Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hun er genial ja. På samme måte som Daron Malakian er en genial vokalist. (Hvis dere skjønner.) :p

6655673[/snapback]

Vel, han er vel hjernen bak alt som har med System of a Down å gjøre? Mener du at han ikke kan synge?

6655688[/snapback]

Rent teknisk ikke særlig god vokalist, en vokalen har en genial sjarm. (Vel, dette gjaldt mest før. Fyren har jo faktisk med tid lært seg å synge rent og greier...)

 

EDIT: Vel forsatt ikke knallgod vokalist, men han synger i det minste ikke knallsurt lenger. :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

 

DETTE er Go'-Ulver. Kul video også. Er den hjemmesnekra eller er det en offisiell video?

 

GIGER <3

6655696[/snapback]

Hjemmesnekra.

 

Digg var den uansett.

 

Darn, jeg må få meg noe Ulver skiver. Hadde tenkt på kjøpe Blood Inside, men de hadde den ikke på Platekompaniet.

 

Netthandel er vel uansett å foretrekk, men må vente til jeg får lønning. (men DA... DA blir det musikkjøping!)

Lenke til kommentar
Jeg ler! Og jeg ler faktisk ganske høy. Naboene må tro jeg har tippet helt over. Sitter alene i et mørkt rom, hører på en rar liten låt og ler høyt.

6655680[/snapback]

Det var det jeg visste, at du ikke er helt i vater

6655702[/snapback]

:whistle:

 

Men det er jo sant at han har (hadde?) sceneskrekk da.

Godt mulig, var bare kombinasjonen av den elendige videoen og kommentaren din som ble for mye for meg.

 

Og Malakian suger tlz. Face it, han kan absolutt ikke synge. Han burde holde seg til gitar og komponering.

Lenke til kommentar
JAHN TEIGEN HAR KULTSTATUS I BM-MILJØET!

6655737[/snapback]

Kremt, fortell meg hva som er galt med Jan! Han spilte jo i det fete bandet i sin tid. Det er mange artister som blir sett ned på i dag, som faktisk representerte det samme for sin ungdomsgenerasjon som det dagens band gjør for oss.

6655790[/snapback]

Popol Vuh/Ace er fett. :cool:

 

Ulver kunne kaldt seg det de har blitt: Tamme Hunder. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...