kommentar

Kjøpte denne med en gang den kom. Hørte bare på forhånd at det var et prosjekt med Ihsahn og flere andre kjente blackmetal-folk.

Men det var jo ikke akkurat BM, tok endel gjennomlyttinger før jeg begynte å finne favorittpartier. Plata bør høres på som en helhet. De rolige snakkesangene er ganske kule hvis man er i rett sinnsstemning (lyttestemning). Ikke nødvendigvis en plate man gidder å høre på en 6-timers biltur, eller mens man vasker huset. Mere sånn "kose-seg" plate syns jeg.

Lenke til kommentar
Kjøpte denne med en gang den kom. Hørte bare på forhånd at det var et prosjekt med Ihsahn og flere andre kjente blackmetal-folk.

Men det var jo ikke akkurat BM, tok endel gjennomlyttinger før jeg begynte å finne favorittpartier. Plata bør høres på som en helhet. De rolige snakkesangene er ganske kule hvis man er i rett sinnsstemning (lyttestemning). Ikke nødvendigvis en plate man gidder å høre på en 6-timers biltur, eller mens man vasker huset. Mere sånn "kose-seg" plate syns jeg.

6745637[/snapback]

Følte at alt hører sammen ja. Veldig kos i grunn. A Memorable Fancy (17-20) har ett skikkelig fett riff da. Heavy. Er også en låt der som kunne sklidd rett inn på Kveldssanger uten at noen hadde merket det annet enn en våt flekk i trusa.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Husker når jeg fikk nye skriveblokker på skolen. Bestemte meg for at denne skal jeg skrive pent i. Første siden ble kjempefin, derifra så klarte jeg så vidt å lese hva jeg selv skrev.

 

Samme vil skje her, om du skjønner.

6728176[/snapback]

Vel, i motsettning til kladdeboken din så blir dette forumet lest av en del og ikke bare deg så det blir litt forskjell og se på andre theads som har regler her på forumet, det blir en litt annen :)

 

Men ja, jeg skønner hva du mere at threaden bare humper tilbake til "det samme gamle", dog med nye ark så blir faktisk ting lettere ;)

Lenke til kommentar
Følte at alt hører sammen ja. Veldig kos i grunn. A Memorable Fancy (17-20) har ett skikkelig fett riff da. Heavy. Er også en låt der som kunne sklidd rett inn på Kveldssanger uten at noen hadde merket det annet enn en våt flekk i trusa.

6746034[/snapback]

Jeg elsker den låta. Absolutt platas høydepunkt sammen med The Argument Plate 2.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...