Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jepp, men var ikke Garm som var på konserten for to år siden.

6715848[/snapback]

Skjønte såpass. Angrer på at jeg ikke dro. Best for dem at de kommer med noen flere konserter i Norge close to home snart. Arcturus live er noe jeg skal få med meg før jeg råtner.

6715912[/snapback]

 

Heheh, jeg dro kun pga det var en halv time unna. Dra langt for og se Arcturus ville jeg aldri ha gjort, det var to stykk som hadde dratt helt fra New Zeland. Wild.

Lenke til kommentar
Jepp, men var ikke Garm som var på konserten for to år siden.

6715848[/snapback]

Skjønte såpass. Angrer på at jeg ikke dro. Best for dem at de kommer med noen flere konserter i Norge close to home snart. Arcturus live er noe jeg skal få med meg før jeg råtner.

6715912[/snapback]

 

Heheh, jeg dro kun pga det var en halv time unna. Dra langt for og se Arcturus ville jeg aldri ha gjort, det var to stykk som hadde dratt helt fra New Zeland. Wild.

6716039[/snapback]

Sykt. Skjønner dem godt jeg i grunn. Selv om jeg selv ikke drar 5timer selv :p Bestilte nettopp den nye DVD'n dems fra play :D metal box edition såklart :cool:

Lenke til kommentar

DID I HEAR RALPH MYERZ?

Eg har seriøst aldri tatt så jævlig av på ein konsert før. Gensaren min endte opp hengande på racket til TaRRjei, og eg våkna opp dagen etterpå med ein gigantisk signatur på magen, ein påtegna BH med Ralph -- Myerz over brystvortene og "SACRIFICE YOUR COCK TO THE GODS OF ROCK -Ralph Myerz" på ryggen.

 

Mao. alle må på Ralph Myerz-konsert minst ein gong iløpet av livet. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...