Jernlov Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Alltid moro å dra fram skiver du ikke har hørt på lenge og teksten bare kommer ut (fordi du hørte på det så mye at du kan teksten). Altså, du er ikke klar over at du kan den. Den bare kommer ut på plassen sin uten at du faktisk har noen anelse av hva du skal si Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Blackforest har ikke stort utvalg, men se der om du leiter etter demoband. Fantastisk grei han som driver sjappen. ----------------------- Troll - Naar natten endelig er her Gaahlskagg - P.T.R Gaahlskagg - I am sin Moonblood - Apocalyptic Vision Bestilt denne. Er spent. Edit: Så ikke samplen før nå, låt ikke så verst. 6494049[/snapback] Jeg har hitil ikke likt lydbildet til det jeg har hørt av Cor Scorpi, ble litt kjedelig syntes jeg. Edit: Tror noen at det er kjangs for at Black Forest får inn igjen Bak De Syv Fjell - From Haavardstun (7" EP)? Og hvordan er det med å bestile der ifra? Endret 15. juli 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg likte den butikken. Endelig et sted hvor jeg kan bestille tskjorter fra band som ikke er übersupadupahkjente. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 En låt fra Lamb of God's kommenda album "Sacrament": http://www.sacrament2006.com/ Låten heter Redneck. FY FAEN, hvis resten av albumet er like bra som denne låten. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Den var grisefet! Lenge til skiva komer ut? edit: Btw, kan noen forklare meg hva sjangeren "Post-Trash" skal bety? At et band har utviklet seg såpass langt fra trash at det ikke kan kalles trash lenger, men at trash er nærmeste? Endret 15. juli 2006 av -Nyhus- Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Kjenner ikke så veldig mye til det begrepet, men hørt om "groove thrash metal" eller "groove metal". Virker til å være litt samme greien. Kort forklart: mer vekt på rytme, rifene er mer rytmiske, musikken er litt mer "fresh" moderne, og vokalen har gjerne litt hardcorepunk eller deathmetal innflytelse. Pantera, Lamb Of God, Chimaira, Machine Head, osv.. Uansett, hvorfor gjøre ting vanskelig? Thrash er thrash selv om det er ny thrash. Endret 15. juli 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Ah, okey. Takker Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Blackforest har ikke stort utvalg, men se der om du leiter etter demoband. Fantastisk grei han som driver sjappen. ----------------------- Troll - Naar natten endelig er her Gaahlskagg - P.T.R Gaahlskagg - I am sin Moonblood - Apocalyptic Vision Bestilt denne. Er spent. Edit: Så ikke samplen før nå, låt ikke så verst. 6494049[/snapback] Jeg har hitil ikke likt lydbildet til det jeg har hørt av Cor Scorpi, ble litt kjedelig syntes jeg. Edit: Tror noen at det er kjangs for at Black Forest får inn igjen Bak De Syv Fjell - From Haavardstun (7" EP)? Og hvordan er det med å bestile der ifra? 6494907[/snapback] Haha, da har jeg bestilt den siste Bak de syv fjell Epen, hihi. Jeg betalte ved å bruke nettbank. Jeg bare bestilte tingene, så fikk jeg mail fra han som driver stedet, der den infoen jeg trengte stod. Veldig greit. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg har hitil ikke likt lydbildet til det jeg har hørt av Cor Scorpi, ble litt kjedelig syntes jeg. 6494907[/snapback] Haha, har folk faktisk hørt om Cor Scorpii? :!: Uanz, det suger. Men ikkje sei eg har sagt det. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg har hitil ikke likt lydbildet til det jeg har hørt av Cor Scorpi, ble litt kjedelig syntes jeg. 6494907[/snapback] Haha, har folk faktisk hørt om Cor Scorpii? :!: Uanz, det suger. Men ikkje sei eg har sagt det. 6496354[/snapback] Ja? er ikke det prosjektet til keyboardisten i Windir? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Joda. Stemmer det. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Ganske kjedelig i grunn. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Heilt fantastisk kjedelig. Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 *snip* 6496281[/snapback] Grimfist har ganske fet groove/thrash. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 *snip* 6496281[/snapback] Grimfist har ganske fet groove/thrash. 6496618[/snapback] Grimfist er enkelt og greit barskt Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Sier meg veldig enig med Satrucci og Skate4life her, fantastisk jamrende kjedelig. Mer fristende å mastrubere til jeg blør enn å høre på det. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Blackforest har ikke stort utvalg, men se der om du leiter etter demoband. Fantastisk grei han som driver sjappen. ----------------------- Troll - Naar natten endelig er her Gaahlskagg - P.T.R Gaahlskagg - I am sin Moonblood - Apocalyptic Vision Bestilt denne. Er spent. Edit: Så ikke samplen før nå, låt ikke så verst. 6494049[/snapback] Jeg har hitil ikke likt lydbildet til det jeg har hørt av Cor Scorpi, ble litt kjedelig syntes jeg. Edit: Tror noen at det er kjangs for at Black Forest får inn igjen Bak De Syv Fjell - From Haavardstun (7" EP)? Og hvordan er det med å bestile der ifra? 6494907[/snapback] Haha, da har jeg bestilt den siste Bak de syv fjell Epen, hihi. Jeg betalte ved å bruke nettbank. Jeg bare bestilte tingene, så fikk jeg mail fra han som driver stedet, der den infoen jeg trengte stod. Veldig greit. 6496344[/snapback] Fette... Men jeg liker den epen jo To knallsanger.. som jeg vil ha på vinyl, så når du får den sender du den bare videre til meg? Det hørtes ut som en plan... Lenke til kommentar
Axes Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 Dying Fetus - Justifiable Homicide, for en mektig start! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Blackforest har ikke stort utvalg, men se der om du leiter etter demoband. Fantastisk grei han som driver sjappen. ----------------------- Troll - Naar natten endelig er her Gaahlskagg - P.T.R Gaahlskagg - I am sin Moonblood - Apocalyptic Vision Bestilt denne. Er spent. Edit: Så ikke samplen før nå, låt ikke så verst. 6494049[/snapback] Jeg har hitil ikke likt lydbildet til det jeg har hørt av Cor Scorpi, ble litt kjedelig syntes jeg. Edit: Tror noen at det er kjangs for at Black Forest får inn igjen Bak De Syv Fjell - From Haavardstun (7" EP)? Og hvordan er det med å bestile der ifra? 6494907[/snapback] Haha, da har jeg bestilt den siste Bak de syv fjell Epen, hihi. Jeg betalte ved å bruke nettbank. Jeg bare bestilte tingene, så fikk jeg mail fra han som driver stedet, der den infoen jeg trengte stod. Veldig greit. 6496344[/snapback] Fette... Men jeg liker den epen jo To knallsanger.. som jeg vil ha på vinyl, så når du får den sender du den bare videre til meg? Det hørtes ut som en plan... 6497026[/snapback] Seff Er en på screamforumet som selger en sånn for 1 kr mer enn på blackforest, altså 80kr. Den er brukt da. Bandet skal jo starte opp igjen nå, kanskje de blir rike og berømte og vi like så. Endret 15. juli 2006 av stakan Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 15. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Skal Bak De Syv Fjell starte opp igjen? Mine bønder har altså blitt hørt. faktisk et av de mer spennende prosjektene fra de involverte karene Edit: Får håpe karen forsatt har vinylen, trenger virkelig den 80 kroner var jo en helt grei pris iforhold til at den eier det meste av annet tullball. Endret 15. juli 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg