Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

*Rebaelliun (ihvertfall Annihilationskiva), brasiliansk death metal som trøkker!

*Krisiun, brasiliansk death metal som trøkker 2!

*Necrophagist (tysk ultrateknisk death metal)

*Sleep Terror (amerikansk death metal Necrophagiststyle med litt jazz)

*Akercocke (spes The Goat Of Mendesskiva), britisk death/black som er sinnsykt fett! de 2 nyeste er også fete, med litt mer prog i seg.

*Legion Of The Damned (tidligere Occult), nederlandskt band som smeller godt ifra seg med den beste thrashen på denne siden av 2000tallet (og muligens enda lenger)

*Hate, polsk death metal, tenk en mix av Behemoth, men med Dark Funerals intensitet)

 

kunne ramsa opp i det uendelige

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*Legion Of The Damned (tidligere Occult), nederlandskt band som smeller godt ifra seg med den beste thrashen på denne siden av 2000tallet (og muligens enda lenger)

Enig. De var knallbra live! :D

 

Den 3. beste konserten på hele Wacken imo. (Fikk jo selvsagt ikke med meg alle men. :p)

 

1. Emperor - Å herre. Dette var kanskje det største øyeblikket i mitt liv. Helt ufattelig fantastisk konsert. Jeg kan dø lykkelig. (Det eneste minuset var at Ihsahn sa "This next is from IX Equilibrium, it's called Thus Spake the Nightspirit." Men who cares? Fantastisk låt uansett.)

2. Opeth - Når hver låt varte i minst 10 minutter, fikk de ikke spilt så mange låter, og når den ene var Amen Corner, som ikke er blandt deres beste låter, så trakk det litt ned. Men resten av konserten var fantastisk, og Åkerfeldt hadde noen morsomme kommentarer mellom låtene.

3. Legion of the Damned - Heftige saker. Trøkk som få. Umulig å stå stille når disse gutta spiller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...