Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

La meg tippe at det samme ikke gjelder for deg? Eier du en eller flere t-shirts med Iron Maiden-motiv, har du plakater på veggen og caps på hodet eller en støgg Eddy i glasskapet? Da er du en ekte fanboy som dyrker bandet ditt.

6650204[/snapback]

Har 3. tskjorter. Og maiden cdene står i en hylle med mangedobbelt så mange cder som det er av Iron Maiden. Ingen eddie i glasskapet heller, null caps.

 

Det eneste er tskjorter og om det å ha tskjorter gjør en til fanboy av et band er de aller fleste som hører på musikk innen dette forumet fanboys. Dessuten er jeg da fanboy av andre band også, for jeg har flere skjorter av andre band enn Maiden.

 

Så det der blir for tåpelig.

 

edit:

jeg lever og ånder ikke Maiden og jeg har ikke noe som hendvender til maiden noe sted annet enn tskjorta og cdhylla. Altså er ikke jeg stort mer fanboy enn du er, om vi ser bort fra tskjortene.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lever og ånder for System of a Down. :)

(og mange andre band egentlig)

 

Men det trenger ikke bety at jeg kommer og slenger ut tåpeligheter som "ooh Daron Malakian er best i verden på gitar!!11".

(Faktisk så har jeg diskutert andre og rettet dem på dette.

 

Samme vedkommende var forøvrig en prakteksemplar på fanboy(av Rammstein.) Han mente alle i bandet var BEST I VERDEN i sine instrumenter.....

 

Når jeg spilte Spiral Architect for ham for å vise at det fantest mye mye mye mer teknisk musikk så bare sa han at han likte ikke sånt, de måtte være tungt. (Min ærlinge mening her: fyren forstod ingenting av musikken.)

Lenke til kommentar
Hva med oss (les : meg) som lager sine egne Eloy t-skjorter?

 

Det er faktisk _herlig_ å være fanboy :w00t:  :cool:

6650703[/snapback]

Å være fanboy er koselig.

 

Jeg vurderer på lage noen tskirts selv da mange band ikke har det eller er stygt design.

 

Det at du liker en spesiell musikkartist/gruppe er kjempeflott det. Det er først når du ikke vil godta artistens/gruppens svakheter, at det begynner å lukte fan-boy.

Jeg finner ingenting negativt med System of a Down.

 

Joda, Malakian synger falskt som faen(dette er jo fakta å regne), men jeg synes den ultrasure stemmen har sin sjarm. :p

 

 

Jeg har forøvrig reservert bilett til MotStøy. :)

 

Bestemte meg sekundet jeg såg "Emperor", men har ikke noe i mot Pagan's Mind eller Susperia.

Lenke til kommentar
Jeg lever og ånder for System of a Down. :)

(og mange andre band egentlig)

 

Men det trenger ikke bety at jeg kommer og slenger ut tåpeligheter som "ooh Daron Malakian er best i verden på gitar!!11".

(Faktisk så har jeg diskutert andre og rettet dem på dette.

 

Samme vedkommende var forøvrig en prakteksemplar på fanboy(av Rammstein.) Han mente alle i bandet var BEST I VERDEN i sine instrumenter.....

 

Når jeg spilte Spiral Architect for ham for å vise at det fantest mye mye mye mer teknisk musikk så bare sa han at han likte ikke sånt, de måtte være tungt. (Min ærlinge mening her: fyren forstod ingenting av musikken.)

6650644[/snapback]

 

høhø...Spiral Architect er sjukt!

Lenke til kommentar
Hva med oss (les : meg) som lager sine egne Eloy t-skjorter?

 

Det er faktisk _herlig_ å være fanboy :w00t:  :cool:

6650703[/snapback]

 

InniBØTE, hvor får man lagd egne band t-skjorter? Dyrt? Jeg har så evig lyst på Sarpanitum-skjorter...og the Shaggs, og Ninja Magic.

6651233[/snapback]

Bare søk på "egne trykk på t skjorter" eller lignende, masse sider som tilbyr det. Bare last opp band logo bilde og plassere. får de for under 200kr stk der jeg har sett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...