Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blackforest har ikke stort utvalg, men se der om du leiter etter demoband. Fantastisk grei han som driver sjappen.

 

-----------------------

 

Troll - Naar natten endelig er her

Gaahlskagg - P.T.R

Gaahlskagg - I am sin

Moonblood - Apocalyptic Vision

 

Bestilt denne. Er spent.

Edit: Så ikke samplen før nå, låt ikke så verst.

6494049[/snapback]

 

Jeg har hitil ikke likt lydbildet til det jeg har hørt av Cor Scorpi, ble litt kjedelig syntes jeg.

 

Edit: Tror noen at det er kjangs for at Black Forest får inn igjen Bak De Syv Fjell - From Haavardstun (7" EP)? Og hvordan er det med å bestile der ifra?

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Kjenner ikke så veldig mye til det begrepet, men hørt om "groove thrash metal" eller "groove metal". Virker til å være litt samme greien. Kort forklart: mer vekt på rytme, rifene er mer rytmiske, musikken er litt mer "fresh" moderne, og vokalen har gjerne litt hardcorepunk eller deathmetal innflytelse.

 

Pantera, Lamb Of God, Chimaira, Machine Head, osv..

 

 

Uansett, hvorfor gjøre ting vanskelig? Thrash er thrash selv om det er ny thrash. ;)

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Blackforest har ikke stort utvalg, men se der om du leiter etter demoband. Fantastisk grei han som driver sjappen.

 

-----------------------

 

Troll - Naar natten endelig er her

Gaahlskagg - P.T.R

Gaahlskagg - I am sin

Moonblood - Apocalyptic Vision

 

Bestilt denne. Er spent.

Edit: Så ikke samplen før nå, låt ikke så verst.

6494049[/snapback]

 

Jeg har hitil ikke likt lydbildet til det jeg har hørt av Cor Scorpi, ble litt kjedelig syntes jeg.

 

Edit: Tror noen at det er kjangs for at Black Forest får inn igjen Bak De Syv Fjell - From Haavardstun (7" EP)? Og hvordan er det med å bestile der ifra?

6494907[/snapback]

 

Haha, da har jeg bestilt den siste Bak de syv fjell Epen, hihi. Jeg betalte ved å bruke nettbank. Jeg bare bestilte tingene, så fikk jeg mail fra han som driver stedet, der den infoen jeg trengte stod. Veldig greit.

Lenke til kommentar
Jeg har hitil ikke likt lydbildet til det jeg har hørt av Cor Scorpi, ble litt kjedelig syntes jeg.

6494907[/snapback]

Haha, har folk faktisk hørt om Cor Scorpii? :!:

Uanz, det suger. Men ikkje sei eg har sagt det.

6496354[/snapback]

Ja? er ikke det prosjektet til keyboardisten i Windir?

Lenke til kommentar
Blackforest har ikke stort utvalg, men se der om du leiter etter demoband. Fantastisk grei han som driver sjappen.

 

-----------------------

 

Troll - Naar natten endelig er her

Gaahlskagg - P.T.R

Gaahlskagg - I am sin

Moonblood - Apocalyptic Vision

 

Bestilt denne. Er spent.

Edit: Så ikke samplen før nå, låt ikke så verst.

6494049[/snapback]

 

Jeg har hitil ikke likt lydbildet til det jeg har hørt av Cor Scorpi, ble litt kjedelig syntes jeg.

 

Edit: Tror noen at det er kjangs for at Black Forest får inn igjen Bak De Syv Fjell - From Haavardstun (7" EP)? Og hvordan er det med å bestile der ifra?

6494907[/snapback]

 

Haha, da har jeg bestilt den siste Bak de syv fjell Epen, hihi. Jeg betalte ved å bruke nettbank. Jeg bare bestilte tingene, så fikk jeg mail fra han som driver stedet, der den infoen jeg trengte stod. Veldig greit.

6496344[/snapback]

 

Fette... Men jeg liker den epen jo :( To knallsanger.. som jeg vil ha på vinyl, så når du får den sender du den bare videre til meg? Det hørtes ut som en plan...

Lenke til kommentar
Blackforest har ikke stort utvalg, men se der om du leiter etter demoband. Fantastisk grei han som driver sjappen.

 

-----------------------

 

Troll - Naar natten endelig er her

Gaahlskagg - P.T.R

Gaahlskagg - I am sin

Moonblood - Apocalyptic Vision

 

Bestilt denne. Er spent.

Edit: Så ikke samplen før nå, låt ikke så verst.

6494049[/snapback]

 

Jeg har hitil ikke likt lydbildet til det jeg har hørt av Cor Scorpi, ble litt kjedelig syntes jeg.

 

Edit: Tror noen at det er kjangs for at Black Forest får inn igjen Bak De Syv Fjell - From Haavardstun (7" EP)? Og hvordan er det med å bestile der ifra?

6494907[/snapback]

 

Haha, da har jeg bestilt den siste Bak de syv fjell Epen, hihi. Jeg betalte ved å bruke nettbank. Jeg bare bestilte tingene, så fikk jeg mail fra han som driver stedet, der den infoen jeg trengte stod. Veldig greit.

6496344[/snapback]

 

Fette... Men jeg liker den epen jo :( To knallsanger.. som jeg vil ha på vinyl, så når du får den sender du den bare videre til meg? Det hørtes ut som en plan...

6497026[/snapback]

 

Seff :p Er en på screamforumet som selger en sånn for 1 kr mer enn på blackforest, altså 80kr. Den er brukt da. Bandet skal jo starte opp igjen nå, kanskje de blir rike og berømte og vi like så.

Endret av stakan
Lenke til kommentar

Skal Bak De Syv Fjell starte opp igjen? Mine bønder har altså blitt hørt. faktisk et av de mer spennende prosjektene fra de involverte karene :)

 

Edit: Får håpe karen forsatt har vinylen, trenger virkelig den :) 80 kroner var jo en helt grei pris iforhold til at den eier det meste av annet tullball.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...