Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
neitakk: Darkthrone spilte vel ikke black metal før rundt 90-tallet?

6655495[/snapback]

Seff, men selv når vi ser på når de startet moroa, så kom Mayhem dem i forkjøpet. Så du har vel rett i at Mayhem er det eldste norske Black Metal-bandet...

6655517[/snapback]

Og Darkthrone begynte vel med black metal etter å ha møtt Mayhem medlemmer og blitt inspirert av dem?

Endelig litt krangel i Backstage igjen :wee:

6655510[/snapback]

Yeh.

Ingenting uvanlig med andre ord.

6655523[/snapback]

Selv om det er blitt litt drittslening så synes jeg vi har hatt ganske gode og konstruktive diskusjoner i dag.

 

Det er uvanlig i denne tråden. :p

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
neitakk: Darkthrone spilte vel ikke black metal før rundt 90-tallet?

6655495[/snapback]

Seff, men selv når vi ser på når de startet moroa, så kom Mayhem dem i forkjøpet. Så du har vel rett i at Mayhem er det eldste norske Black Metal-bandet...

6655517[/snapback]

Tja, kommer ann på definisjoner. Darkthrone slapp "A Blaze in the Northern Sky" i 91, og jeg synes Deathcrush er like mye death metal som black metal, så for meg er Darkthrone det første norske ekte black metal bandet, iom at de slapp en ekte black metal utgivelse først.

Lenke til kommentar
Endelig litt krangel i Backstage igjen :wee:

6655510[/snapback]

Yeh.

Ingenting uvanlig med andre ord.

6655523[/snapback]

Krangel, liv, går vel for det samme i denne tråden.

 

H4ngm4N:

Du vet sikkert dette. Siste bonuslåta på IX Equilibrium. Wtfz er det for noe? HalvtechnoIhsahnfresing@syre?

 

:love:

Skjønner mer og mer hvorfor jeg alltid har elsket deg. Du er helten min...

6655467[/snapback]

Og du min :love::wow:

Lenke til kommentar
At Ulver fraskriver seg den tidlige musikken sin er forresten en skam!

 

Garm som 100åring: Æsj. Huff, den [sett in en helt ny form for musikk som Garm har oppfunnet] var egentlig ikke noe greier. Var så barnslig.... Ikke kvasi-intelektuelt nok! Ikke avantgardistisk nok!

 

Jeg får prøve å lage noe nytt.

*spør hjelpepleieren om å hente en av de avantgardistiske instrumentne han har oppfunnet.*

(fritt frem for noen å forsette denne..)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...