Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En fantastisk plate som ligger i toppskiket av norsk musikk.

6612581[/snapback]

Den er bra, men langt ifra favoritten. Synes vokalene til Møklebust til tider kan være flat og kjedelig. Men det er et veldig bra album, men det blir veldig tilskygget av Ulver skivene jeg kjøpte for noen dager siden. Av en eller annen grunn hører jeg mer på de :whistle:

 

Men det er digg å ha dame med god musikksmak :cool:

 

edit:

leif

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Har bare noen spm. Fant ut nå for ikke så lenge sida at Bob Dylan faktisk lager fet musikk. (Masters of War bl.a).

 

Er det noen som har noe å anbefale av Bod Dylan? Gi meg en liste med de 10 beste Bob Dylan sangene :p

 

Takk!

6612662[/snapback]

Et forsøk:

 

1. All Along the Watchtower

2. Like a Rolling Stone

3. Blowin' in the Wind

4. Mr. Tambourine Man

5. Just Like a Woman

6. Knockin' on Heaven's Door

7. Forever Young

8. The Times They Are A-Changin'

9. It Ain't Me Babe

10. Lay Lady Lady

Lenke til kommentar

å nei! fikk nesten bakoversveis her jeg satt! leste litt om bandet, og fant ut at det var instrumentalmusikk, altså ingen vokal. Jeg hadde ikke lagt merke til det, og det sier litt om hvor engasjerende og bra det er, når man ikke engang legger merke til det. Mange instrumentale skiver er bra, men man tenker ofte på hvordan det kunne vært med vokal, men ikke her!

 

vet du om det andre de har er like bra/bedre enn Probing Tranquility?

Lenke til kommentar
Nå har jeg lett en stund. Hvor i helvete finner jeg last.fm plugin'en til Winamp? Trenger den til laptopen, men finner ikke! Ligger ikke der hvor den pleide på last.fm

 

edit:

tror jeg fant den.

6620816[/snapback]

Er vel bare en "universal"-plugin der nå.

Endret av kaiern
Lenke til kommentar
å fytti helvetes faenskap å bra Sleep Terror er! sitter og hører på Probing Tranquility nå, og det er jaggu meg ett teknisk mesterverk av en annen dimensjon! anbefales alle som kunne tenke seg teknisk death metal ala Necrophagist blandet med jazz!

6618437[/snapback]

 

Konge fett! Minner meg om Necrophagist ja... hm lenge siden jeg har hørt på de..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...