Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo careface. Kjedeligere musikk enn Cryptopsy skal man lete lenge etter!

6571020[/snapback]

Og det du hører på er så utrolig mye bedre?

 

Har du noensinne hørt None so Vile? Emperor-skiten din f.eks blir så jævelig latterliggjort av Cryptopsy.

 

Skal love deg at jeg har alle Emperor-platene, jeg har hørt igjennom alt, og jeg hater musikken de har lagt. :)

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Det er jo careface. Kjedeligere musikk enn Cryptopsy skal man lete lenge etter!

 

Har hørt at Frost har særiøse skader fordi han spiller så anstrengt, og har fått streng beskjed å slutte sporenstraks av lege. Han hadde visst ledd lik en 80-åring. :hmm:

6571020[/snapback]

 

Jeg har hørt noe det samme. Skulle visst gi seg til neste år, får se hva som skjer. Om det er tilfelle er det utrolig synd.

Lenke til kommentar
Det er jo careface. Kjedeligere musikk enn Cryptopsy skal man lete lenge etter!

6571020[/snapback]

Og det du hører på er så utrolig mye bedre?

Jeg synes det og det er det eneste som har noe å si for meg.

 

Skal love deg at jeg har alle Emperor-platene, jeg har hørt igjennom alt, og jeg hater musikken de har lagt. :)

Haha, synd for deg da. (Men jeg vet du likte det en gang i tiden.)

Lenke til kommentar
Det er jo careface. Kjedeligere musikk enn Cryptopsy skal man lete lenge etter!

6571020[/snapback]

Og det du hører på er så utrolig mye bedre?

Jeg synes det og det er det eneste som har noe å si for meg.

 

Skal love deg at jeg har alle Emperor-platene, jeg har hørt igjennom alt, og jeg hater musikken de har lagt. :)

Haha, synd for deg da. (Men jeg vet du likte det en gang i tiden.)

6572001[/snapback]

Om du syntes det, er det ditt problem, ikke mitt. :)

 

 

Nesj, ser ikke på det som synd. Koser meg med det jeg hører på, og det med at jeg likte Emperor, var før jeg faktisk tok meg tid til å høre etter mer på musikk og i tillegg til det, høre på komposisjonene, istedet for det mølet som spilles av Ishan og co. :)

Lenke til kommentar
Vokalisten i Isis er fantastisk til å growle. Musikken minner meg mye om Tool. Herlige saker.

6573648[/snapback]

Jeg ser ikke likheten mellom de to banda.

6573806[/snapback]

Tja, virker jo som om veldig mange som liker Tool også liker Isis. Er vel mulig å finne likhetstrekk, selv om det er vanskelig å finne noe i det hele tatt som ligner på Tool. Begge band spiller seig, småmørk musikk (vanskelig å sette ord på :/).
Lenke til kommentar
Vokalisten i Isis er fantastisk til å growle. Musikken minner meg mye om Tool. Herlige saker.

6573648[/snapback]

Jeg ser ikke likheten mellom de to banda.

6573806[/snapback]

Tja, virker jo som om veldig mange som liker Tool også liker Isis. Er vel mulig å finne likhetstrekk, selv om det er vanskelig å finne noe i det hele tatt som ligner på Tool. Begge band spiller seig, småmørk musikk (vanskelig å sette ord på :/).

6574002[/snapback]

Isis er mer monoton, Tool er bare keke.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...