Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Haha, skal vi ta "gammel Ulver vs. nyere Ulver" diskusjonen enda en gang? :love:

6655576[/snapback]

 

Perdition City eier. Har ikke hørt noe annet, men jeg er med på en ny tr00 diskusjon. :cool:

6655609[/snapback]

HAR IKKE HØRT NOE ANNET!? :no:

 

 

Sett på Bergtatt asap. Fantastisk folke-black metal. Nattens Madrigal er helt herlig, men litt råere kost. Necro som fandens oldemor.

Lenke til kommentar
Snakk om voldtekt. :p

6655554[/snapback]

 

 

GENIAL låt. :)

6655555[/snapback]

CHICKFIGHT! =D

6655582[/snapback]

Vi er begge søtere enn Amy Diamond og har langt fagert hår, er begge nerder(TG og Forum!) så vi er pinglete nok til at det blir veldig sissy fight.

 

Hvem skal være dommer da?

 

 

Jeg tror jeg vil være helt overlegen med min feminine bitchslap.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Haha, skal vi ta "gammel Ulver vs. nyere Ulver" diskusjonen enda en gang? :love:

6655576[/snapback]

 

Perdition City eier. Har ikke hørt noe annet, men jeg er med på en ny tr00 diskusjon. :cool:

6655609[/snapback]

HAR IKKE HØRT NOE ANNET!? :no:

 

 

Sett på Bergtatt asap. Fantastisk folke-black metal. Nattens Madrigal er helt herlig, men litt råere kost. Necro som fandens oldemor.

6655622[/snapback]

 

Skal jeg ha necro setter jeg på Burzum :love:

Lenke til kommentar
K, forslag til ny diskusjon:

Er Vlad Tepes bra? Finner aldri ut av det. :hmm:

6655636[/snapback]

 

Jeg TROR det er jævli fett. Umulig å finne ut pga. tidenes craplyd på demoene. Virker brutalt som faen da.

6655651[/snapback]

Setter og ein finger på at det er fett.

Trur trommisen har basstromme.

Lenke til kommentar
Haha, skal vi ta "gammel Ulver vs. nyere Ulver" diskusjonen enda en gang? :love:

6655576[/snapback]

 

Ny!

 

<--- LOL NESS MONSTAR så dårlig de var på den tiden.

6655630[/snapback]

Gutten har jo sceneskrekk stakar. :(

6655655[/snapback]

Jeg ler! Og jeg ler faktisk ganske høy. Naboene må tro jeg har tippet helt over. Sitter alene i et mørkt rom, hører på en rar liten låt og ler høyt.

 

Ulverlåta Glint linka til sugde foresten. Og jeg sier meg enig med hangman. Sett på en av de 3 første Ulverskivene. Det er hjertens deilig.

 

edit:

Tlz.. Daron Malakian har aldri vært og vil mest sansynelig aldri bli en genial vokalist. Soad har Serj, la han synge ffs! Vokalen til Malakian var en stor medhjelper til å gjøre de to siste Soad skivene elendig i forhold til de første.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...