Tuttebobo Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Har har hentet MotStøy-biletter. Å være sosial på dette arrangemanget er ikke noe som byr meg i mot, er det noen som er sterkt i mot f.eks. å dra på Peppes(eller noe i den dur)? Hvordan ser andre på dette? 6674826[/snapback] Høres fint ut mulig jeg skal ta meg en tur... hvertfall en av dagene.. Hvilken dag er det Emperor spiller? Edit: Typo Endret 14. august 2006 av zomax Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Sleep Terror, ah, Sleep Terror. Sleep Terror! Sleep Terror!! Sleep Terror!!!!! Fanden hvor fett!!!!!!! Sleep Terror!!!! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 Har har hentet MotStøy-biletter. Å være sosial på dette arrangemanget er ikke noe som byr meg i mot, er det noen som er sterkt i mot f.eks. å dra på Peppes(eller noe i den dur)? Hvordan ser andre på dette? Jeg sier sjelden nei til Peppes. HVILKEN dag er det Emperor spiller? 6675627[/snapback] Ryktene og EmperorHorde.com sier lørdag, MotStøy sier ingenting fordi de vil selge festivalpass. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. august 2006 Rapporter Del Skrevet 14. august 2006 (endret) Har har hentet MotStøy-biletter. Å være sosial på dette arrangemanget er ikke noe som byr meg i mot, er det noen som er sterkt i mot f.eks. å dra på Peppes(eller noe i den dur)? Hvordan ser andre på dette? Jeg sier sjelden nei til Peppes. HVILKEN dag er det Emperor spiller? 6675627[/snapback] Ryktene og EmperorHorde.com sier lørdag, MotStøy sier ingenting fordi de vil selge festivalpass. 6675768[/snapback] Ja, daså bra festival passene ikke er såååå dyre da --- Kan noen anbefale noe fra Enslaved? Endret 15. august 2006 av zomax Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Below The Lights Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Monumension er den trolig den beste Enslavedskiva! vanskelig å si, skifter fra gang til gang... skal du derimot forberede deg på å se de live, så spiller de storsett fra de 2 siste, ISA og RUUN Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Monumension er den trolig den beste Enslavedskiva! vanskelig å si, skifter fra gang til gang... skal du derimot forberede deg på å se de live, så spiller de storsett fra de 2 siste, ISA og RUUN 6677086[/snapback] Aldri Enslaved-konsert uten SLAGET I SKOGEN BORCHTENFORRRCH!!1 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Hører gjennom Tangerine Dreams av Tellusalie/Tellus Alie. Kjøpte den på tilbud til 29kr elns. Godt album må jeg si. Tror jeg skal kjøpe det andre albumet deres. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Monumension er den trolig den beste Enslavedskiva! vanskelig å si, skifter fra gang til gang... skal du derimot forberede deg på å se de live, så spiller de storsett fra de 2 siste, ISA og RUUN 6677086[/snapback] Aldri Enslaved-konsert uten SLAGET I SKOGEN BORCHTENFORRRCH!!1 6677093[/snapback] kan godt hende... den ene Enslavedkonserten jeg har vært på, lå jeg på gulvet og viste ikke hvor jeg var.... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Jo, faktisk går det an. På den siste Enslaved-DVD'n er ikke Slaget... med. Men det er jo mulig den er i setlista, de spiller jo bare 6 låter på en festival i Bergen på den DVD'n. Har sett dem live 2 ganger i Oslo, og begge gangene kom den låten tilslutt. For ikke å snakke om JOTUNBLOOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Endret 15. august 2006 av Bitex Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Aldri Enslaved-konsert uten SLAGET I SKOGEN BORCHTENFORRRCH!!1 6677093[/snapback] Kim @ rozkild '05: "GRUTLE!1111 SPELA SLAAAAGET!!!11212"Du holdt på sånn en god halvtime. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Å skrike om at de skal spille en spesiell sang hjelper sjeldent. Tørrfisk skrek at Extol skulle spille Emancipation, eneste respnsen han fikk var en ertende gitarist som sa "Emææænispææænsiiiii!" i mic'n. Enslaved er forøvrig blant de livebandene som bare har blåst meg helt vekk uten at jeg har hørt dem før. Ble så grådigt imponert over konserten de holdt på Quarte, burde nesten skaffe meg ei plate av dem? Endret 15. august 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Husker jeg var på Nile på John Dee, og det var en som ropte på en sang hele tida, og det no jævlig høyt... han fikk beskjed av bandet at den ikke var på set-lista, men de skulle spille den hvis han lovte å holde kjeft... Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Husker jeg var på Nile på John Dee, og det var en som ropte på en sang hele tida, og det no jævlig høyt... han fikk beskjed av bandet at den ikke var på set-lista, men de skulle spille den hvis han lovte å holde kjeft... 6677438[/snapback] :!: Så genialt! Når jeg var på Wacken og merket at Emperor nærmet seg slutten så ropte jeg på "I Am the Black Wizards", og jaggu kom den ikke akkurat da også. (Tviler på at de hørte meg, men...) Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Å skrike om at de skal spille en spesiell sang hjelper sjeldent. Tørrfisk skrek at Extol skulle spille Emancipation, eneste respnsen han fikk var en ertende gitarist som sa "Emææænispææænsiiiii!" i mic'n. Enslaved er forøvrig blant de livebandene som bare har blåst meg helt vekk uten at jeg har hørt dem før. Ble så grådigt imponert over konserten de holdt på Quarte, burde nesten skaffe meg ei plate av dem? 6677426[/snapback] Er ganske sikker på at du liker RUUN. Den er knall bra, fin produksjon og endel bedre en ISA som jeg syntes er kjedelig. Enslaved sitt eldre matriale har jeg ennå til gode å få hørt. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Hehe det er artig når han mellom en låt på dvden sier: "Allright! La meg få høra et jævla brøl no då.. WHIEEEE (Growling)" mens lysene ble slått på når man gjorde det. Fikk en artig følelse da Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Sitter og lurer på hva som er så bra med Tool. Kan ikke fatte hvorfor de er populære, men men... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Sitter og lurer på hva som er så bra med Tool. Kan ikke fatte hvorfor de er populære, men men... 6678607[/snapback] Nei vel. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Sitter og lurer på hva som er så bra med Tool. Kan ikke fatte hvorfor de er populære, men men... 6678607[/snapback] Smaken er som baken Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. august 2006 Rapporter Del Skrevet 15. august 2006 Aldri Enslaved-konsert uten SLAGET I SKOGEN BORCHTENFORRRCH!!1 6677093[/snapback] Kim @ rozkild '05: "GRUTLE!1111 SPELA SLAAAAGET!11212"Du holdt på sånn en god halvtime. 6677301[/snapback] Jägermeister galore! =D Konserten på roskilde 05 var penisbra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg