Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Utpeking av fakta og beskyldninger er ikke det samme.

6648704[/snapback]

Show me where, mellom post #11787 og 11841 i denne tråden!

 

Edit: Eller misforstod jeg deg nå?

 

Edit igjen: Så det at jeg liker Pink Floyd, vil si at jeg ikke kan komme med objektive fakta om deres utgivelser som at Pulse er den best gjengitte Pink Floyd-konserten på DVD? For jeg har så absolutt ikke skrevet noe annet enn det... Makan! :no:

Er det å presentere objektive fakta forbeholdt folk som ikke kan fordra musikken?

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han prøver å hakke på meg Neitakk, ikke deg.

 

edit:

Emperor skal til motstøy!

Wuhuu, da gleder jeg med enda mer enn jeg alt gjorde!

 

10. august 2006  EMPEROR TIL MOTSTØY!.

 

Vi er ufattelig stolte over å kunne sette det legendariske bandet Emperor øverst på plakaten til Motstøyfestivalen 2006! Vi har ennå ikke satt hvilken dag de skal spille, men det kan være lurt å kjøpe billett snarest, da billettene sannsynligvis vil bli fort utsolgt!

 

edit2:

http://www.motstoynews.com/nor/noti.php?id=47

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Det at du liker en spesiell musikkartist/gruppe er kjempeflott det. Det er først når du ikke vil godta artistens/gruppens svakheter, at det begynner å lukte fan-boy.

Hvilke svakheter? :p

 

Innlegget mitt over var litt smått ironisk. ;)

6649112[/snapback]

At Plant synger falskt er da ett argument. Om en f. eks liker Guns N' Roses for så og påstå at mr Rose ikke synger falskt, er for meg fanboy. Jeg er fan av Zeppelin, men er klar over deres svake sider, som jeg påpekte er Plant denne "svake" siden (da han er eneste i bandet som ikke fremtrer som nermest perfekt ;) )

Endret av HenHau
Lenke til kommentar
At Plant synger falskt er da ett argument. Om en f. eks liker Guns N' Roses for så og påstå at mr Rose ikke synger falskt, er for meg fanboy. Jeg er fan av Zeppelin, men er klar over deres svake sider, som jeg påpekte er Plant denne "svake" siden (da han er eneste i bandet som ikke fremtrer som nermest perfekt ;) )

6649412[/snapback]

Hmm, Led Zeppelin var jo perfekte. Etter mine ører hadde de ikke et eneste svakt punkt. Ikke Plant heller... Det skulle være slik, og det var det som gjorde dem bra.

Lenke til kommentar
At Plant synger falskt er da ett argument. Om en f. eks liker Guns N' Roses for så og påstå at mr Rose ikke synger falskt, er for meg fanboy. Jeg er fan av Zeppelin, men er klar over deres svake sider, som jeg påpekte er Plant denne "svake" siden (da han er eneste i bandet som ikke fremtrer som nermest perfekt ;) )

6649412[/snapback]

Hmm, Led Zeppelin var jo perfekte. Etter mine ører hadde de ikke et eneste svakt punkt. Ikke Plant heller... Det skulle være slik, og det var det som gjorde dem bra.

6649522[/snapback]

Jeg er for så vidt enig med deg, for jeg liker Plant sin vokal meget godt. Han synger falskt noen steder på første album, så han er den "minst perfekte" i bandet, om du skal skille dem fra hverandre.

Lenke til kommentar
Og som jeg sa på forrige side, du har i fortiden vært godt med å stemple flere, inkl. meg selv, som fanboy selv.

6649916[/snapback]

Hmmm... jeg har ikke en eneste Pink Floyd-plakat på veggen. Jeg har ikke en eneste t-shirt med Pink Floyd-motiv. Faktisk så har jeg ingen effekter av Pink Floyd. Studioalbumene står i hylla (ikke alene, Alice Cooper finnes det dobbelt så mange CDer av) og et par DVD-er sammen med de andre konsertvideoene mine.

 

La meg tippe at det samme ikke gjelder for deg? Eier du en eller flere t-shirts med Iron Maiden-motiv, har du plakater på veggen og caps på hodet eller en støgg Eddy i glasskapet? Da er du en ekte fanboy som dyrker bandet ditt.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
Og som jeg sa på forrige side, du har i fortiden vært godt med å stemple flere, inkl. meg selv, som fanboy selv.

6649916[/snapback]

Hmmm... jeg har ikke en eneste Pink Floyd-plakat på veggen. Jeg har ikke en eneste t-shirt med Pink Floyd-motiv. Faktisk så har jeg ingen effekter av Pink Floyd. Studioalbumene står i hylla (ikke alene, Alice Cooper finnes det dobbelt så mange CDer av) og et par DVD-er sammen med de andre konsertvideoene mine.

 

La meg tippe at det samme ikke gjelder for deg? Eier du en eller flere t-shirts med Iron Maiden-motiv, har du plakater på veggen og caps på hodet eller en støgg Eddy i glasskapet? Da er du en ekte fanboy som dyrker bandet ditt.

6650204[/snapback]

Huff, jeg mangler Zeppelin-effekter. Jeg er ikke en ekte fanboy jeg da ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...