Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Har har hentet MotStøy-biletter. :)

 

Å være sosial på dette arrangemanget er ikke noe som byr meg i mot, er det noen som er sterkt i mot f.eks. å dra på Peppes(eller noe i den dur)?

 

Hvordan ser andre på dette?

6674826[/snapback]

 

Høres fint ut :) mulig jeg skal ta meg en tur... hvertfall en av dagene.. :) Hvilken dag er det Emperor spiller?

 

Edit: Typo

Endret av zomax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har har hentet MotStøy-biletter. :)

 

Å være sosial på dette arrangemanget er ikke noe som byr meg i mot, er det noen som er sterkt i mot f.eks. å dra på Peppes(eller noe i den dur)?

 

Hvordan ser andre på dette?

Jeg sier sjelden nei til Peppes. :dribble:

 

HVILKEN dag er det Emperor spiller?

6675627[/snapback]

Ryktene og EmperorHorde.com sier lørdag, MotStøy sier ingenting fordi de vil selge festivalpass. :p

Lenke til kommentar
Har har hentet MotStøy-biletter. :)

 

Å være sosial på dette arrangemanget er ikke noe som byr meg i mot, er det noen som er sterkt i mot f.eks. å dra på Peppes(eller noe i den dur)?

 

Hvordan ser andre på dette?

Jeg sier sjelden nei til Peppes. :dribble:

 

HVILKEN dag er det Emperor spiller?

6675627[/snapback]

Ryktene og EmperorHorde.com sier lørdag, MotStøy sier ingenting fordi de vil selge festivalpass. :p

6675768[/snapback]

 

Ja, daså :p bra festival passene ikke er såååå dyre da :)

 

---

 

Kan noen anbefale noe fra Enslaved? :)

Endret av zomax
Lenke til kommentar
Monumension er den trolig den beste Enslavedskiva! vanskelig å si, skifter fra gang til gang... skal du derimot forberede deg på å se de live, så spiller de storsett fra de 2 siste, ISA og RUUN

6677086[/snapback]

Aldri Enslaved-konsert uten SLAGET I SKOGEN BORCHTENFORRRCH!!1

Lenke til kommentar
Monumension er den trolig den beste Enslavedskiva! vanskelig å si, skifter fra gang til gang... skal du derimot forberede deg på å se de live, så spiller de storsett fra de 2 siste, ISA og RUUN

6677086[/snapback]

Aldri Enslaved-konsert uten SLAGET I SKOGEN BORCHTENFORRRCH!!1

6677093[/snapback]

 

kan godt hende... den ene Enslavedkonserten jeg har vært på, lå jeg på gulvet og viste ikke hvor jeg var....

Lenke til kommentar

Jo, faktisk går det an. På den siste Enslaved-DVD'n er ikke Slaget... med. Men det er jo mulig den er i setlista, de spiller jo bare 6 låter på en festival i Bergen på den DVD'n. Har sett dem live 2 ganger i Oslo, og begge gangene kom den låten tilslutt.

 

For ikke å snakke om JOTUNBLOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Å skrike om at de skal spille en spesiell sang hjelper sjeldent.

 

Tørrfisk skrek at Extol skulle spille Emancipation, eneste respnsen han fikk var en ertende gitarist som sa "Emææænispææænsiiiii!" i mic'n. :wee:

 

 

Enslaved er forøvrig blant de livebandene som bare har blåst meg helt vekk uten at jeg har hørt dem før. Ble så grådigt imponert over konserten de holdt på Quarte, burde nesten skaffe meg ei plate av dem? :hmm:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Husker jeg var på Nile på John Dee, og det var en som ropte på en sang hele tida, og det no jævlig høyt... han fikk beskjed av bandet at den ikke var på set-lista, men de skulle spille den hvis han lovte å holde kjeft...

6677438[/snapback]

:!: Så genialt! :p

 

Når jeg var på Wacken og merket at Emperor nærmet seg slutten så ropte jeg på "I Am the Black Wizards", og jaggu kom den ikke akkurat da også. :wee: (Tviler på at de hørte meg, men...)

Lenke til kommentar
Å skrike om at de skal spille en spesiell sang hjelper sjeldent.

 

Tørrfisk skrek at Extol skulle spille Emancipation, eneste respnsen han fikk var en ertende gitarist som sa "Emææænispææænsiiiii!" i mic'n. :wee:

 

 

Enslaved er forøvrig blant de livebandene som bare har blåst meg helt vekk uten at jeg har hørt dem før. Ble så grådigt imponert over konserten de holdt på Quarte, burde nesten skaffe meg ei plate av dem? :hmm:

6677426[/snapback]

 

Er ganske sikker på at du liker RUUN. Den er knall bra, fin produksjon og endel bedre en ISA som jeg syntes er kjedelig. Enslaved sitt eldre matriale har jeg ennå til gode å få hørt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...