H4ngm4N Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Er i det "tr00e" hjørnet idag. Det går i Burzum og Darkthrone, noen som kan anbefale meg noen band som spiller noe ala Darkthrone - En Vind av Sorg? Melodisk, men rått og skittent. Den låta er fantastisk, men liker ikke resten av albumet. Urgehal var sånn passe. Grei låt, mistenker at det er litt for kjedelig for meg i lengden. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Maiden Norway har publisert bilder av artworken til den nye singelen "The Reincarnation of Benjamin Breeg" her! Heftig!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Maiden Norway har publisert bilder av artworken til den nye singelen"The Reincarnation of Benjamin Breeg" her! Heftig!! 6581171[/snapback] Hjertelig takk Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 29. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2006 Pent cover, kjedelig sang :\ Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 30. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2006 (endret) Hmm, noen som har noe å anbefale av musikk i gaten Viking Skull? Altså ballefeit Heavy Metal som øker lysten til å drikke øl, helle nedpå whiskey og sloss. Jeg orker ikke å skrive noe om musikken, men har du lyst på noe musikk å drikke til: Viking Skull - Beers, Drugs and Bitches. Og ærlig talt, med låter som: Beers, Drugs and Bitches Rape, Pillage and Burn Skull Heaven Crazy Trucker Kan det ikke bli annet enn ballefeit øl musikk. Endret 30. juli 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 31. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 Ghost Reveries har virkelig vokst på meg de siste dagene. Herregud så genialt band! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 31. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 Liten sample fra en låt som kommer på det kommende Watainalbumet!! Høres godt ut! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 Liten sample fra en låt som kommer på det kommende Watainalbumet!! Høres godt ut! 6592974[/snapback] Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 31. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 Ghost Reveries har virkelig vokst på meg de siste dagene. Herregud så genialt band! 6592860[/snapback] oh yes! digger Ghost of Perdition Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 31. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2006 Har gått inn i oppvarming-til-Wacken-modus. Hører bare på band som jeg skal få med meg der. Hmm, Children of Bodom er faktisk ganske bra. "Hatecrew Deathroll", "Lake Bodom" og "Warheart" er fine låter. Bringer minner fra tiden jeg var noob og bare hørte på enkeltlåter, nesten aldri hele album. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Har gått inn i oppvarming-til-Wacken-modus. Hører bare på band som jeg skal få med meg der. Hmm, Children of Bodom er faktisk ganske bra. "Hatecrew Deathroll", "Lake Bodom" og "Warheart" er fine låter. Bringer minner fra tiden jeg var noob og bare hørte på enkeltlåter, nesten aldri hele album. 6593390[/snapback] flink gitarist hvertfall:) faen.. camel tar av! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Herre jemini, hopp i havet landkrabber, lemmy synger nesten pent på God Was Never On Your Side, er bare å helle i whiskeyen nå karer. Men fra alvor til revolver, nye motorhodet er fett som alltid, rølp n roll! Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Noen som vet om noen bra nettbutikker med metalmerch. Gjerne utenlandsk. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 (endret) Hmmm, jeg satt å lurte på om noen her har sjekket ut Secht opplegget? Låter det fett? eller ble det bare et flaut forsøk? Endret 1. august 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 har hørt det er dårlig.. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Er omtrent det jeg har fått med meg og. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 løp og kjøp, bli skuffet eller glad! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Faen, dere hadde rett, nye til Motörhead rocker! Faen så fett det blir å se dem på Wacken! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Jeg vil også på Wacken, drikke øl og bænge Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. august 2006 Rapporter Del Skrevet 1. august 2006 Noen som vet om noen bra nettbutikker med metalmerch. Gjerne utenlandsk. 6594590[/snapback] http://www.pervertedtaste.de/ http://shop.nuclearblast.de/index.php?setlang=en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg