Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg bestilt Det nyeste SYL albumet, og Devin townsend - Terria. Gleder meg :)

6632339[/snapback]

det forstår jeg godt, for begge 2 er dritfete!

6632400[/snapback]

Godt. Play hadde ikke Terria inne for øyeblikket, så får vel klare meg med SYL'en mens jeg venter. Er den på høyde med tidligere utgivelser?

Lenke til kommentar
Farer du med tullprat gutt? Han synger jo pinadø meg surt på studio innspilling.

6633570[/snapback]

Dummeste jeg har hørt på lenge. Greit du og flere her ikke liker han, men han synger ikke falskt.

6636637[/snapback]

Nå vet ikke jeg hvem dere snakker om, men hvis jeg skal prøve og komme på en vokalist som synger surt og falskt, så er det første som slår meg en vokalist med fornavn som starter på B.

Endret av neitakk
Lenke til kommentar
At VG og Dagbladet begge bare gir en firer til Muse' siste plate vitner om to ting som jeg alltid har vært sikker på:

A: De titter på hverandre

B: De har inkompetente musikkjournalister

6635942[/snapback]

Old news.

De har blant annet prestert å beskrive A Perfect Circle som goth rock. Gitt Lateralus 3'er(Var det?) fordi de rett og slett ikke forstod musikken. (Noe de halveis inrømmet i annmeldelsen.) De har kalt nye Satryicon for en milepæl innen norsk black metal, Satyricon er i dag like black metal som Dimmu Borgir er det. (Og attpå til presterer de å kalle Satyricon for UNDEGRUNS black metal, en av verdens mest kjent black metal. Undegrunn? I think not.)

Jeg kunne holdt på i evigheter.

Skal være sagt at DB i de siste 1-2 årene har fått er øøøørlite kvalitetsløft, men det er faen meg lite. En annen ting som irriterer meg er at i annemeldelsene deres så foregår det overbruk av "buzzwords" og heller liiiiite beskrivelse av selve musikken.

Lenke til kommentar
Nå vet ikke jeg hvem dere snakker om, men hvis jeg skal prøve og komme på en vokalist som synger surt og falskt, så er det første som slår meg en vokalist med fornavn som starter på B.

6636743[/snapback]

Det går ikke ann å diskutere noe som har med Iron Maiden å gjøre med deg uansett, for du har allerede fasiten i hode. Og for deg er det at uansett hva og hvordan Maiden gjør ting suger de hæstkuk.

Du mistet respekten min på akkurat det punktet da du klarte å lire fra deg at du ikke synes maiden skulle bli kalt et band engang.(elns). Og det blir litt for dumt.

Lenke til kommentar
Farer du med tullprat gutt? Han synger jo pinadø meg surt på studio innspilling.

6633570[/snapback]

Dummeste jeg har hørt på lenge. Greit du og flere her ikke liker han, men han synger ikke falskt.

6636637[/snapback]

Og her legger vi ord i munnen på meg også? Har alltid likt vokalen til Bruce, men at karen synger surt på det nye kan ikke du skjule med å legge det under ett fjell engang. Foretrekker vokalen til Dianno, men Bruce sin er veldig god den også, Blaze sin er forferdelig.

Lenke til kommentar

6633570[/snapback]

6636637[/snapback]

Vel, etter du påstod at Axl Rose ikke sang falskt vet jeg ikke om jeg vil tro på deg. :)

Lenke til kommentar
Bruce synger til tider sjingrende og høyt, men ikke falskt. Aldri hørt han synge falsk i hverken studio eller live. Og jeg har hørt alt av Maiden.

6637887[/snapback]

Da konkludere jeg at du er mindre musikalsk med tanke på at du har påstått at Axl ikke synger falskt(ifølge han over) og at bruce _aldri_ noengang har sunget falskt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...