Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Sitter og lurer på hva som er så bra med Tool. Kan ikke fatte hvorfor de er populære, men men...

6678607[/snapback]

 

Ja den tanken der ar slått meg også. Hørte igjennom nyeste albumet noen ganger, men dette var egentlig veldig kjedelig. Dog har eg fått intrykket av at dette ikkje er deres beste album.

 

Men som ein smart sjel over her sa, hver sin smak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tool sitter ikke ved første høring. Husker jeg hørte på Ænima ca. 20-25 ganger før det virkelig satt. Fantastisk band.

 

 

EDIT: Hva syntes folket som Slayers nyeste; Christ Illusion? For min del er det kanskje Slayers beste siden Abyss. Litt vanskelig å si hvilken som er best av God Hates Us All og Christ Illusion.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
EDIT: Hva syntes folket som Slayers nyeste; Christ Illusion? For min del er det kanskje Slayers beste siden Abyss. Litt vanskelig å si hvilken som er best av God Hates Us All og Christ Illusion.

6685268[/snapback]

Minner egentlig litt om Metallica synes nå jeg. Hører nå og har kommet til Skeleton Christ. Ganske middelmodig plate hittil.

 

edit:

Da valgte jeg heller å høre på Tom Waits - Swordfishtrombones. Waits har virkelig en fet wiskey-stemme. Men ingen slår Lemmy på det området

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Waits har verdens beste whiskystemme, ingen tvil.

Tom Waits - A Sight For Sore Eyes. <3

6686018[/snapback]

 

edit:

Da valgte jeg heller å høre på Tom Waits - Swordfishtrombones. Waits har virkelig en fet wiskey-stemme. Men ingen slår Lemmy på det området

6685942[/snapback]

 

Waits må nok klare seg med en andreplass i min bok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...