Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

En kan si mye negativt om Axl, men jeg synes han får litt vel mye drittslengning på det forumet her. Han har en spesiell stemme, han synger sjelden falskt. Mannen har vært med på mye bra musikk, som f.eks Civil War som er en av mine absolutte favoritter.

6622805[/snapback]

 

 

Godt mulig han synger falsk live, men ikke på studioalbumene i allefall.

6623037[/snapback]

 

 

Britney synger kanskje falskt live, men på plate låter det riktig så pent. Da må hun jo være flink å synge?

6624378[/snapback]

Det høres ikke riktig så pent ut på plantene til britney. :)

 

Poenget er det at Axl ikke synger så falskt. Har sett opptak fra gamle videokasetter og han sangt virkelig ikke falskt da. Om han gjør det nå, vet jeg ingenting om og det bryr meg egentlig langt nede på snabelen.

6627556[/snapback]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
B: De har inkompetente musikkjournalister

No shit Sherlock? :p

 

De roser alltid band som Dimmu Borgir og Satyricon, uansett hva de gjør, bare for å late som om de har peiling på metall, noe de beviser at de ikke har på den måten. Det er lov å synes nyere Dimmu Borgir og Satyricon er bra, jeg liker selv veldig godt Volcano av Satyricon, og Death Cult Armageddon av DB, men mønsteret er tydelig.

Lenke til kommentar
Bruce synger til tider sjingrende og høyt, men ikke falskt. Aldri hørt han synge falsk i hverken studio eller live. Og jeg har hørt alt av Maiden.

6637887[/snapback]

 

Han synger ikke falskt, men han har en sur, power metal-stemme. Og ja, jeg har sett Maiden live.

 

EDIT: Axl synger også surt som faen, også sett gnr live. For å si det slikt, Slash & Duff foran Axl any day.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Og da var denne diskusjonen slutt siden Nyhus beviste selv at han egentlig er døv, og bare later som han hører på musikk.

6638089[/snapback]

Det har ikke jeg sagt, men må ærlig innrømme at jeg stusset litt på utsagnende angående Axl :roll:

6638113[/snapback]

 

Nei, jeg sa det, min konklusjon på grunnlag av ditt bevismatriale :)

 

EDIT: HOHO; JAH!1011 Fant nettop igjen noen Ninja Magic sanger på pcen, FANTASTISK! Må takke Glint eller LarsP (En av de som kom med dette bandet) enda en gang, brutalt fett. K9z!01

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Og da var denne diskusjonen slutt siden Nyhus beviste selv at han egentlig er døv, og bare later som han hører på musikk.

6638089[/snapback]

Det har ikke jeg sagt, men må ærlig innrømme at jeg stusset litt på utsagnende angående Axl :roll:

6638113[/snapback]

 

Jeg syns det var rart at HenHau svarte på noe som blei sagt til Nyhus jeg... O_o

Lenke til kommentar
Han synger ikke falskt, men han har en sur, power metal-stemme. Og ja, jeg har sett Maiden live.

 

EDIT: Axl synger også surt som faen, også sett gnr live. For å si det slikt, Slash & Duff foran Axl any day.

6638215[/snapback]

Jeg er enig med denne. De synger kanskje surt, men ikke falskt. Eller, axl har jeg ikke sett noe live av annet enn opptak fra slutten av 80.tallet, så han vet jeg ikke om. Men Bruce synger faktisk ikke surt.

 

edit:

Eyvindr:

Jeg har aldri ment å si at Bruce aldri noen gang har sunget falskt. Det har han garantert. Men dere går så langt som å si at vokalene på studioalbumene er falske. Og den blir for dum.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Har du hørt det nye? Der synger han falskt :)

6640527[/snapback]

Det nye fra Axl? Nei, ikke noe. Så det vil jeg heller ikke gå god for. Men jeg kan ikke huske at Axl synger dårlig på de 3-4 skivene med orginal Gn'r Lineup.

 

edit:

Leprous er genialt. Kjenner folk med slekt innen det bandet også. Koselig.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...