Acrid Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Hayseed Dixie er så heftig. Har ikke Intarnet Archives en liten samling med bootlegs av de? Litt for brisen til å sjekke sjøl nå. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Det er faktisk _herlig_ å være fanboy 6650703[/snapback] Kanskje noe å prøve. Sant å si har jeg aldri vært psykotisk opptatt av ett band om gangen. Jeg eier ikke musikkrelaterte klær eller plakater eller noe. Kanskje på tide. Noen som vet om denne Led Zeppelin-t-skjorta har passform som en søplesekk eller ikke? Er kanskje en egen tråd for dette, men hey ... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Hvis det er samme som eg har, med grå striper på skuldrane, så har den heilt niec passform. Beste bandskjorta eg har. Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Det er faktisk _herlig_ å være fanboy 6650703[/snapback] Kanskje noe å prøve. Sant å si har jeg aldri vært psykotisk opptatt av ett band om gangen. Jeg eier ikke musikkrelaterte klær eller plakater eller noe. Kanskje på tide. Noen som vet om denne Led Zeppelin-t-skjorta har passform som en søplesekk eller ikke? Er kanskje en egen tråd for dette, men hey ... 6651598[/snapback] Passform schmassform. En ekte fanboy blåser i størrelsen Er den for liten kan den alltids brukes som ryggmerke, veggpryd, serviett e.l Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Serviett faktisk, den var fin ^^ Har endel liggende, men blir nok bare å støve. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Koselig å se deg her igjen TAAB Flott at cdon har begynt å selge tskjorter da! Da kommer jeg nok til å handle enda mer hos de. Nå er det foresten mulig å høre enda en ny låt fra nye Maiden albumet. http://www.ironmaiden.com/article.php?sect...article_id=1343 Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Jeg har noen band-skjorter, men det er egentlig mer for å ha dem. Jeg bruker dem sjelden. Har dem mer som konsertminner. =P Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Flott at cdon har begynt å selge tskjorter da! Da kommer jeg nok til å handle enda mer hos de. Har de? Ser ikke noe jeg. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Jeg har noen band-skjorter, men det er egentlig mer for å ha dem. Jeg bruker dem sjelden. Har dem mer som konsertminner. =P 6652157[/snapback] Den ene DT-saken din kan brukes til drukning. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Sjekk på Iron Maiden f.eks. 3 forsjellige typer tskjorter Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 (endret) Sjekk på Iron Maiden f.eks. 3 forsjellige typer tskjorter 6652191[/snapback] :!: Hmm, når jeg tenker meg om så brukte jeg faktisk en isis-t-skjorte på mandag. Endret 10. august 2006 av Hodedeler Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Ja så det akkurat. Men de hadde ikke til så mange band at det gjorde noe... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Nei, dessverre. Men det kommer sikkert mer. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 10. august 2006 Rapporter Del Skrevet 10. august 2006 Ja, får håpe det. King Diamond er egentlig ganske fett. Den lyse balleklemvokalen er jævlig irriterende, men merker jeg begynner å vende meg til den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Noen som har noen konsert DVD`er å anbefale? Gjerne av det harde slaget Og så lurer eg på om noen kan linke til noen godsaker på urørt? Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Emperor - Emperial Live Ceremony Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Emperor - Emperial Live Ceremony 6652783[/snapback] Åssen er lydkvaliteten på denne utgivelsen? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Om det ikkje har komme ein ny versjon, så er den RÆV. <-punktum. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Noen som har noen konsert DVD`er å anbefale? Gjerne av det harde slaget Og så lurer eg på om noen kan linke til noen godsaker på urørt? 6652768[/snapback] Metallica - Live Shit; Binge & Purge. Dette er den beste musikkdvd`n jeg har sett. Dvden inneholder to live dvder, en fra Seattle 89 fra Damaged Justice og en fra San Diego 92 fra Nowhere Else to Roam-touren. Samt en 3-timers cd fra Mexico City i 93. Dette er da Metallica på sitt beste, før de vistnok solgte seg og begynte å suge iflg enkelte her inne. Særlig 89-konserten er stor, med sanger bare fra de fire første album. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. august 2006 Rapporter Del Skrevet 11. august 2006 Noen som har noen konsert DVD`er å anbefale? Gjerne av det harde slaget Opeth - Lamenations er knallbra. Har hørt gode ord om Strapping Young Lad - For Those About To Rock, men ikke sett den selv. King Diamond er egentlig ganske fett. Den lyse balleklemvokalen er jævlig irriterende, men merker jeg begynner å vende meg til den. Det bandet er på den alt for lange band-som-jeg-skal-sjekke-ut-lista Jeg har noen band-skjorter, men det er egentlig mer for å ha dem. Jeg bruker dem sjelden. Har dem mer som konsertminner. =P 6652157[/snapback] Hihi, hvis skjortene ikke er spesielt fine eller ikke passer noe særlig godt sammen med noe av det jeg har så blir det litt sånn for min del. Men In Flames-tsjorte mi _digger_ jeg, går mye med den. (In Flames har for the record veldig mye bra merch.) Sist brukte jeg http://www.zazzle.com/ Gjennomtrykk både foran og bak. De tar noe ekstra for store størrelser og andre farger enn hvit, men havnet på under 200kr sist. Men det var bra saker? I så fall kommer jeg sterkt til å vurdere å skaffe noe derfra. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg