Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satyricon er i hvertfall oppskrytt som liveband.... *gjeeesp* så kjedelig. Kanye West var bedre.

6568551[/snapback]

Seriøst? Satyricon konserten her i bergen var den klart beste jeg har vært på, fy for en stemning. Det at jeg hadde den beste plassen som er mulig hjalp nok på da:P

Lenke til kommentar

Jeg var helt fremme. Men gav plassen til en som virket til å nyte konserten mer og headbanget som faen. (I motsetning til meg som bare stod i ro.)

 

EDIT: Kan muligens ha noe med at jeg rett og slett var dritsliten. Skal også være nevnt at det ikke var sååå mange fans av bandet tilstede. (Var på quarten det her.)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Jeg var helt fremme. Men gav plassen til en som virket til å nyte konserten mer og headbanget som faen. (I motsetning til meg som bare stod i ro.)

 

EDIT: Kan muligens ha noe med at jeg rett og slett var dritsliten. Skal også være nevnt at det ikke var sååå mange fans av bandet tilstede. (Var på quarten det her.)

6569195[/snapback]

Aaa. på quarten. Da skjønner jeg. Konserten jeg var på var bare Satyricon konsert, så var bare fans der. Så da tok det helt av.

Lenke til kommentar
Flo Mounier eier Frost og dere vet det.

6568199[/snapback]

Han har gjort en fet jobb i Cryptopsy i hvertfall, men om han er bedre enn Frost vet jeg ikke. Ca. samme nivå?

6569909[/snapback]

 

Han er minst et snes antall ganger bedre enn Frost på alle mulige områder. Presisjon, fart, overganger, stødighet, polymetrikk og polyrytmikk uten å anstrenge seg, fetere fills/rolls/breaks, etc. Av alle black/death-trommiser troner han.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...