Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Muse-skiva er mildt sagt fantastisk. Årets beste skive så langt.

Eww, trodde aldri jeg skulle si det. :hm:

Det er en CD jeg gleder meg veldig mye til:

As of December, 2005, The Dillinger Escape Plan are rehearsing new material for a new album, which is expected in the second half of 2006. Puciato has mentioned "The new album is gonna be ridiculous. I can promise you that. Chris and Ben have been writing shit they can hardly even play and then practicing it until it's blazing fast."

Høres kos ut. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men han ser betraktelig tøffere ut enn Bruce, og Bruce har faen heller ikke stemme igjen :p

6633495[/snapback]

Utseende spiller ingen rolle. Bruce kan synge som han alltid har gjort, så stemme har han igjen det at du ikke liker akkurat denne stemmen er jo en annen sak.

Edit:Men jeg skal si deg det at hadde Di'Anno hatt den stemmen han hadde på de to første Maiden skive hadde jeg sparket Bruce selv.

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
Men han ser betraktelig tøffere ut enn Bruce, og Bruce har faen heller ikke stemme igjen :p

6633495[/snapback]

Utseende spiller ingen rolle. Bruce kan synge som han alltid har gjort, så stemme har han igjen det at du ikke liker akkurat denne stemmen er jo en annen sak.

Edit:Men jeg skal si deg det at hadde Di'Anno hatt den stemmen han hadde på de to første Maiden skive hadde jeg sparket Bruce selv.

6633548[/snapback]

Farer du med tullprat gutt? Han synger jo pinadø meg surt på studio innspilling.

Lenke til kommentar

6633495[/snapback]

6633548[/snapback]

Farer du med tullprat gutt? Han synger jo pinadø meg surt på studio innspilling.

6633570[/snapback]

Har ikke jeg fått med meg hmm, han synger da pent på DoD.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...