F.Mackey Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Noen som har hørt nye Maiden sangen?(ligger på hjemmesiden) Likte ikke at det var godt over til mye mer riffbasert musikk, og så var sangen igrunn rimelig kjedelig. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Hadde noen kule riff, men ble litt kjedelig. Forøvrig håpløs video. Har nå skrevet om Emperor i gamledager, før In the Nightside Eclipse. Har valgt å ta med alle offisielle innspillinger, dvs. demoen, EP'ene, splittene, "compaliations", studio- og livealbum. Synes dere jeg kan poste den når jeg er ferdig med ITNE, eller Anthems, eller skal jeg vente til den er helt ferdig før jeg poster den? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Johnny Cash på Columbo nå (NRK1) Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Hangman, post den nå du, så kan du legge til etterhvert, slik som neitakk. Er interessert i å lese om Emperor, har jo noen knallsanger Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Enig med NightKeeper. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Noen som har sett Det svarte alvor? Når de intervjuer Ihsahn, så filmer de litt rundt i rommet, en dau kråke blant annet. Så i bakgrunnen spilles en sang, tror det brukes orgel. Noen som vet hvilken sang det er? Hørte rykter om at det var Emperor som spilte den. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Har sett den ja. Husker ikke låta, kan skjekke imorgen om jeg vet hvilken det er. PS: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=604915 Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 17. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2006 Noen som har sett Det svarte alvor? Når de intervjuer Ihsahn, så filmer de litt rundt i rommet, en dau kråke blant annet. Så i bakgrunnen spilles en sang, tror det brukes orgel. Noen som vet hvilken sang det er? Hørte rykter om at det var Emperor som spilte den. 6509951[/snapback] Peiling på kor eg får tak i den? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Var en på screamforumet som la den ut, men den er utgått dessverre. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Hei! Første gang jeg er her i Musikk kategorien så ikke drep meg, må lære reglene her først Tenkte jeg skulle prøve og være her litt oftere siden jeg hører såpass mye på musikk som jeg gjør Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Velkommen skal du være. Synes forøvrig du kunne skrevet mer om deg selv og din musikksmak. Kna også nevne at denne tråden er forumet uoffisielle metal/rock/prog-tråd(med stor vekt førstnenvte) og at Musikk-kafèen er for alt mulig. Sånn ellers så finner du mange andre koselig tråder. De 2 trådene jeg nevner er fine hvis du bare skal skrive ting som "[X] låt er bra" ol. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Kan nevne min musikk smak ja Artister jeg liker: System of a Down (liker tekstene) The Prodigy Pink Floyd Korn Metallica Röyksopp Queens of the Stoneage The Cardigans Disturbed Foo Fighters Gigi D'Agistino (et par sanger) Limp Bizkit Toshiro Matsuda U2 Tungtvann (bare live) SkyMarshall Weird Al Yancowic Så er det også trance og klassisk. Faen, når jeg tenker over det så har jeg temmelig variert smak. På musikk jeg ikke liker er det meste av VG-lista musikk. Sniker seg inn et par jeg liker, men ikke ofte. Har fått med meg at Backstage er Musikk SO, så jeg klarer meg nok Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Nja, som TLZ sa her så er igrunn Backstage en tråd der alle som hører på metal på forumet henger, Musikk-kafèen er for allslags musikk, og vil mest sannsynlig passe deg bedre siden du sikkert er interesert å diskutere andre ting enn metal? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Er selv System of a Down fan til tusen! Skulle til å nevne Cardigans, har begynt å høre litt på dem(de eldre album though), men du bør vi ta i den andre tråden. Forøvrig, noen som har mast på moderator om at vi skal rename denne til "Backstage - metallprat"? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Forøvrig, noen som har mast på moderator om at vi skal rename denne til "Backstage - metallprat"? 6512454[/snapback] det er jo ikke særlig tr00.. hva med.. I de mørke skoger - Metallprat.. haha! Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 "Den tr00e tråden med liksminke og litt satanisk farse" <-- der har vi navnet for faen! Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Forøvrig, noen som har mast på moderator om at vi skal rename denne til "Backstage - metallprat"? 6512454[/snapback] det er jo ikke særlig tr00.. hva med.. I de mørke skoger - Metallprat.. haha! 6512921[/snapback] Det var en slik tråd en gang i tiden. Den het: "De dype skoger - Metall som skremmer mor og far". LarsP sto bak det mesterverket av en tittel. Uansett: Backstage-navnet forblir urørt. Capiche? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 En kan jo beholde hovednavnet "Backstage" og bare legge på "Backstage - tråden om metall". Lenke til kommentar
ersa Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Nei, vi må ha en tråd igjen på forumet som ikke holder tre ordsregelen. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 18. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2006 Vel, da lar vi vær å dele opp ord slik som vi gjør alt for mye i norge og kaller den "Metallbackstage". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg