Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er faktisk _herlig_ å være fanboy :w00t:  :cool:

6650703[/snapback]

Kanskje noe å prøve. :hmm:

Sant å si har jeg aldri vært psykotisk opptatt av ett band om gangen. Jeg eier ikke musikkrelaterte klær eller plakater eller noe.

Kanskje på tide. Noen som vet om denne Led Zeppelin-t-skjorta har passform som en søplesekk eller ikke? Er kanskje en egen tråd for dette, men hey ...

6651598[/snapback]

 

Passform schmassform.

 

En ekte fanboy blåser i størrelsen :D Er den for liten kan den alltids brukes som ryggmerke, veggpryd, serviett e.l

Lenke til kommentar
Noen som har noen konsert DVD`er å anbefale? Gjerne av det harde slaget :hmm:

 

Og så lurer eg på om noen kan linke til noen godsaker på urørt? :)

6652768[/snapback]

 

Metallica - Live Shit; Binge & Purge.

 

Dette er den beste musikkdvd`n jeg har sett. Dvden inneholder to live dvder, en fra Seattle 89 fra Damaged Justice og en fra San Diego 92 fra Nowhere Else to Roam-touren. Samt en 3-timers cd fra Mexico City i 93. Dette er da Metallica på sitt beste, før de vistnok solgte seg og begynte å suge iflg enkelte her inne. Særlig 89-konserten er stor, med sanger bare fra de fire første album.

Lenke til kommentar
Noen som har noen konsert DVD`er å anbefale? Gjerne av det harde slaget :hmm:

Opeth - Lamenations er knallbra.

 

Har hørt gode ord om Strapping Young Lad - For Those About To Rock, men ikke sett den selv.

 

King Diamond er egentlig ganske fett. Den lyse balleklemvokalen er jævlig irriterende, men merker jeg begynner å vende meg til den.

Det bandet er på den alt for lange band-som-jeg-skal-sjekke-ut-lista

 

Jeg har noen band-skjorter, men det er egentlig mer for å ha dem. Jeg bruker dem sjelden. Har dem mer som konsertminner. =P

6652157[/snapback]

Hihi, hvis skjortene ikke er spesielt fine eller ikke passer noe særlig godt sammen med noe av det jeg har så blir det litt sånn for min del.

 

Men In Flames-tsjorte mi _digger_ jeg, går mye med den. (In Flames har for the record veldig mye bra merch.)

 

Sist brukte jeg http://www.zazzle.com/

 

Gjennomtrykk både foran og bak. De tar noe ekstra for store størrelser og andre farger enn hvit, men havnet på under 200kr sist.

Men det var bra saker? I så fall kommer jeg sterkt til å vurdere å skaffe noe derfra. =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...