Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å sitere en venn av meg:

hvis vi ser bort fra de fantasiløse riffene, vokalen som er så langt ute av takt at den høres ut som den var ment til en annen sang, slitte nerver og utbrukte metallicagestikuleringer både i vokalen og i det dårlige forsøket på en solo av kirk hammet, så er de altså på vei å ta en crossover til kristenrock: death is not the end, the light will set me free. FREEEee. yeeeeah. eneste håpet for metallicas ettermæle nå er at de blir påkjørt av en buss. i dag.
Lenke til kommentar
Velger å ikke si noe, venter heller til skiva kommer og ikke å basere meg på et dårlig liveklipp. Vi som har sett Rock am Ring vet at Metallica er tilbake for fullt.

6602570[/snapback]

Vi som har fulgt litt med på Metallica de siste årene vet at de er rævkjørte! :thumbs: :thumbs: :thumbs:
Lenke til kommentar
Velger å ikke si noe, venter heller til skiva kommer og ikke å basere meg på et dårlig liveklipp. Vi som har sett Rock am Ring vet at Metallica er tilbake for fullt.

6602570[/snapback]

Vi som har fulgt litt med på Metallica de siste årene vet at de er rævkjørte! :thumbs: :thumbs: :thumbs:

6603624[/snapback]

 

Har du sett Rock am Ring eller? James sin stemme er tilbake til nye gamle høyder, Lars har skjerpet tromminga si, og Rob tilfører Metallica en ny dimensjon med basspillingen sin. Og hvis du antyder at jeg ikke har fulgt med på Metallica de seneste år tar du feil...

Lenke til kommentar
Velger å ikke si noe, venter heller til skiva kommer og ikke å basere meg på et dårlig liveklipp. Vi som har sett Rock am Ring vet at Metallica er tilbake for fullt.

6602570[/snapback]

Vi som har fulgt litt med på Metallica de siste årene vet at de er rævkjørte! :thumbs: :thumbs: :thumbs:

6603624[/snapback]

 

Har du sett Rock am Ring eller? James sin stemme er tilbake til nye gamle høyder, Lars har skjerpet tromminga si, og Rob tilfører Metallica en ny dimensjon med basspillingen sin. Og hvis du antyder at jeg ikke har fulgt med på Metallica de seneste år tar du feil...

6603653[/snapback]

Jeg syntes det sugde. :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...