Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Knut: Tingen er jo at Nyhus spurte om det var Cannibal Corpse det var snakk om, derfor var kommentaren din unødvendig, og litt smådum etter flere sin mening virker det som. Er igrunn enig at jeg burde skrevet hele navnet, men jeg selv kjenner bare til det bandet som kan forkortes til CC, og jeg hadde i tillegg dårlig tid.

6712911[/snapback]

Men da er vi jo enige, da. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bak De Syv Fjell var ikke som jeg trudde, dette er jo ordentlig bra! Må ha's i samlingen. Flott at de skal starte opp igjen da, folka må si ifra når de får høre noe nytt fra den kanten da.

 

Edit: Oj dubbel, var ikke klar over at det var jeg som skrev sist.

Edit: De Siste Tanker hadde jo passet innpå Bergtatt omtrent. Knall

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Åssen var Arcturus ditt ekle svin?

6715219[/snapback]

 

Det var greit det, Simen er en orntlig trivlig fyr på scenen og skaper mye liv. Det eneste som er kjipt er at vokalisten som sang sist de spilte på samme stedet hadde mye bedre vokal. De splite irriterene lite fra The Sham Mirrors som er det albumet jeg har hørt mest på og syntes er best, kun en sang. Resten tok de fra La Masqurade Infernale og det nyeste. Elles lydmessig var det veldig mye bedre en synth showet for to år siden, det eneste problemet var gitaren til ene gitaristen på siste sang som ikke fikk no lyd ut av seg noe som førte til at han kasta den i bakken og gikk.

Endret av lanez-nor
Lenke til kommentar

Det var en som het Øyvind Hægeland som hadde veldig lik vokal til fyren som synger på The sham mirrors.

 

Det var et Kr Sands band som het James Band(?) om jeg ikke husker rett som hadde den beste konserten, om de er no bra på plate har jeg ikke fått sjekka ut, mulig det var pga jeg orntlig god-full under den konserten og. Det så ikke ut til at det var kun meg som koste meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...