Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke, men når den kommer ut går jeg til innkjøp av en kasse pils og har fest med cden.

 

Edit: Og all ære til lanez-nor som ved stoner/doom tråden fikk meg til å høre på bandet. Har ikke hørt på det lenge men har vokst i samme baner som Ulver, Seigmen og Lynyrd Skynyrd, og det sier faen meg sitt :)

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Bra du likte bandet, er nok endel til som kommer til å like det vis de gidder og høre det.

6547517[/snapback]

 

Det tror jeg, men alle jeg har prøvd å anbefale det til har avskrevet det som kjedelig med engang, trist men sant.

 

"I cannot wake the living dead, since they are already alive!"

 

Vokalen på "When the Screams Come" av Witchcraft er så enormt rå, FANTASTISK!

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Indeed.

 

Selv synes jeg strengt tatt veldig veldig mange growlere er kjedelige, men hun er et hederlig untak og bevis på at jenter KAN growle. (Jada, hun bruker effekter... blbalabla.... men jeg hørt liveklipp. Tviler på at hun bruker effekter live?)

Lenke til kommentar
Har fått The Project Hate dilla jeg. Herlig blanding av lys damevokal og  infernalsk growling.

6547530[/snapback]

 

Arch Enemy - Dame med infernalsk growling som er bedre en 70% av annen growling..

6548071[/snapback]

Mhm vet. Jeg liker ikke stemmen hennes, men det er imponerende selv om hu bruker voicedistortion.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Ok hun er en kjerring hva så?

De fleste tenker at kjerringer overhode ikke kan growle, hun er bevis på det motsatte...

 

 

meeeen er strengt tatt enig med deg der, det er ikke det det står på. Hun har særpreg og gutteralitet så det holder. :)

Lenke til kommentar

Foresten noen som vet hvor jeg kan få tak i den her?

 

armageddon-front.jpg

 

De har den vist på amazon.com, men vet ikke hvordan det fungerer å handle derifra.

 

Edit:

De har den på Play.com, men der står det:

 

Availability: Temporarily out of stock.

This item will be dispatched(som betyr?) as soon as it arrives.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Foresten noen som vet hvor jeg kan få tak i den her?

 

armageddon-front.jpg

 

De har den vist på amazon.com, men vet ikke hvordan det fungerer å handle derifra.

 

Edit:

De har den på Play.com, men der står det:

 

Availability: Temporarily out of stock.

This item will be dispatched(som betyr?) as soon as it arrives.

6548741[/snapback]

Sendt vel?

Lenke til kommentar
Sendt vel?

6548759[/snapback]

Aha. Da bestiller jeg fra Play jeg. Takker :)

6548781[/snapback]

 

Advarsel; Temporarily out of stock kan ta fryktelig lang tid. :no: Hva er galt med Amazon?

 

Edit: Så nå at det var Amazon.com, og ikke .co.uk. Da skjønner jeg. :)

Endret av edds
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...