Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Har ikke hørt noe annet enn Naboen er Nynazist, men den vekker gamle minner og er alltid en slager ved festligere anledninger.
Plumbo - Bayer! rølpesang til 1000!

6658476[/snapback]

 

Er det mulig å få tak i denne noen sted?

6659065[/snapback]

"Håkon den fete" er jo en fet sang!

 

Edit: error

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emperor feide gulvet med ALLE bandene på Inferno i år også. Så der har du noe å se fram til. Til og med synthen låt perfekt. Lydbildet varierer selvsagt fra sted til sted. Vet ikke om de har med en egen lydmann som vet nøyaktig hva han skal skru frem for å få det så likt som mulig hver gang.

 

Ihsahn beskrev Inferno-konserten som den beste konserten de hadde gjort noensinne, spesiellt med tanke på publikum. Han sa han så folk som bare sto helt euforisk med armene utstrakt og mimet teksten, og da skjønte han at dette var stort for mange. Jeg var en av dem :p

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Han sa han så folk som bare sto helt euforisk med armene utstrakt og mimet teksten, og da skjønte han at dette var stort for mange. Jeg var en av dem :p

6664680[/snapback]

Jeg også. (Bare på Wacken da, ikke Inferno.)

 

Konserten på Wacken var helt fantastisk, men på en så stor scene sier det seg selv at lyden ikke er den samme som på en mindre innescene, spesielt ikke når jeg sto helt foran. Gleder meg sykt til å se de inne på Motstøy. :fun:

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...