Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Du og ein fine bøling stod utenfor vinduet mitt i russetida og gaula for full halls :wee: (nede ved avsøleveien,oransje hus)

6488283[/snapback]

Åja. Jammen det skjedde jo opp til fleire gonger kvar kveld. Fint at du veit å sette pris på det i alle fall :) Hugsar du sangen?

6489693[/snapback]

 

Eg meiner ihvertfall dokke rølpa dokke igjennom litt av Fields of Gold, :wee: Om det var Eva Cassidy, Sting eller R.E.M/U2/Sting versjonen forblir uvisst :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha, digg. ^^

Har du nokon gong hatt æra av å få med deg meg og Andrè (skjeggete vikjen på venstre døra i 1.etg) sin eminente versjon av Mellom Bakkar og Berg? Eller råkkenrållversjon av Ja Vi Elsker? :)

6490477[/snapback]

 

Det er godt mulig det var litt tjohei med de låtene iløpet av russetida utenfor kåken. :!:

Lenke til kommentar

Opeth, Emperor, Legion of the Damned og Finntroll er de eneste som er sikre sålangt. Andre jeg vurderer er:

 

Mystic Circle

Wintersun

Nevermore

Children of Bodom

Celtic Frost

Amon Amarth

Arch Enemy (Angela :love:)

Fear Factory

Morbid Angel/Orphaned Land, er i sterkt tvil her.

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar
Opeth, Emperor, Legion of the Damned og Finntroll er de eneste som er sikre sålangt. Andre jeg vurderer er:

 

Mystic Circle

Wintersun

Nevermore

Children of Bodom

Celtic Frost

Amon Amarth

Arch Enemy (Angela :love:)

Fear Factory

Morbid Angel/Orphaned Land, er i sterkt tvil her.

6491331[/snapback]

Ikke Vreid?

Lenke til kommentar
Har hørt lite av både Morbid Angel og Orphaned Land, men det jeg har hørt av Orphaned Land har vært bedre enn det jeg har hørt av Morbid Angel.

 

Hvilke skiver er best av Morbid Angel?

6491618[/snapback]

 

*sukk*

 

Altars of Madness og Covenant...men det spiller ingen rolle. Du er allerede fortapt. :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...