Muggkaare Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 *Rebaelliun (ihvertfall Annihilationskiva), brasiliansk death metal som trøkker! *Krisiun, brasiliansk death metal som trøkker 2! *Necrophagist (tysk ultrateknisk death metal) *Sleep Terror (amerikansk death metal Necrophagiststyle med litt jazz) *Akercocke (spes The Goat Of Mendesskiva), britisk death/black som er sinnsykt fett! de 2 nyeste er også fete, med litt mer prog i seg. *Legion Of The Damned (tidligere Occult), nederlandskt band som smeller godt ifra seg med den beste thrashen på denne siden av 2000tallet (og muligens enda lenger) *Hate, polsk death metal, tenk en mix av Behemoth, men med Dark Funerals intensitet) kunne ramsa opp i det uendelige Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Takker, da får jeg sjekke ut litt av de jeg ikke har hørt før. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 *Legion Of The Damned (tidligere Occult), nederlandskt band som smeller godt ifra seg med den beste thrashen på denne siden av 2000tallet (og muligens enda lenger) Enig. De var knallbra live! Den 3. beste konserten på hele Wacken imo. (Fikk jo selvsagt ikke med meg alle men. ) 1. Emperor - Å herre. Dette var kanskje det største øyeblikket i mitt liv. Helt ufattelig fantastisk konsert. Jeg kan dø lykkelig. (Det eneste minuset var at Ihsahn sa "This next is from IX Equilibrium, it's called Thus Spake the Nightspirit." Men who cares? Fantastisk låt uansett.) 2. Opeth - Når hver låt varte i minst 10 minutter, fikk de ikke spilt så mange låter, og når den ene var Amen Corner, som ikke er blandt deres beste låter, så trakk det litt ned. Men resten av konserten var fantastisk, og Åkerfeldt hadde noen morsomme kommentarer mellom låtene. 3. Legion of the Damned - Heftige saker. Trøkk som få. Umulig å stå stille når disse gutta spiller. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Jeg er stolte over de backstagemedlemmene som er harry. I dette øyeblikk vil det si Satrucci_. :--) 6627201[/snapback] \o/ BLACK JESUS. 6627765[/snapback] ATTITUDE AND ALTITUDE. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Noen som er ultra-mega-super-fan av Taake som meg? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 /ping Satrucci_ :----P 6630158[/snapback] Lepje i deg av dødmannslem. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Noen som er ultra-mega-super-fan av Taake som meg? Bare mega-super-fan. Upcoming Albums: -Songs Of Grief And Solitude - 2006 (Folk-Ambient) -River Of Tears - 2007 (Burzumic Black Metal) Drudkh = Masterpiece MACHINE! Dette blir bra! Lenke til kommentar
hylo Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Ohyes! Nå kommer det mer harrimuskk. Hellacopters. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Alle MÅ kjøpe nye Muse-plata! ARRHAGIOREAR=#Q%(&?# Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Er den virkelig så bra? :s Hadde egentlig håpet at det ble en kalkun, slik at jeg slapp å kjøpe den.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Den er heilt fantastisk! :-| Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 (endret) Så sinnskt fantastisk også. Nyter vakre Muse - Starlight! Endret 7. august 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
ersa Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Tror nesten at jeg må kjøpe Museplaten etter å ha *lånt den* av en venn. Klart deres beste sålangt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Uten tvil den beste skiva jeg har hørt i år sålangt. Tror faktisk Map of the Problematique har rundet 100 høringer på spellern. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Alle MÅ kjøpe nye Muse-plata! ARRHAGIOREAR=#Q%(&?# 6631634[/snapback] Ok, da Det andre jeg har hørt av Muse er bra, så da får man gi den nye plata en sjangs. =) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. august 2006 Del Skrevet 7. august 2006 Siste tredjedel av Knights of Cydonia er faen meg noko av det tøffaste eg har høyrt! Blir berre sittande med eit bredt gliiiis om kjeften! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Nå har jeg bestilt Det nyeste SYL albumet, og Devin townsend - Terria. Gleder meg Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Nå har jeg bestilt Det nyeste SYL albumet, og Devin townsend - Terria. Gleder meg 6632339[/snapback] det forstår jeg godt, for begge 2 er dritfete! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Alle MÅ kjøpe nye Muse-plata! ARRHAGIOREAR=#Q%(&?# 6631634[/snapback] Gjorde det i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg