Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Home again. :cool:

 

Alene hjemme (eller, søstera mi er hjemme da men) i en uke nå, det blir digg, og høy musikk!

 

Må nesten skaffe meg ny mp3 spiller snart, har ikke plass til all musikken min på den jeg har nå. :(

 

Åssen har du no da?

iPod Mini 6 GB.

 

 

 

Noen som kan anbefale noen slike øreplugger e.l. som demper lyden på konserter uten å ødelegge lyden?

Lenke til kommentar

Syns ikke sånne var knallgreier. Brukte de på øving (sånne med lilla/gule filtre). Blokka så mye at jeg bare måtte ta de ut igjen for å høre hva jeg/de andre holdt på med. Men nå har jeg eksepsjonellt trange øreganger også. Kan ikke bruke sånne vanlige headset-plugger til discman/mobil osv, ramler bare ut/gjør vondt.

 

Beste er nok custom-støpte propper med filter. Koster skjorta såklart da.

Er jeg på konsert VIL jeg at det skal være drithøyt. Og jeg er på konsert 1-2 ganger i året så det er ikkeno krise.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Sender dere bare hit jeg:

 

http://www.heavymetal.no/metalboard/viewto...d=4&b=1&t=59465

 

En lengre prat om hva og hvorfor og sånt. Som ikke involverer hovedpersonene såklart. Det startet allerede når kickoff-festen ble avlyst på kort varsel, og siden har bare problemene ballet på seg. Arrangørene var fullstendig uerfarne. De gidda ikke å promotere seg engang. Å sette opp en festival der man beregner 30000 betalende hver dag, for så å bare annonsere på sin egen nettside og i Scream (som kjøpes fast av ca. 6000 hver mnd) er litt dødfødt. Ingenting kommer til deg av seg selv, det må jobbes hardt med å promotere seg til alle mulige kanaler. Gutta hadde vett til å se hvor det bar hen, og la inn årene før det gikk for langt.

 

Ta Wacken f.eks., som er en av verdens mest kjente festivaler nå. De har holdt på i 16 år. De første årene var det en liten festival med 5-600 publikummere. Tar tid å bygge opp en stor sak. Inferno var også små inntil noen få år siden.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...