Gå til innhold

Backstage - pensjonert diskusjonstråd for musikk


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg stod på jobben i natt. Merkelig nok vare det bare Kanal 24 som var nogenlunde stabilt. Og der surret det lectronica eller noe anne shiit. 1 time med tæring, men var faktisk noen låter som var greitt nok å høre på :)

 

EDIT: Siden eg veit det er noen her ine som hører på punk etc. Eg bestilte denne fra play.com her om dagen.

 

The Casualties - Can`t Stop Us Now

 

Er lenge sia eg har hørt mye på disse gutta, så det var på plass med denne DVD`en. Noen som har sett den?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Noen som vet om noe Black Metal som kan ligne på Deathspell Omega? Hovedsaklig med tanke på gitarene, men også litt med tanke på vokalene.

6457126[/snapback]

Sjekk ut Inquisition. Førsteplata, Into The Infernal Regions Of The Ancient Cult, er knall.

 

...og sjekk også ut Mortifera, Alcest og Peste Noire. Fransk kvalitet.

Lenke til kommentar
Guns N Roses var rart :p Axl er tydeligvis i live, men han klarer ikke å synge som han gjorde før gitt.

6458004[/snapback]

Neimen ikke langt unna, i hvert fall! For, denne mannen er i ekstremt god form for tiden! Axl's stemme er det ingenting å utsette på om dagen..

Lenke til kommentar

Kom akkurat hjem fra en tam fest paa bygda paa island. Men det var en fyr der med god musikksmak (han hoerte hvertfall paa Black Sabbath, gammel Metallica og noe annet snax) og han sa jeg burde skjekke Alice in Chains. Har alltid trodd det var crap, uten aa faktisk ha hoert noe av det, er det noe bra? Hva burde jeg isaafall skaffe meg?

 

Edit: Heaheaheahe... Maa bare le litt av denne. :!:

http://video.google.com/videoplay?docid=33...9&q=black+metal

 

God natt folkens.

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...