Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
DID I HEAR RALPH MYERZ?

Eg har seriøst aldri tatt så jævlig av på ein konsert før. Gensaren min endte opp hengande på racket til TaRRjei, og eg våkna opp dagen etterpå med ein gigantisk signatur på magen, ein påtegna BH med Ralph -- Myerz over brystvortene og "SACRIFICE YOUR COCK TO THE GODS OF ROCK -Ralph Myerz" på ryggen.

 

Mao. alle må på Ralph Myerz-konsert minst ein gong iløpet av livet. :)

6717215[/snapback]

hahha, det hørtes en smule sykt ut :p

Lenke til kommentar

Faen nå er jeg så sur at jeg dobbeltposter, for dette fortjener å dobbeltpostet: HVOR FAEN ER OVERALL CHARTE PÅ LAST.FM DRITEN BLITT AV??

 

Får bare frem årlig liste... Når jeg velger overal chart kommer dette opp:

H4ngm4N" currently doesn't have any charts to display for this range / type. Regular charts are generated periodically, and weekly charts are calculated between sunday and monday Greenwich Mean Time.
Lenke til kommentar
Hvordan er de nye iforhold til Souls to Deny?

 

Likte spesielt låtene Deciet, Surgery of Impalement og Subconsiusly Enslaved. Flere andre gode låter der også, men ble litt ensformig.

6719136[/snapback]

Tja, teknisk tromming og mer smooth spilling. Verdt å høre, bedre enn Souls To Deny imo. =D
Lenke til kommentar
Det fantastiske med Bethlehem er vokalistens desperate, hysteriske og nærmest patetiske synging. Har Mein Weg mer av det? :D

6719848[/snapback]

Nei, dessverre... =/

Mein Weg er industriell tungkjemikaliemetal.

 

Forresten, vokalen på Dr.Miezo er temmeleg hjerteskjerande. :D

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
Det fantastiske med Bethlehem er vokalistens desperate, hysteriske og nærmest patetiske synging. Har Mein Weg mer av det? :D

6719848[/snapback]

 

Starten på Schatten aus der Alexander Welt kan jo sende en kar i grava. Som om ikke det første hylet er voldelig nok, så høres det jo ut som mikrofonen hans holder på å eksplodere under det andre. Fyfaan. Men den fyren der synger nok bare på Dictius Te Necare-albumet dessverre.

 

Mein Weg er gaaaanske så annerledes ja. Mye mer melankoli og melodier. Og vokalen er virkelig FLOTT her. Variert, intenst, vakkert og brutalt. Sjekk ut låtene Allegoria, Frl. Deutsch og Felbel Fittich. Fantastisk melankoli.

 

Og velbekomme btw. :thumbup:

Lenke til kommentar

Har noen av dere peiling på det fantastiske polske bandet Vader?

 

Oppdaget de helt nylig (i forgårs faktisk), og er litt i villfaret etter hva jeg skal kjøpe først. Fikk den nye EP'n The Art of War, og det er noe av det feteste og kjappeste deathmetallen jeg har hørt. Har også en liveplate fra Japan i 1999 som er kjempebra.

Jeg har alltid hatt navnet i bakhodet, men aldri hørt noe av de. Det er liksom som Slayer på speed. Nesten like elendige gitarsoloer som Kerry King har også :)

 

Men hva bør man gå etter innen studioalbums? Har sett noen anmeldere anbefale De Profundis.

Husker en låt som gjorde inntrykk på meg hos en kompis en gang, der det bare hamra i vei med doble basstrommer hele tida. Har skjønt at trommelyden er en av Vader's spesialiteter.

Bare hør på sangen "This is the War" fra den nye EP'n..satan for et driv!!

 

Tror aldri Isengard ga ut mere enn en plate, forresten. Det var et komboprosjekt mellom flere kjente blackmetal-musikere.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...