cwerner Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Er sound of noise den metall butikken som ligger på motsatt side av motorveien for rockefeller? Ja, det stemmer Okey :!: Pleier å handle trommeutstyr på St.Olav Trommesenter som ligger på andre siden av rockefeller Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. januar 2005 Del Skrevet 2. januar 2005 Fant et cover som av Mnemic cover av Duran Duran sin Wild boys.Var faktisk meget bra. Hm, det må jeg sjekke ut. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Talib Kweli og morgentrim gjør susen. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Morgentrim? Hva er det for noe? Soundtracket til Naruto funker ikke i timene. Blir bare sittende å drømme. Faen, kjipt å være tilbake på skolen igjen. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Kjøpte Rich Wright - Broken China idag Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Aldri hørt om. Hvilken musikk er det? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 kan en si hva strenge på en gitar heter fra tykkeste til tynneste? (altså E,F og de) Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Aldri hørt om. Hvilken musikk er det? Tror det er rock.. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 kan en si hva strenge på en gitar heter fra tykkeste til tynneste? (altså E,F og de) Ingen av strengene er en F. Fra øverst til nederst (hvis du spiller med halsen vendt mot venstre): E A D G H E En enkel huskeregel: En Annen Dag Gikk Hun Ensom Lenke til kommentar
Homme Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) noen som har erfaring med Cherub WMT-555C eller lignede "gitarstemme" apparater? kjøpt meg en nå, men eneste tonene jeg finner er; E,C,F og B, så er tydeligvis noe jeg har gjort feil. Endret 3. januar 2005 av kolleckio Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 kan en si hva strenge på en gitar heter fra tykkeste til tynneste? (altså E,F og de) Ingen av strengene er en F. Fra øverst til nederst (hvis du spiller med halsen vendt mot venstre): E A D G H E En enkel huskeregel: En Annen Dag Gikk Hun Ensom Viktig å påpeke at det utenfor skandinavia heter "B" og ikke H, dersom du bruker et eller annet utenlandsk nettsted eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Aldri hørt om. Hvilken musikk er det? Det er karen på tangentene i Pink Floyd som kjører Solo. Om du finner en plate av han som heter Wet Dream slår du til. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Netopp skaffa Meddle.. Hører på den nå... One of These Days.....(hørte netopp den, er på 2 nå) Men den første sangen....... Eg vil faktisk si at den første alene er verdt platen, har ikke hørt Echoes ennda nå da... FY FAEN SÅ BRA!!! Helt fantastisk musikk! Eg visste at Pink Floyd var bra men dette overgikk mine våteste drømmer! Endret 3. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Vent til Echoes, du.. Om 1. spor overgikk dine våtaste drømmar, så blir du sittande igjen klaskblaut etter den. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Likte faktisk best One of These days... Men merket at Echoes ble bedre etter et par lyttinger... så mulig at det vokser ennda mer på meg One of These days..... ahhh... geniaaaalt! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Netopp skaffa Meddle..Hører på den nå... One of These Days.....(hørte netopp den, er på 2 nå) Men den første sangen....... Eg vil faktisk si at den første alene er verdt platen, har ikke hørt Echoes ennda nå da... FY FAEN SÅ BRA!!! Helt fantastisk musikk! Eg visste at Pink Floyd var bra men dette overgikk mine våteste drømmer! Ja du kan jo se avataren min. One of these days er forresten bedre live in Pompeii. Og ja, du vokser på deg echoes. Plater du har kjørt igjennom av Pink Floyd? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Om du finner en plate av han som heter Wet Dream slår du til. Roger that. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Eg har hørt igjennom og har i samlingen min: PULSE Dark Side of the Moon Wish You Where Here A Momentery Lapse of Reason (har barehørt igjennom den 3-4 ganger) The Divison Bell (eg liker ikke produksjonen på denne, derfor liker eg mange av sangen som er på denne mye bedre på PULSE) ...that's it... Hvis eg sier at den første sangen på Meddle er noe av det beste musikken eg har hørt, hvilke vil du anbefale som neste album da? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Animals! (Laaange sanger, sinnsykt bra..dreiv å grein som faen etter dogs. ) Atom Heart Mother (eksperimentel, ta denne etter animals.) A Saucerful of secrets. Så får du et lite innblikk av the sanne Pink Floyd, om ikke Piper at the Gates of Dawn. Makuler Momentary og Division Bell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg