JR Ewing Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Hva slags musikk spiller de? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Omtrent sånn Fra Ocean. En konseptskive om Atlantis fra 1977. Du må tåle en litt sjarmerende tysk aksent, og skal du få et inntrykk må du høre hele sangen da det er en del forandringer underveis. Ganske erketypisk for progen på den tiden. Liker du PF fra samme perioden så vil du nok kjenne deg litt igjen. Endret 27. desember 2004 av TAAB Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Okey. Skal sjekke det ut. Edit: /Me likes! Tror jeg må sjekke ut dette neste gang jeg handler plater. Endret 27. desember 2004 av aero^^ Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Det er nok ikke så lett å finne skivene her i landet. Som oftest er det elendige "best of", eller "turbo-remastra" utgivelser som du sikkert kan styre unna. Cdplanet er vel den eneste norske nettbutikken som skal kunne skaffe en hel del, men jeg stoler ikke helt på leveringsmulighetene deres Anyhoo.....Ocean, Mighty cries and silent echoes, Dawn og Power and the passion er nok av mange regnet som de beste, og kanskje der du bør begynne *edit* så vidt jeg husker var Eloy kun tilgjengelig som import før i verden, og det kan være derfor de har vært en godt bevart hemmelighet. Endret 27. desember 2004 av TAAB Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Virkelig? Hm. Kan bli vanskelig dette altså. Jaja, skal som sagt se etter om jeg finner noe. Lenke til kommentar
GTS Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Vil bare anbefale alle å sjekke ut John Mayer. Fikk tak i et album idag, og må si jeg er veldig imponert. Rolig og deilig musikk. Habil gitarist også. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Da våknet jeg. Ingenting er som å bli våknet av at fattern spiller AC/DC på full guffe. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Da våknet jeg. Ingenting er som å bli våknet av at fattern spiller AC/DC på full guffe. Kul fatter Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Omtrent sånn Fra Ocean. En konseptskive om Atlantis fra 1977. Du må tåle en litt sjarmerende tysk aksent, og skal du få et inntrykk må du høre hele sangen da det er en del forandringer underveis. Trenger nok litt tilvenning den aksenten der, ja. Første gangen jeg hørte gjennom var den rett og slett veldig irriterende. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Da våknet jeg. Ingenting er som å bli våknet av at fattern spiller AC/DC på full guffe. Litt bedre enn å bli vekt av "Trøndertrøkk med Arnsteins" ja. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Det vil jeg påstå, satyrium! Du, TLZ, har du hørt noe nytt om når SoaD slipper det nye albummet? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Hvis eg ikke tar feil så er det slutten av februar.... *gjøre litt research* Gleder meg forøvrig som en unge til det! UPDATE: March 1, 2005, den første CD'n altså. Endret 28. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) MTV.com is reporting that SYSTEM OF A DOWN will release two new albums in 2005. "Hypnotize" and "Mesmerize" are scheduled to hit record stores six months apart, with "Hypnotize" dropping late in the first quarter of 2005 and "Mesmerize" due in late summer or early fall. Frontman Serj Tankian explained that the decision to release two albums of new music was born out of sheer necessity. "We didn't chase this idea, it chased us," he said in a statement. "When we started recording, we were focused on making every song the best it could be. Doing a two-album set never entered into our thought process. But when we looked at all the songs we had and arbitrarily tried to choose 'the best' 14 for one album, we realized we had two albums' worth of really great songs." With regards to what the fans can expect from the new tunes, Tankian said, "There has been a great deal of upheaval [and] very troubling times for all of us over the past year or so, and that has brought forth a lot of emotional material. There's a good amount of social commentary in the new songs, as well as songs where we deal with love, reminiscing, relationships, politics and funny experiences." SYSTEM OF A DOWN are currently holed up in a Los Angeles recording studio finishing vocal tracks for both albums. Rick Rubin (SLAYER, RED HOT CHILI PEPPERS, AUDIOSLAVE) is helming the sessions, with help from Tankian. DET BETYR AT DET KOMMER 2 ALBUM!!!!!! ! ! WOooohoohohoho!! !(ja eg er litt fanboy angående akkurat bandet SOAD ) Endret 28. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Og istedet for å gi ut en dobbelskive, vil de tjene dobbelt så mye penger. Hurra. Endret 28. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Og istedet for å gi ut en dobbelskive, vil de tjene dobbelt så mye penger. Hurra. Tenkt på at det er ikke nødvendigvis derfor? Du mener vel også at 'Steal This Album' også var det siden sangene er skrevet under arbeidet på Toxicity... Endret 28. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Yay! Gleder meg. Har begynnt å gå lei av System of a Down og Steal This Album. Toxicity er jo genialt. Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 Og istedet for å gi ut en dobbelskive, vil de tjene dobbelt så mye penger. Hurra. To helt forskjellige plater med forskjellige temaer hadde vel ikke passet på en dobbelplate. :shrøgg: Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. desember 2004 Del Skrevet 28. desember 2004 (endret) Og istedet for å gi ut en dobbelskive, vil de tjene dobbelt så mye penger. Hurra. To helt forskjellige plater med forskjellige temaer hadde vel ikke passet på en dobbelplate. :shrøgg: Exactly... Også godt mulig at den ene plata blir en smule mer eksperimentel og røffere... Manga av steal this album sangene er jo fra toxicity session'n men de passer ikke inn der. Derfor kom de på egen CD. For min del så håper eg at dere's cover av Black Sabbath's Snowblind komemer på en av disse CD'ene. Den har sirkulert på internet, men CD er mye bedre enn Mp3 Endret 28. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. desember 2004 Del Skrevet 29. desember 2004 Jeg må si at System... ikke er min smak, selv om mange som har noe lik min smak har sansen for de. Aldri skjønt greia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg