Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk

Ueland

Anbefalte innlegg

Skal Bak De Syv Fjell starte opp igjen? Mine bønder har altså blitt hørt. faktisk et av de mer spennende prosjektene fra de involverte karene :)

Edit: Får håpe karen forsatt har vinylen, trenger virkelig den :) 80 kroner var jo en helt grei pris iforhold til at den eier det meste av annet tullball.

6498032[/snapback]

Her. Dette kan bli spennende, er spent på hvordan det vil høres ut. Ifølge Metal-archives skal Haavard starte det opp igjen. Vet ikke hvordan det er med Kvitrafn, han holder jo på med Sahg for tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mine bønder har altså blitt hørt.

:!: Søt leif. :wee:

6498724[/snapback]

Jeg tror kanskje den var med overlegg, men fortsatt artig. :wee:

6499068[/snapback]

Med overlegg ja :) Først skrev jeg feil, men under korrekturlesingen oppdaget jeg den, og synes den var rimelig søt som H4ngm4n påpekte.

Stakan: "Ther will be an attempt on recording an album in studio this summer" Haha, de burde muligens formulert seg litt annerledes, virker som de ikke er helt sikker på om de klarer å spille sangene, så de gir ikke for store forhåpninger :p Menmen, no gleder eg meg som bare faen her.

Lenke til kommentar

Ah, Arvika var grande awesomeness. Første festivalen min, fikk bare sett kaizers, franz ferdinand og et par synth-pop (?) band men. Synth greiene var vel egentlig drittdårlig, men var utrolig gøy å bare komme seg helt foran scena og være idiot.

Ps. Synthfolka ser helt på trynet ut.

Lenke til kommentar
Hvorfor er Suffocation så fett? Fy faen, syns det er så unikt, helt annen stemmning en andre dm band!

6504187[/snapback]

Det kalles mørk produksjon.

BRUMLEBASS.

Effigy of the Forgotten er best, IMO. Etter denne kommer Pierced From Within.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...