Muggkaare Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 spesielt tittellåta på Incipit Satan er jævla bra! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Incipit Satan er den absolutt beste av nyare Gorgoroth. (Dvs. etter at Gaahl joina.) Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 King Crimson var phet! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 King Crimson var phet! 6601988[/snapback] No shit? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Fransk som i franske tekster eller at de kommer fra frankrike? 6601470[/snapback] Fra Frankrike, fransk kanadiere telles ergo ikke. og ja, det er hovedsaklig franske tekster også, men det er ikke noe krav sånn sett Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 *hostawrgh #hw.backstage unet harkhostkakemamamma sa den gamlebögfiskern* np: Goatsnake- Juniors Jam Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 For å sitere en venn av meg: hvis vi ser bort fra de fantasiløse riffene, vokalen som er så langt ute av takt at den høres ut som den var ment til en annen sang, slitte nerver og utbrukte metallicagestikuleringer både i vokalen og i det dårlige forsøket på en solo av kirk hammet, så er de altså på vei å ta en crossover til kristenrock: death is not the end, the light will set me free. FREEEee. yeeeeah. eneste håpet for metallicas ettermæle nå er at de blir påkjørt av en buss. i dag. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Har hørt lydklipp av det, virkelig triste saker ja. EDIT: Så videoklippet nå. Å HERREGUD dette var virkelig TRIST. Endret 2. august 2006 av TLZ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 (endret) Ja, den sangen skuffet:( Endret 2. august 2006 av stakan Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Bleit litt skuffa no ja. Vokalen til Hetfield Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Herrejemini, det der saug! :-| Lenke til kommentar
embark Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Haha, og James ser ut som en gammel knark(er). Men vent, det er han jo! På tide å gi seg, gutta? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Velger å ikke si noe, venter heller til skiva kommer og ikke å basere meg på et dårlig liveklipp. Vi som har sett Rock am Ring vet at Metallica er tilbake for fullt. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Velger å ikke si noe, venter heller til skiva kommer og ikke å basere meg på et dårlig liveklipp. Vi som har sett Rock am Ring vet at Metallica er tilbake for fullt. 6602570[/snapback] Vi som har fulgt litt med på Metallica de siste årene vet at de er rævkjørte! :thumbs: Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Velger å ikke si noe, venter heller til skiva kommer og ikke å basere meg på et dårlig liveklipp. Vi som har sett Rock am Ring vet at Metallica er tilbake for fullt. 6602570[/snapback] Vi som har fulgt litt med på Metallica de siste årene vet at de er rævkjørte! :thumbs: 6603624[/snapback] Har du sett Rock am Ring eller? James sin stemme er tilbake til nye gamle høyder, Lars har skjerpet tromminga si, og Rob tilfører Metallica en ny dimensjon med basspillingen sin. Og hvis du antyder at jeg ikke har fulgt med på Metallica de seneste år tar du feil... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 James stemme har absolutt IKKE nått gamle høyder! nå om dagen høres han ut som en countryartist, og det passer ikke inn i thrash metal! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 James stemme har absolutt IKKE nått gamle høyder! nå om dagen høres han ut som en countryartist, og det passer ikke inn i thrash metal! 6603926[/snapback] Sett Rock Am Ring i Juni, mye bedre enn tidligere. Litt unna Nowhere else to roam-tour, men men Lenke til kommentar
hylo Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 Velger å ikke si noe, venter heller til skiva kommer og ikke å basere meg på et dårlig liveklipp. Vi som har sett Rock am Ring vet at Metallica er tilbake for fullt. 6602570[/snapback] Vi som har fulgt litt med på Metallica de siste årene vet at de er rævkjørte! :thumbs: 6603624[/snapback] Har du sett Rock am Ring eller? James sin stemme er tilbake til nye gamle høyder, Lars har skjerpet tromminga si, og Rob tilfører Metallica en ny dimensjon med basspillingen sin. Og hvis du antyder at jeg ikke har fulgt med på Metallica de seneste år tar du feil... 6603653[/snapback] Jeg syntes det sugde. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 James stemme har absolutt IKKE nått gamle høyder! nå om dagen høres han ut som en countryartist, og det passer ikke inn i thrash metal! 6603926[/snapback] Du har så sinnsykt rett! Har har jo countrystemme til tusen! Den nye sangen var jo heller kjedelig. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. august 2006 Del Skrevet 2. august 2006 jeg syns the new song hørtes kjedelig ut.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg