Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som ahr hørt Into the moat? Vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Progressiv death metal? Jaja, anbefales ivertfall. Rett gjerne på min eksperimentelle sjangerplassering.

 

Edit: Smakebiter kan høres fra pandora.com. Her finner man sanger man kan høre gratis på fra utrolig mange band.

Endret av Øssa
Lenke til kommentar
Noen som ahr hørt Into the moat? Vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Progressiv death metal? Jaja, anbefales ivertfall. Rett gjerne på min eksperimentelle sjangerplassering.

 

Edit: Smakebiter kan høres fra pandora.com. Her finner man sanger man kan høre gratis på fra utrolig mange band.

Har hørt litt etter en anbefaling jeg fikk på et annet forum (scream) men likte det ikke. Begynner å bli lenge siden nå, hvilket album bør man starte med?

Noen som har fått sett:

 

Metal.A.Norwegian.Black.Metal.Documentary(2006)

Fikk den ned i natt, får se den når jobben er ferdig.

Har ikke sett den, si ifra om den er verdt å se. :)

Lenke til kommentar
Noen som ahr hørt Into the moat? Vet ikke helt hva jeg skal kalle det. Progressiv death metal? Jaja, anbefales ivertfall. Rett gjerne på min eksperimentelle sjangerplassering.

 

Edit: Smakebiter kan høres fra pandora.com. Her finner man sanger man kan høre gratis på fra utrolig mange band.

Har hørt litt etter en anbefaling jeg fikk på et annet forum (scream) men likte det ikke. Begynner å bli lenge siden nå, hvilket album bør man starte med?

6691339[/snapback]

Vet ikke helt hvilket album man bør starte med :hmm: Jeg liker The Design.

Lenke til kommentar

Ohm(Trenger vel bare å si: Jeg lukker et øye og ser halvt, jeg lukker begge og ser alt.) Nemesis og Mesusha er jo også grom låter uten like.

 

Og dvden gikk fra første gjennomkjøring opp til beste musikkdvd gjennom tidende.. og da har jeg sett endel musikkvidoer.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Jeg skal bestille den dvd'en i kveld. For jeg skal serriøst ha det dvd'en. Noen som har en webshop som har den inne og på lager? Åhh...jeg fikk så ville flashback da jeg så seigmen musikkvideoen og bare kjærlighet fra første gang. Det var bare noe som stemnte så vanvittig...helt sykt :love:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte den i en platebutikk i byn dagen er slipp, så skal ikke være noe problem å få tak i den.

 

Regner igrunn med at cdon.no og platekompaniet.no har den inne.

 

Og ikke bare det at konserten er fantastisk, så er også dokumentarbiten og ekstra matrialet helt enormt fantastisk.

 

Seigmen equals: :love:

 

Edit: Er det noen uheldige sjeler som mangler noen Seigmen plater er det tilbud på noe av det på platekompaniet.no nå:

 

Seigmen - Total

Seigmen - Metropolis

Seigmen - Monument (samlis)

Seigmen - Rockefeller (live)

 

59,50 for alle utenom Rockefeller, den går for 119, løp å kjøp!

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...