Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde noen kule riff, men ble litt kjedelig. Forøvrig håpløs video.

 

Har nå skrevet om Emperor i gamledager, før In the Nightside Eclipse. Har valgt å ta med alle offisielle innspillinger, dvs. demoen, EP'ene, splittene, "compaliations", studio- og livealbum.

 

Synes dere jeg kan poste den når jeg er ferdig med ITNE, eller Anthems, eller skal jeg vente til den er helt ferdig før jeg poster den?

Lenke til kommentar
Noen som har sett Det svarte alvor? Når de intervjuer Ihsahn, så filmer de litt rundt i rommet, en dau kråke blant annet. Så i bakgrunnen spilles en sang, tror det brukes orgel. Noen som vet hvilken sang det er? Hørte rykter om at det var Emperor som spilte den.

6509951[/snapback]

 

Peiling på kor eg får tak i den? :innocent:

Lenke til kommentar

Velkommen skal du være.

 

Synes forøvrig du kunne skrevet mer om deg selv og din musikksmak. :p

 

 

Kna også nevne at denne tråden er forumet uoffisielle metal/rock/prog-tråd(med stor vekt førstnenvte) og at Musikk-kafèen er for alt mulig. Sånn ellers så finner du mange andre koselig tråder. De 2 trådene jeg nevner er fine hvis du bare skal skrive ting som "[X] låt er bra" ol.

Lenke til kommentar

Kan nevne min musikk smak ja :)

 

Artister jeg liker:

 

System of a Down (liker tekstene)

The Prodigy

Pink Floyd

Korn

Metallica

Röyksopp

Queens of the Stoneage

The Cardigans

Disturbed

Foo Fighters

Gigi D'Agistino (et par sanger)

Limp Bizkit

Toshiro Matsuda

U2

Tungtvann (bare live)

SkyMarshall

Weird Al Yancowic

 

Så er det også trance og klassisk.

 

Faen, når jeg tenker over det så har jeg temmelig variert smak.

 

På musikk jeg ikke liker er det meste av VG-lista musikk. Sniker seg inn et par jeg liker, men ikke ofte.

 

Har fått med meg at Backstage er Musikk SO, så jeg klarer meg nok :p

Lenke til kommentar

Er selv System of a Down fan til tusen! :)

 

Skulle til å nevne Cardigans, har begynt å høre litt på dem(de eldre album though), men du bør vi ta i den andre tråden.

 

Forøvrig, noen som har mast på moderator om at vi skal rename denne til "Backstage - metallprat"?

Lenke til kommentar

Forøvrig, noen som har mast på moderator om at vi skal rename denne til "Backstage - metallprat"?

6512454[/snapback]

 

det er jo ikke særlig tr00.. hva med.. I de mørke skoger - Metallprat.. haha!

6512921[/snapback]

Det var en slik tråd en gang i tiden. Den het: "De dype skoger - Metall som skremmer mor og far". LarsP sto bak det mesterverket av en tittel. :)

 

Uansett: Backstage-navnet forblir urørt. Capiche? :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...