KimNK Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Til salgs kun i england eller? Endret 27. desember 2004 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Og Sverige. Men man får sikkert bestilt. Litt risky å bestille en gitar man ikke har spilt... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Om den skulle høres helt søppel ut er det jo bare å bytte hals, pickups, stemmeskruer, kropp og elektronikk, da. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ja, er jo tross alt ikkje verre enn det! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Gleder meg til jeg får brukt gavekorta på platekompaniet imorgen åj.."ekte" 1000 poster. Endret 27. desember 2004 av Jan-Erik Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Den gitaren er jo en Epiphone Les Paul ser det ut som, skal vistnok være veldig bra. En lignende som også er dritfin er Les Paul black beauty. Samme formen, bare at den er sort med en hvit stripe langs kanten. Kirk Hammet bruker den. EDIT: Epiphone eies av Gibson så vidt jeg vet Link De fleste Les paul modellene fåes i Norge. Endret 27. desember 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 (endret) Nei. Det ikke en Epiphone Les Paul, det er ikke en Les Paul engang, og det er langt ifra en Epiphone. Det nærmeste blir vel en slags artig utgave av Paul Reed Smith - Santana SE. Gitaren produseres av den uavhengige britiske produsenten "Indie". Ps. Kirk Hammett bruker vel strengt tatt en Gibson Les Paul (originalen) av og til, mens han stort sett spiller på en ESP. Endret 27. desember 2004 av HalTan Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Den minner veldig om Santana sin PRS når du nevner det, ja... Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Gleder meg til jeg får brukt gavekorta på platekompaniet imorgen Hva skal du ha? Har også et gavekort, men på Musikkverket. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg har også Bose TriPort, det er det beste headsetet jeg har hatt! Men så har du kanskje ikke hatt så veldig mange da. Menneh, sikkert bra ja. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg skal bytte en cd på musikkverket. Må sikkert betale en del selv, fpr å få en akseptabel cd. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Gleder meg til jeg får brukt gavekorta på platekompaniet imorgen Hva skal du ha? Har også et gavekort, men på Musikkverket. Neis..si det. Kaada tror jeg. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Geez, har ikke gjort annen enn å se Naruto og høre på Madrugada i jula. Jeg trenger hjelp! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Sett family guy og hørt Neil Young jeg. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Bah. Heldige folk. PC-en min funker ikkje, så eg bruker mamma sin uten et jævla spel, film, musikk, ingenting! Gå ut av rommet sa du? Hah! Jeg trenger hjelp! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Bah. Heldige folk. PC-en min funker ikkje, så eg bruker mamma sin uten et jævla spel, film, musikk, ingenting! Gå ut av rommet sa du? Hah! Jeg trenger hjelp! Har ingen spill på maskina jeg. Kun musikk og mozilla. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Mozilla har eg og. =P Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Ikke skli ut nå..Musikkdelen dette. Noen av dere som har hørt mye Eloy? Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Jeg Begynner ihvertfall å få oversikt over de forskjellige epokene de har vært igjennom. Har hørt det meste egentlig og synes den sterkeste perioden var fra 74 - 79. På 80 tallet falt de litt i "kommers" gruva, noen Frank Bornemann tydeligvis angrer på i dag. På slutten av 90 tallet fant de igjen røttene sine og leverte ei knallskive med Ocean2. Vær kritisk hvis du laster ned musikk. Du kan få et feilaktig inntrykk av bandet hvis du treffer feil materiale (som med andre band med ekstrem lang fartstid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg