Tuttebobo Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Vil anbefale Noumena for dere som liker små-progga death metal Det ligger samles på hjemme sida deres, men vil personlig anbefale deres siste album virkelig verdt å sjekke ut! /G out... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) CC som i Cannibal Corpse? 6707098[/snapback] Det kunne like godt ha vært Cephalic Carnage. 6707185[/snapback] Ja, det var derfor jeg spurte om det var Cannibal Corpse han mente..? edit: Vil anbefale Noumena for dere som liker små-progga death metal 6708984[/snapback] Jeg liker virkelig det jeg hører. Begge gratislåtene på siden deres var bra. Endret 20. august 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Knut sniffet en sokk for mye til middag den kvelden ja. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Knut sniffet en sokk for mye til middag den kvelden ja. 6710767[/snapback] Hørte Passion of the Wicked Eye nå eyvindr, og den var fult hørbar. Keep on the good work! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Vil anbefale Noumena for dere som liker små-progga death metal 6708984[/snapback] Jeg liker virkelig det jeg hører. Begge gratislåtene på siden deres var bra. 6710762[/snapback] Sjekk ut det nyeste albumet! Beste imo Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Knut sniffet en sokk for mye til middag den kvelden ja. 6710767[/snapback] Ja, det var nok det som var tilfelle. For Cephalic Carnage kan selvfølgelig ikke forkortes med CC. Men over til noe annet... hva er det beste albumet til DA? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Knut sniffet en sokk for mye til middag den kvelden ja. 6710767[/snapback] Ja, det var nok det som var tilfelle. For Cephalic Carnage kan selvfølgelig ikke forkortes med CC. 6711582[/snapback] Hæ? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Knut sniffet en sokk for mye til middag den kvelden ja. 6710767[/snapback] Ja, det var nok det som var tilfelle. For Cephalic Carnage kan selvfølgelig ikke forkortes med CC. 6711582[/snapback] Hæ? 6711617[/snapback] Hva? Visste du ikke det? Når noen sier forkorter et bandnavn til CC er det en selvfølge at det er Cannibal Corpse det er snakk om, og ikke Cephalic Carnage f.eks. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Når noen sier forkorter et bandnavn til CC er det en selvfølge at det er Cannibal Corpse det er snakk om, og ikke Cephalic Carnage f.eks. 6711656[/snapback] Javel? Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Når noen sier forkorter et bandnavn til CC er det en selvfølge at det er Cannibal Corpse det er snakk om, og ikke Cephalic Carnage f.eks. 6711656[/snapback] Javel? 6711669[/snapback] Fenomenet kalles ironi. Det går, kort forklart, ut på å skrive det motsatte av det man mener som en alternativ måte å få fram poenget sitt på. Poenget mitt (uten ironi denne gangen) er at når noen forkorter et bandnavn til CC, kan det like så godt være Cephalic Carnage som Cannibal Corpse eller lignende. Det er derfor lettere å forstå folk om de skriver bandnavnene fullt ut i stedet for å bruke forkortelser. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Gå å legg deg, wankeboy. Forkortelser er bra. Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Gå å legg deg, wankeboy. Forkortelser er bra. 6711737[/snapback] Forkortelser på band/album/spill/filmer suger! Tar ikke så lang tid å skrive... Med mindre det er det mexikanske death metal (eller hva det var) bandet med det jævla lange navnet. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Gå å legg deg, wankeboy. Forkortelser er bra. 6711737[/snapback] Greit nok! Kan du da anbefale meg det beste albumet til DA, CD og BW? Hvis du kjenner til bandene, vel å merke. Ferr: Paracoccidioidomicosisproctitissarcomucosis? Endret 20. august 2006 av -Knuð Lenke til kommentar
embark Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Gå å legg deg, wankeboy. Forkortelser er bra. 6711737[/snapback] Greit nok! Kan du da anbefale meg det beste albumet til DA, CD og BW? Hvis du kjenner til bandene, vel å merke. Ferr: Paracoccidioidomicosisproctitissarcomucosis? 6711801[/snapback] Paracoccidioidomicosisproctitissarcomucosis ja. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 -Knuð, les gjennom det som er blitt sagt, så forstår du nok. Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 -Knuð, les gjennom det som er blitt sagt, så forstår du nok. 6711846[/snapback] Jeg kan vel egentlig si det samme til deg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Seigmen - Döderlein vender en perle til en stein...döderleinvender solen om til regn...döderlein vender en arm til en grein...döderlein vender skygge om til tegn...döderlein noen fortjener en god død...döderlein vender en perle til en stein...döderlein vender solen om til regn...döderlein vender en arm til en grein...döderlein vender skygge om til tegn...döderlein noen fortjener en god død......döderlein ett tusen lykter viser vei ta... min hånd leg... mitt sinn ta... meg med led meg inn noen fortjener en god død (ett tusen lykter viser vei) Serriøst, jeg er forrelsket, serriøst forrelsket i den plata der Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Gå å legg deg, wankeboy. Forkortelser er bra. 6711737[/snapback] Greit nok! Kan du da anbefale meg det beste albumet til DA, CD og BW? Hvis du kjenner til bandene, vel å merke. 6711801[/snapback] Er ikke så kjent med alle platene til DA men liker litt av det gamlere så sjekk ut det litt eldre. CD har nylig gitt ut en knall plate nå i juni, den braker balle. BW kan du spare deg for da de ikke har en eneste sterk sang å stille opp med. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg er forelsket i Seigmen også, uten tvil det beste bandet som vi har æren av å kalle norskt. Knut: Tingen er jo at Nyhus spurte om det var Cannibal Corpse det var snakk om, derfor var kommentaren din unødvendig, og litt smådum etter flere sin mening virker det som. Er igrunn enig at jeg burde skrevet hele navnet, men jeg selv kjenner bare til det bandet som kan forkortes til CC, og jeg hadde i tillegg dårlig tid. Nyhus: Takker så mye. Har faktisk første konserten med bandet i neste måned, æ æ rædd! Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Noen som skal se A-Ha på Lerkendal herifra da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg