LarsP Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Muse-skiva er mildt sagt fantastisk. Årets beste skive så langt. Eww, trodde aldri jeg skulle si det. Det er en CD jeg gleder meg veldig mye til: As of December, 2005, The Dillinger Escape Plan are rehearsing new material for a new album, which is expected in the second half of 2006. Puciato has mentioned "The new album is gonna be ridiculous. I can promise you that. Chris and Ben have been writing shit they can hardly even play and then practicing it until it's blazing fast." Høres kos ut. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Dillinger Escape Plan, ennda et knalldigg band jeg ikke har kjøpt meg plater av ennda. Er forøvrig enig i et Muse-skiven er fantastisk. Det kan ikke bli sagt nok. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Jaha? Jeg får vel bli med på bølgen. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Får vel sjekke den ut her og. Bør ve bra! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Bruce Dickinson blei 48 år igår, gratulerer med overstått! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Da kan han gå av med pensjonen og Dianno komme tilbake:) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Da kan han gå av med pensjonen og Dianno komme tilbake:) 6633413[/snapback] Faen heller. Har du hørt Di'Anno i det siste? Den smellfeite skalla grisen har faen ikke stemme igjen. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Men han ser betraktelig tøffere ut enn Bruce, og Bruce har faen heller ikke stemme igjen jeg vl ha sæimæn pætsj, nån lge?101 Noen som vet om hvordan man lager en slik patch ting? Jeg vil ha salamander på ryggen NO! Endret 8. august 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Men han ser betraktelig tøffere ut enn Bruce, og Bruce har faen heller ikke stemme igjen jeg vl ha sæimæn pætsj, nån lge?101 6633495[/snapback] sjekka ut noen av banda jeg anbefalte a? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Men han ser betraktelig tøffere ut enn Bruce, og Bruce har faen heller ikke stemme igjen 6633495[/snapback] Utseende spiller ingen rolle. Bruce kan synge som han alltid har gjort, så stemme har han igjen det at du ikke liker akkurat denne stemmen er jo en annen sak. Edit:Men jeg skal si deg det at hadde Di'Anno hatt den stemmen han hadde på de to første Maiden skive hadde jeg sparket Bruce selv. Endret 8. august 2006 av skate4life Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Hare såvidt hørt på noe Legion of the Damned, og det høres bra ut. Resten skal jeg sjekke ut iløpet av uken, jeg er en travel ung herremann Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Men han ser betraktelig tøffere ut enn Bruce, og Bruce har faen heller ikke stemme igjen 6633495[/snapback] Utseende spiller ingen rolle. Bruce kan synge som han alltid har gjort, så stemme har han igjen det at du ikke liker akkurat denne stemmen er jo en annen sak. Edit:Men jeg skal si deg det at hadde Di'Anno hatt den stemmen han hadde på de to første Maiden skive hadde jeg sparket Bruce selv. 6633548[/snapback] Farer du med tullprat gutt? Han synger jo pinadø meg surt på studio innspilling. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Men han ser betraktelig tøffere ut enn Bruce, og Bruce har faen heller ikke stemme igjen 6633495[/snapback] Utseende spiller ingen rolle. Bruce kan synge som han alltid har gjort, så stemme har han igjen det at du ikke liker akkurat denne stemmen er jo en annen sak. Edit:Men jeg skal si deg det at hadde Di'Anno hatt den stemmen han hadde på de to første Maiden skive hadde jeg sparket Bruce selv. 6633548[/snapback] Farer du med tullprat gutt? Han synger jo pinadø meg surt på studio innspilling. 6633570[/snapback] Har ikke jeg fått med meg hmm, han synger da pent på DoD. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 det å synge litt surt kan være litt av sjarmen det! tenk bare på Quorthon! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 DiAnno har mest sjarm, han er tøff. punktum finale. Beste RATM album? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 (endret) DiAnno har mest sjarm, han er tøff. punktum finale. 6633686[/snapback] Fullstendig enig. Edit: HADDE Endret 8. august 2006 av skate4life Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Beste RATM album? 6633686[/snapback] Rage Against the Machine - Rage Against the Macine Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Foretrekker debutskiva, men så er det ikke så voldsomt mye jeg har hørt på de andre. Tror det er den som har fått best kritikk jevnt over, da. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 Aiaiai, da begynner jeg med det. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. august 2006 Rapporter Del Skrevet 8. august 2006 DiAnno har mest sjarm, han er tøff. punktum finale. Beste RATM album? 6633686[/snapback] Debutskiva er blant tidenes debutskiver Den er hvertfall flere hakk over Evil Empire, Battle of LA og Renegades, selv om de holder høy klasse de og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg