Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ærlig talt at Metallica - (Anesthesia) Pulling Teeth er noe av det feiteste som noengang har blitt spilt på bass. Og den feite sounden itillegg, herregud.
Ehe. Kremt.

 

Stikkord: Primus - DMV, Cryptopsy - Phobophile, Tool - 46&Two, The Doors - Break on Through og tilslutt, Necrophagist - Only Ash Remains. Klassiske, gode basspor.

6729608[/snapback]

 

Jau, men gir meg ikke den samme følelsen. Selv om de du nevnte der er fantastiske også :)

Lenke til kommentar
Her har dere endel live-opptak fra Wacken, med bl.a. Emperor, Morbid Angel, Nevermore mm.

 

*Mimre tilbake til Emperorkonserten.* :love:

6730871[/snapback]

Thanks!

 

Beste var vell Morbid Angel, selve Erik Rutan fra Hate Eternal er med på turnen dems! Fy faen så rått, spillte jo bra og!

Lenke til kommentar
Her har dere endel live-opptak fra Wacken, med bl.a. Emperor, Morbid Angel, Nevermore mm.

 

*Mimre tilbake til Emperorkonserten.* :love:

6730871[/snapback]

:love:

 

____

Noen som vet om en norsk shappe som selger Bak De Syv Fjell EP'n ny? Fant den på en tysk webshop men vil heller bestille fra Noreg om mulig.

 

Spilt de siste tanker 60+ ganger de siste få dagene.

Lenke til kommentar
Pess, spar meg for skitsnakk. Er det noe jeg ikke er så er det Metallica fanboy. Så gå en lang tur på en kort brygge mann. Grunnen til at jeg digger den sangen er mest sannsynlig grunnet den enormt feite lyden, og tror ikke det er grunnet at han er død, kan jo selvfølgelig være jeg tar feil.

6732176[/snapback]

Drit og dra.

 

Verre oppskrytt bassist leter jeg etter, faktisk.

Lenke til kommentar
Her har dere endel live-opptak fra Wacken, med bl.a. Emperor, Morbid Angel, Nevermore mm.

 

*Mimre tilbake til Emperorkonserten.* :love:

6730871[/snapback]

:love:

 

____

Noen som vet om en norsk shappe som selger Bak De Syv Fjell EP'n ny? Fant den på en tysk webshop men vil heller bestille fra Noreg om mulig.

 

Spilt de siste tanker 60+ ganger de siste få dagene.

6733163[/snapback]

 

[email protected] <--- prøv å send en mail til den adressen, bestilte selv en fra han, og etter det jeg forsto har han flere. Det han skrev var:

 

Joda, er har ett par ex igjen av denne. 22 porto + 80 for ep'en = 102,-

 

Fikk epen fort og var veldig fornøyd selv.

 

Edit: Hylo, les hva jeg skriver. Jeg skiter i om det finnes folk som skryter mannen opp i skyene. Er ikke noe spesielt fan av han utenom den ene lille sangen jeg nevnte. At det finnes bassister som spiller _jævligt_ mye bedre er det ikke tvil om, men jeg liker forsatt den sangen jævligt godt. Dette har ikke noe med at det er Metallica, at det er Cliff som spiller, eller at han er død. Dette er grunnet at jeg finner sangen feit.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Pess, spar meg for skitsnakk. Er det noe jeg ikke er så er det Metallica fanboy. Så gå en lang tur på en kort brygge mann. Grunnen til at jeg digger den sangen er mest sannsynlig grunnet den enormt feite lyden, og tror ikke det er grunnet at han er død, kan jo selvfølgelig være jeg tar feil.

6732176[/snapback]

Drit og dra.

 

Verre oppskrytt bassist leter jeg etter, faktisk.

6735434[/snapback]

 

Lurer på om du faktisk klarer å si noe positivt om Metallica jeg...? Du regner vel skiver som Ride, Puppets og Justice for dårlig, kjenner jeg personligheten din rett....

 

 

Cliff Burton er i min bok den beste bassisten som noensinne har levd.

Lenke til kommentar
Lurer på om du faktisk klarer å si noe positivt om Metallica jeg...? Du regner vel skiver som Ride, Puppets og Justice for dårlig, kjenner jeg personligheten din rett....

 

 

Cliff Burton er i min bok den beste bassisten som noensinne har levd.

6735458[/snapback]

Lurer på om du faktisk vet noe om meg, jeg. :)

 

Vel. Om du virkelig har så veldig lyst, kan du få vite at Master of Puppets ikke er så verst. :)

Lenke til kommentar

Ehe, Cliff Burton is teh sh1t3!!

 

 

Nei, makan til bedreviteri du driver, Nightkeeper.

 

Og hva faen vet du om meg? Du sier du faktisk kjenner meg rett ved å si at jeg hater alt av Metallica. Morn du! Skal fortelle deg en ting; Har hørt min del på det drittbandet, har gitt det sjanse etter sjanse etter sjanse, og gjett hva? Musikken er kjedelig, monoton og lite nyskapende. Setter heller på en god skive Slayer enn mølet til Metallica.

 

Og Cliff Burton? Å herre. Han var kanskje god til å framføre det han hadde lagd, han var kanskje god til å spille, men makan til kjedelige basslinjer og rytmer som er til å dø av kjedsomhet av.

 

Ta ei tampong, putt den i munn og sutt på'n.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...