Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Er i det "tr00e" hjørnet idag. Det går i Burzum og Darkthrone, noen som kan anbefale meg noen band som spiller noe ala Darkthrone - En Vind av Sorg? Melodisk, men rått og skittent. Den låta er fantastisk, men liker ikke resten av albumet.

 

Urgehal var sånn passe. Grei låt, mistenker at det er litt for kjedelig for meg i lengden. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, noen som har noe å anbefale av musikk i gaten Viking Skull? Altså ballefeit Heavy Metal som øker lysten til å drikke øl, helle nedpå whiskey og sloss.

 

Jeg orker ikke å skrive noe om musikken, men har du lyst på noe musikk å drikke til: Viking Skull - Beers, Drugs and Bitches. Og ærlig talt, med låter som:

 

Beers, Drugs and Bitches

Rape, Pillage and Burn

Skull Heaven

Crazy Trucker

 

Kan det ikke bli annet enn ballefeit øl musikk.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Har gått inn i oppvarming-til-Wacken-modus. Hører bare på band som jeg skal få med meg der. :D

 

Hmm, Children of Bodom er faktisk ganske bra. "Hatecrew Deathroll", "Lake Bodom" og "Warheart" er fine låter. :)

 

Bringer minner fra tiden jeg var noob og bare hørte på enkeltlåter, nesten aldri hele album. :p

Lenke til kommentar
Har gått inn i oppvarming-til-Wacken-modus. Hører bare på band som jeg skal få med meg der. :D

 

Hmm, Children of Bodom er faktisk ganske bra. "Hatecrew Deathroll", "Lake Bodom" og "Warheart" er fine låter. :)

 

Bringer minner fra tiden jeg var noob og bare hørte på enkeltlåter, nesten aldri hele album. :p

6593390[/snapback]

 

flink gitarist hvertfall:)

 

faen.. camel tar av!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...