Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
JAHN TEIGEN HAR KULTSTATUS I BM-MILJØET!

6655737[/snapback]

Kremt, fortell meg hva som er galt med Jan! Han spilte jo i det fete bandet i sin tid. Det er mange artister som blir sett ned på i dag, som faktisk representerte det samme for sin ungdomsgenerasjon som det dagens band gjør for oss.

6655790[/snapback]

Vel, Jan går fremdeles å skryter av at bandet hans nesten ble signet av Frank Zappa. Jaggu litt å skryte av, da Zappa har god-artister som The Shaggs på sitt plateselskap.

Lenke til kommentar
Vel, Jan går fremdeles å skryter av at bandet hans nesten ble signet av Frank Zappa. Jaggu litt å skryte av, da Zappa har god-artister som The Shaggs på sitt plateselskap.

6655812[/snapback]

Bandet Alice Cooper ble tatt opp av gaten av selveste Zappa, og hjulpet på vei mot den suksessen de oppnådde i 1972.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Bytte ut eit så bra navn som Ulver?

Kva skulle dei liksom ha kalla seg? Katter?

6655791[/snapback]

Som at Burzum (den gang de eksisterte) skulle gått over til dansebandmusikk men holdt på navnet sitt fordi det er kult?

6655801[/snapback]

Burzumarna kanskje?

Evt. The Burzums, eller Burzum Kristians.

Lenke til kommentar

Edit: Var det så vanskelig å forstå? :( Pess forum...

 

Fasiten: Emperor er pess, Darkthrone, Mayhem og Burzum er kvlt. Tidlig Ulver er bedre enn nye. Ulver burde ikke skifte navn. Ulver demoen Vargnatt eier hemningsløst vilt. Venom hadde mye å si for black metalen uansett om vår kjære greve hørte på det eller ei. Emperor spiller homo synth pop med tremolo gitar i bakgrunnen. Ihshan er en tøs som er kjedelig. Jeg eier, de som mener noe annet en meg har feil.punktum.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...