Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hørt en del på Salvation-albumet til Cult Of Luna i det siste. Må si det er ganske behagelig og interessant å høre på. "Avslappet sinnamusikk" vil jeg kategorisere det som :)

Hva syns folket ?

6609010[/snapback]

 

knallskive! liker du den bør du også skaffe Somewhere Along The Highway, nyeste, rett og slett ett mesterverk! The Beyond er også bra, men er litt annerledes, og den selvtitulerte debutskiva har jeg ikke hørt

Lenke til kommentar
Uten at jeg kan påberope meg som ekspert på dansk, må jeg si at det der ser ikke dansk ut.

6606539[/snapback]

Det er nå i allefall nærmere dansk enn det er gammelnorsk. :)

 

Har skaffet(rippet av dama) en stk. Seigmen og en stk. Alice Cooper skive i dag. De to pluss Ulver albumene jeg kjøpte i går, har gjort dette til en fin uke, musikalskt sett.

Lenke til kommentar
Uten at jeg kan påberope meg som ekspert på dansk, må jeg si at det der ser ikke dansk ut.

6606539[/snapback]

Det er nå i allefall nærmere dansk enn det er gammelnorsk. :)

 

Har skaffet(rippet av dama) en stk. Seigmen og en stk. Alice Cooper skive i dag. De to pluss Ulver albumene jeg kjøpte i går, har gjort dette til en fin uke, musikalskt sett.

6610018[/snapback]

 

Hvilken Seigmen plate?

 

Var det noen som kunne skrive noe om Seigmen - Ameneon? Har ikke hørt noe nevneverdig fra platen, så kan somebody fill me in on zie detailz?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...